Het verhaal van kleine Simon

cindy H

RE: Het verhaal van kleine Simon

Berichtdoor cindy H » 17 nov 2006, 05:03

Een dikke proficiat

Gast

Berichtdoor Gast » 17 nov 2006, 06:18

proficiat aan jullie allemaal!
geniet van jullie klein wondertje!

Niekske

Berichtdoor Niekske » 17 nov 2006, 06:34

Proficiat Kevin, Saartje & Simon* met jullie zoontje/broertje Merlijn.

Lies

Berichtdoor Lies » 17 nov 2006, 08:29

Hey,

Langs deze weg wil ik jullie alvast proficiat wensen.
Heel hard bedankt ook voor het kaartje. Echt fijn dat we dit kregen.

Lies en co

Veerle

Berichtdoor Veerle » 17 nov 2006, 08:38

Proficiat met jullie zoontje, hele mooie naam trouwens.
geniet er maar van.
groetjes Veerle

Ann

Berichtdoor Ann » 17 nov 2006, 08:49

Gefeliciteerd met jullie wondertje!!!
Simon zal fier zijn op zijn mama, papa en kleine broer.

Ann

Gast

Berichtdoor Gast » 17 nov 2006, 09:07

dag lieve saar en kevin
VAN HARTE GEFELICITEERD...SUPER ...sUPER ..ben zo blij dat alles goed gegaan is ,geniet er met volle teugen van ,het is jullie gegund..goed gedaan meis .... Jullie simon zal vol trots neerkijken op jullie en zijn nieuwe broertje en ook zo ontzettend blij zijn voor jullie
heel veel lieve groetjes en een hele dikke kus voor merlijn ,..liefs miranda bas en ?

Gast

Berichtdoor Gast » 17 nov 2006, 09:08

Saartje en Kevin,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Merlijn (leuke naam trouwens!!!)! Ik ben heel erg blij voor jullie, dit geluk is jullie van ganser harte gegund. Liefs. Anneke

Gast

Berichtdoor Gast » 17 nov 2006, 10:35

Dag Saartje en Kevin, gefeliciteerd met de voorspoedige geboorte van jullie zoon Merlijn. Wat fijn dat hier zo snel een berichtje is geplaatst.
Ik wens jullie alle goeds.

vi

Berichtdoor vi » 17 nov 2006, 11:59

dikke proficiaat! en welcom Merlijn

An

Berichtdoor An » 17 nov 2006, 13:24

Lieve Saar,

Het ondenkbare zal vandaag gebeuren!!! Ik schrijf je voor het eerst terug op deze site na het overlijden van onze twee kleine simon's vorig jaar, hopelijk voor jou een verrassing!
Ik schrijf je om je nog maar eens te laten weten hoe blij ik ben met de komst van Merlijn. Weet je nog... al ons verdriet,ons identiek verhaal, onze slechte dagen, onze twee kleine mannetjes die ons zomaar werden ontnomen, de ontnuchtering van het prille moederschap, de verdrietige vaders die moeilijk uit hun gevoelens geraakten, onze ellenlange dagelijkse mails en ik kan zo nog even doorgaan. Dit alles heeft eindelijk na lange tijd plaats gemaakt voor het geluk. Bij mij kwam het geluk iets vroeger met de geboorte van "sammeke beckers" zoals jij hem vaak noemt. Onze twee zonen zullen ongetwijfeld dikke vrienden worden (en zie de andere twee lachen vanuit hun speeltuin!!!!)Ik ben vooral blij dat we deze leuke momenten ook met elkaar kunnen delen.
Een hele dikke proficiat!
Sam an en bruno

Gast

Berichtdoor Gast » 17 nov 2006, 13:27

Kevin en Saartje,
Gefeliciteerd, voor de 2e keer papa en mama geworden. Kleine Simonº zal er altijd bijhoren en kleine Merlijn is er nu om voor te zorgen. Veel geluk samen en een goede gezondheid toegewenst,
Marion, mama van Isabelleº en Amélie

@kevin en saartje van caro

Berichtdoor @kevin en saartje van caro » 17 nov 2006, 16:02

ben zo blij voor jullie, ik kreeg echt kippevel bij dit berichtje van kevin!!!
een dikke dikke proficiat..........geniet van jullie wondertje.
een dikke zoen voor Merlijntje en ook één voor "kleine grote" broer Simon°

ps : mooie naam trouwens, origineel!!!
liefs caro

saskia mama van Ruben* en Ruth 17/12/05

Berichtdoor saskia mama van Ruben* en Ruth 17/12/05 » 18 nov 2006, 16:53

hey saartje & kevin,

een dikke proficiat met de geboorte van Merlijn!!!!
goh nu kunnen jullie eindelijk zo genieten van dat kleine wonder als wij dat doen met Ruth(zij word volgende maand al 1 jaar!)
geniet er maar van,want de tijd gaat zo snel amai...
een dikke dikke proficiat,ben zo blij voor jullie!

vele groetjes van saskia

Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°)

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°) » 18 nov 2006, 17:21

Hoi Saartje, Kevin en Simon°,

Wij willen jullie van harte feliciteren met de geboorte van jullie zoontje/broertje.
Geniet ervan.

Veel liefs Daisy, Philip, Obe, Talle° en ......?

Gast

Berichtdoor Gast » 20 nov 2006, 08:20

Dag Daisy, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd hoor.

Elke C

Berichtdoor Elke C » 20 nov 2006, 08:48

Hey Saartje
Een heeel dikke proficiat met je kleine ventje!
Ik ben zo blij!!!!!
Elke

Gast

Berichtdoor Gast » 21 nov 2006, 12:29

Dag Saartje, hoe is het nu met je en met Merlijn.

Sigrid

Berichtdoor Sigrid » 23 nov 2006, 19:14

Superdikke proficiat met de geboorte van Merlijn, mooie, speciale naam.
Geniet ervan, ook al zijn de eerste weken zwaar (bij mij toch), het is on-ge-loof-lijk om je eigen kindje te zien opgroeien.

Sigrid, mama van Mirte° en Victor

Saartje

Berichtdoor Saartje » 23 nov 2006, 22:29

Hallo allemaal,

eindelijk 2 seconden tijd om nog eens te komen kijken op Zappy...
Ik wil jullie allereerst allemaal ontzettend bedanken voor de steun, het medeleven en de lieve wensen. Echt, ik krijg er kippevel van nu ik zie hoeveel mensen echt wel mee aan het uitkijken waren naar Merlijntjes geboorte. Onze 2e zoon heeft nu eindelijk een naam voor jullie....
Hij is prachtig, echt waar. En vooral superbraaf. Ik heb hem nog geen 2 minuten gehoord. Een ongelooflijk rustige baby. Hopelijk blijft dat ook zo.
De bevalling is zeer vlot verlopen, en dat bedoel ik dan ook letterlijk. Binnen gegaan om 6u30, in gang gezet om 7u30, om 8u had ik al om de 3 minuten weeën, rond 11u30 heb ik dan een epidurale gekregen want de weeën kwamen zo hevig en snel na elkaar dat ik geen tijd meer kreeg om te ademen. Rond 12u30 hebben ze mijn vliezen gebroken, toen ging mijn hartslag opeens naar 180 en ging mijn bloeddruk de hoogte in. Heel snel de gyn geroepen. Ik hoorde haar nog iets zeggen dat de baby in gevaar was en dat ze een sensor (of zoiets) op zijn hoofd in de baarmoeder zouden plaatsen. Ik zei dat ik moest persen, maar zij zei me dat dat niet kon want dat ik nog maar 5cm opening had. Tegen dat ze haar sensor vast had riep ze dat we direct moesten verhuizen naar de verloskamer ernaast. Het was 12u59. Om 13u lag mijn zoon in mijn bed.... Aangekomen in de verloskamer was zijn hoofd er al uit. Ik heb zelfs niet moeten persen. Bij elke uitademing zakte hij gewoon naar beneden. Het ging dus heel heel snel en het was vreselijk pijnlijk, maar het was, en is nog steeds, elke pijnscheut waard geweest...
Hij was 49cm groot en woog 3kg190. Hij heeft wel de eerste nacht aan een monitor gelegen. En kreeg meermaals per dag hielprikjes omdat zijn suiker in het begin niet goed was. En hij heeft ook nog 48u onder zo'n UVlamp moeten liggen. Maar nu gaat alles heel goed met hem.
Ik kan niet echt zeggen op wie hij lijkt: soms op Kevin, soms op mij, volgens de meesten (net als Simon°) op mijn broer. Hij heeft alleszins opnieuw mijn kin en mond. Ik zal Kevin vragen om binnenkort hier eens een foto te plaatsen, want ik heb er natuurlijk weer geen idee van hoe dat nu juist moet.

Daisy en Miranda,
nu zal ik vooreerst voor jullie allebei duimen. Ik probeer hier zo vaak mogelijk even te komen lezen en verslag uit te brengen, maar het is nu al duidelijk dat ik daar niet altijd veel tijd voor zal hebben. Ik heb het tot een goed einde gebracht. Jullie kunnen dat zeker ook!!!

Nogmaals allemaal bedankt voor jullie steun.

Heel veel liefs, Saartje, mama van Simon° en Merlijn

Saartje

Berichtdoor Saartje » 23 nov 2006, 22:41

Hierbij een foto van mijn dikke buik een weekje voor de bevalling.

Saartje

Berichtdoor Saartje » 23 nov 2006, 22:45

En hierbij dan de eerste foto's van Merlijn.

Saartje

Berichtdoor Saartje » 23 nov 2006, 22:50

En....
Dit zijn wel foto's van vlak na de bevalling.
Merlijntje is ondertussen wel al heel erg veranderd.
Binnenkort zullen we nog eens nieuwe foto's plaatsen.

Saartje.

miranda

Berichtdoor miranda » 24 nov 2006, 07:25

dag lieve saar ,wat fijn om wat van je te horen ...nogmaals van hart e gefeliciteerd hè meid ,super gedaan joh ...ben zo ontzettend blij voor jullie ,de tranen waren er aquut toen ik kevin zijn berichtje las, dat merlijn geboren was en alles goed was gegaan ..
wat een prachtig mooi ventje is het zeg ...jullie zullen wel super trots zijn..hij heeft idd jouw kin en mond net als jullie simon ..hij lijkt er ook wel een beetje op op zijn grote broer als ik de foto zo zie...die zal ook wel heel trots van daar Boven op jullie neer kijken ...en vele kusjes naar beneden sturen ..

hoe is het verder met je ,hoe voel je je lichamelijk ,met je bekken en geestelijk ..?dit is wat we bij onze engeltjes gemist hebben hè ,het knuffelen het genieten..alles goed met kevin.. kan hij het alemaal een beetje bolwerken ...
nou ,ik zou zeggen geniet ervan ,neem jullie rust en denk vooral aan jullie zelf ,dit is zo`n unieke mooie gebeurtenis ,neeem er samen alle tijd voor ..het is jullie zo gegund ...

hele dikke kus voor Simon en merlijntje ...lieve groetjes verder s..en tot de volgende keer

liefs miranda bas..?

Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°)

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°) » 24 nov 2006, 08:13

Hoi Saartje,

Wat een schatje...... Hij is echt heel mooi.....
Hij lijkt inderdaad op zijn grote broer, maar ik zie er ook een beetje van jou in.
Ik ben echt heel blij voor jullie.....
Geniet ervan meid, jullie hebben het dubbel en dik verdiend.
En zoals Miranda al zegt, Simon zal al lachend van boven op zijn wolkje naar beneden kijken en stiekem veel kusjes naar beneden gooien.

Veel liefs en geef Merlijn een kusje van mij,
Daisy, Talle° en ......?

Terug naar “Overlijden”