Het verhaal van kleine Simon

Gast

RE: Het verhaal van kleine Simon

Berichtdoor Gast » 13 jun 2007, 22:01

dag Saartje, laat je nog eens weten hoe het gaat?

Gast

Berichtdoor Gast » 23 jul 2007, 23:28

Hoe is het daar met jullie grote kapoen?
Alles ok?

Saartje

Berichtdoor Saartje » 26 jul 2007, 13:00

Hallo allemaal,

nu ik terug aan het werk ben en een spruit van iets meer dan 8 maanden in huis heb kom ik er maar heel zelden meer toe om nog eens iets te lezen, laat staan neer te pennen, op dit forum... Met Merlijn gaat alles heel goed. 't Is een gezond kereltje met een erg sterke wil. Hij durft al serieus van zijn oren te maken als hij zijn zin niet krijgt. En het blijft een goede eter (al heeft hij nog steeds geen enkele tand ondertussen... die zitten er volgens mij zelfs niet aan te komen op dit moment). Hij brabbelt zijn eerste wwordjes nu: papa, mama, bloem,... al denk ik niet dat dat voor hem enige betekenis heeft want ook tegen mij zegt hij papa en de hond is soms 'mama', soms 'bloem' en soms gewoon 'brrrrrrwwwllll' ;-)
Eind juni zijn we voor het eerst samen op reis geweest naar Z-Fr (hij werd toen net 7 maanden oud) en dat is heel goed meegevallen. Misschien dat ik nog wel eens een recente foto kan plaatsen van hem....

Liefs, Saartje, mama van Simon* en Merlijn

Attachment : Afbeelding 276.jpg

Saartje

Berichtdoor Saartje » 26 jul 2007, 13:03

Merlijn met zijn tutdoek op zijn hoofd ;-)

Attachment : Afbeelding 2941.jpg

Saartje

Berichtdoor Saartje » 26 jul 2007, 13:07

En tot slot Merlijnte op bezoek in Gordes (Z-Frankrijk-Provence), met allemaal muggebeetjes op zijn gezicht...

Tot schrijfs en bedankt om mijn kleine mannen niet te vergeten ;-)

Liefs

Attachment : Afbeelding 358.jpg

caro

Berichtdoor caro » 27 jul 2007, 17:33

wat een schatje!!
prachtige oogjes...

cindy H

Berichtdoor cindy H » 08 aug 2007, 11:58

Hallo saartje, ik heb de mama van iris pollet gezien en iris zou volgende week donderdag bevallen met een keizersnede. Laat je nog iets weten, ik ben je al verschillende keren gezien maar durf nooit te stoppen het is zo lang geleden ook dat we mekaar gezien hebben, groeten cindy.

Saartje

Berichtdoor Saartje » 08 aug 2007, 12:30

Dag Cindy,

meen je dat nu? Stop volgende keer maar gewoon hoor. Ik ben daar echt vreselijk in. Ik kan geen gezichten onthouden en herken mensen zelfs enkel in hun eigen vertrouwde omgeving.... Het is zelfs zo erg dat ik niet eens mijn buurvrouw zou herkennen mocht ik die in de winkel zien.
Ik wist dat Iris zwanger was, vroeg me laatst nog af of ze nu al dan niet bevallen zou zijn. Mocht je er iets van horen laat het me dan zeker weten.
Let daarbij wel even op, want misschien wil zij eigenlijk liever niet met naam en toenaam vernoemd worden op dit forum....

Vele groetjes, Saartje

cindy H

Berichtdoor cindy H » 09 aug 2007, 19:55

Ja ik had beter haar naam er niet opgezet, gelukkig heb ik er niet bijgezet of het een meisje of een jongen gaat worden, ik zal het je wel zeggen als ik je eens zie, groetjes cindy.

Saartje

Berichtdoor Saartje » 13 aug 2007, 12:15

Allé zeg Cindy,

daar ben ik veel te nieuwsgierig voor hoor... Wat is het geworden????
Mocht je haar zien/horen wens haar dan een dikke proficiat als je wil.

Groetjes, Saar

Saartje

Berichtdoor Saartje » 15 aug 2007, 19:18

Dag Cindy,

ben ondertussen al in het ziekenhuis geweest en weet dus al wat het geworden is en hoe de baby heet ;)

Groetjes, Saartje

cindy H

Berichtdoor cindy H » 18 aug 2007, 09:07

Ja ik weet ook hoe het heet, mooi he de naam. Als je haar nog eens ziet doe haar dan de groetjes, want ik weet zelfs niet waar ze woont. Anders schrijf je maar via mijn email adres misschien gemakkelijker cindy.goens@telenet.be Ik zal je dan ook eens foto's van mijn kindjes doorsturen als dat goed is voor u. Groeten cindy.x

Nadia

Berichtdoor Nadia » 22 aug 2007, 11:10

Saartje, sorry dat ik eventjes jouw topic gebruik, maar ik weet dat An hier toch ook wel eens komt lezen...

An, vandaag is het precies 2 jaar gelden dat jullie lieve Simon geboren werd. Zo mooi, zo 'af', een knap bazeke... Een moeilijke dag voor jullie, daar ben ik zeker van. Het verdriet slijt wel, maar gaat niet weg. Ik denk aan jullie vandaag...

Saartje

Berichtdoor Saartje » 22 aug 2007, 19:28

Geen probleem hoor Nadia. Ik zal haar verwittigen dat jij hier een berichtje voor hen achtergelaten hebt.
Dat zal haar ongetwijfeld plezier doen.

Groetjes, Saar

Helene

Berichtdoor Helene » 24 aug 2007, 16:45

Saartje

Ja, een grote gelijkenis met jouw. Wat een prachtig kind. Een klein engeltje.

Weet dat ze hierboven er heel goed voor zorgen.

Veel sterkte aan jouw en je vriend

Helene

Helene

Berichtdoor Helene » 24 aug 2007, 17:00

Saartje,

Zo in de ban van je verhaal las ik niet verder dat je terug zwanger bent geraakt en zo'n mooi kindje ter wereld bracht.

Ben zo ontroerd van je verhaal, het is je inderdaad gelukt.

Geniet, geniet, geniet ...

Helene

An

Berichtdoor An » 24 aug 2007, 22:00

He Nadia, wat leuk dat je nog steeds aan ons denkt! De tweede verjaardag van Simon is mooi verlopen. Mijn broer is trouwens op dezelfde dag jarig dus dat blijft een speciale dag. We missen hem nog elke dag maar hij heeft zijn plaatsje in onze familie. Zijn broertje Sam maakt van elke dag een feest.

Groetjes van ons allemaal

Lieve Saar het is lang geleden dat ik nog eens naar dit forum kwam, voor jullie ook heel veel dikke kussen van ons allen en tot gauw.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 sep 2007, 15:23

dag lieve Simon
vandaag is het je 2 de verjaardag..
we branden vandaag een kaarsje voor jou ,en vanavond zenden we een extra kusje naar boven..
naar de sterretjes
vandaag ben jij in onze gedachten..

Saar, Kevin en Merlijn ,
vandaag denken we aan julie
sterkte en houd jullie taai ....
liefs miranda Pascal en Yara en Bas*

Daisy en Philip (ouders van Obe, Talle° en Ella)

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe, Talle° en Ella) » 09 sep 2007, 21:29

Dag lieve Simon,

We blazen vandaag wel 1000 bellen,
die aan Simon gaan vertellen,
dat hij vandaag 2 jaar wordt.
Met een groot stuk taart op zijn bord,
zijn snuitje vol chocola wensen wij hem,
hiep hiep hoera een hele gelukkige verjaardag.

Lieve Simon geef je Talle een dikke kus van ons en zeg haar dat we haar missen.

Liefs Daisy en Co

caro

Berichtdoor caro » 09 sep 2007, 22:35

dikke kus Simon! X

ElkeC

Berichtdoor ElkeC » 10 sep 2007, 16:21

Hey Knapperd!
Ook van mij twee dikke kussen voor je verjaardag!!
Groetjes

Saartje

Berichtdoor Saartje » 10 sep 2007, 21:37

Heel erg bedankt aan alle mensen die gisteren nog eens even aan Simon hebben gedacht. Wij zijn voor een weekje naar Zuid-Frankrijk getrokken en hebben net als verleden jaar witte ballonnen de lucht ingestuurd vanop het Esterelgebergte...

Bedankt, liefs, Saartje

Gast

Berichtdoor Gast » 24 dec 2007, 12:11

Hoe gaat het met jullie???? Lang niets meer gehoord.

saartje

Berichtdoor saartje » 26 dec 2007, 13:33

Met ons gaat alles nog steeds prima. Merlijn is op 16 november 1 jaar geworden en het is leuk te zien hoe hij week na week bijleert....
Hij heeft ondertussen (nog maar) 6 tandjes. Het blijft een heel levendig en wild ventje..... Ik "vrees" dat we nog ogen op onze rug zullen moeten hebben wanneer hij zal beginnen te lopen.
Ik ben nog steeds aan het zeuren om voor een 3e te gaan, maar K blijft halstarrig weigeren.... Hopelijk draait hij binnenkort toch bij...

Bedankt om nog eens aan ons te denken,
Liefs, Saartje, mama van Simon* en Merlijn

Terug naar “Overlijden”