Foto's van lieve engeltjes.

Mieke

RE: Foto's van lieve engeltjes.

Berichtdoor Mieke » 16 jun 2007, 14:33

Voor dit alles zijn gewoon geen woorden. Veel sterkte aan iedereen, een kind verliezen is het ergste wat je ooit kan overkomen.

Van harte aan alle mama's en papa's

Moi

Berichtdoor Moi » 20 jun 2007, 21:28

Wat erg allemaal, er zijn geen woorden voor. Ik ben er helemaal kapot van. Tranen zijn te weinig.

Veel sterkte aan alle mama's en papa's.

Gast

Berichtdoor Gast » 11 jul 2007, 00:01

up

Ellen

Berichtdoor Ellen » 17 jul 2007, 14:25

Kim mama van tibo* en Jonas, ben je er nog?

veerle

Berichtdoor veerle » 17 jul 2007, 22:53

ik ben 2 weken geleden mama geworden van een engeltje.
ik ben bevallen op 27 weken van ons saartje. alles verliep normaal goed op schema tot ik op 4juli hevige buikkrampen kreeg en je dan in het ziekenhuis te horen krijgt dat het hartje niet meer klopt, een zeer zware opdoffer. ik heb gelukkig nog een dochter van 2,5 jaar die mij nog een beetje op gang houdt maar ik voel mij toch maar ellendig moet nu ook nog wachten tot half september om te weten aan wat ons saartje overleden is

Charlotte mama van Féline* en Ellis

Berichtdoor Charlotte mama van Féline* en Ellis » 18 jul 2007, 12:00

hoi,

ook ik heb het dierbaarste bezit in mijn leven moeten afgeven op 20/04/07!
mijn dochtertje Féline is op 5 jarige leeftijd overleden aan hersenvliesonsteking op 5 uur tijd waren we haar kwijt!
hier heb je een foto van haar hoe ze altijd was! levendig en zotjes maar het heeft niet mogen zijn!

Attachment : féline.jpg

Laure

Berichtdoor Laure » 18 jul 2007, 12:20

veel sterkte charlotte!
ik weet perfect wat je nu meemaakt je kindje in 1 ruk uit je leven getrokken en het gelach en gegier is plots allemaal verdwenen!
dat gekke gezichtje die je roept en je weer eens een nieuw trucje komt showen!
ik ben 9 maand geleden mijn dochtertje van 7 verloren in een ongeval een man die haar van het voetpad heeft gemaaid! en dan moet je plots verder met leven zonder die gekke snoetjes!
je kan altijd terecht bij me voor je verhaal ze meid!

Gast

Berichtdoor Gast » 18 jul 2007, 13:14

Het gaat je verstand te boven, zo plots een kind uit je leven weggerukt.
Dit is een nachtmerrie van elke ouder.
Heel veel sterkte

Gast

Berichtdoor Gast » 18 jul 2007, 18:08

veel sterkte aan al de lieve mama's van Engeltjes. Moge zij altijd over u waken.

Charlotte mama van Féline* en Ellis

Berichtdoor Charlotte mama van Féline* en Ellis » 18 jul 2007, 23:43

@ laure, veel sterkte meid!
ik weet hoe het voelt de beschrijving die je heeft is idd gewoon de leegte die je voelt! onze kleine schat is daar nu samen met jou kleintje ze spelen daar samen op een mooie wolk!
alvast dat hoop ik!

Ellis mist haar zusje ook nog steeds elke dag! ze is 2 jaar jonger dan haar en vraagt nog vaak naar haar! hoe leg je een kindje van 3 uit dat haar zusje er niet meer is! we vertellen over het sterretje aan de hemel enzo en dat er boze soldaatjes waren in haar lichaam enzo maar dat kind kan da nog niet verstaan! voor haar is haar vriendinnetje die iedere avond met haar speelde en af en toe eens ruzie maakte nu uit haar leven! en dat doet me pijn soms weent ze en zegt ze dan komt mijn zus oot nog terug van haar lange reis? en dat maakt me verdrietig!
want we weten dat ze niet meer wakker wor en dat haar bedje altijd onbeslapen zal blijven! in het begin leef je in een roes dan ga je door maar daarna komt het besef en die slaat je als een mokerslag op je hoofd!
maar we moeten verder toch

Veel sterkte aan alle mama's van deze lieve engeltjes

Moi

Berichtdoor Moi » 19 jul 2007, 00:19

Hey Veerle,

Veel sterkt gewenst! Wat verschrikkelijk... Ik hoop dat je een beetje afscheid hebt kunnen nemen van Saartje? Mooie naam trouwens... Wat jammer, ben er niet goed van...

Vele lieve groetjes

veerle

Berichtdoor veerle » 19 jul 2007, 18:51

beste moi
dank je voor je steun.gelukkig hebben wij haar nog een tijdje bij ons gehad na de bevalling en de dag erop ook nog eventjes .alleen was de begeleiding in het ziekenhuis heel slecht wisten eigenlijk niet hoe ze er mee om moesten gaan.de begrafenisondermener heeft ons dan weer wel alle tijd gegeven om afscheid te nemen.nu gaat het met up en downs nog redelijk maar in september zal misschien de echte klop komen als ze geboren had moeten worden

maja

Berichtdoor maja » 04 okt 2007, 20:41

Hey Veerle, gaat het alweer, ik weet hoe pijnlijk het is.
Laat je verdriet toe om het te verwerken.
Veel sterkte nog.

Knuffel

Engeltjestante

Berichtdoor Engeltjestante » 12 okt 2007, 22:17

Veel sterkte aan alle engeltjesmamas.

Gast

Berichtdoor Gast » 17 okt 2007, 13:42

Mijn engeltje :(

Het is een periode die je moeilijk (niet) achterwege kan laten, maar ik heb toch geprobeerd. Ik zal altijd van haar blijven houden, maar heb mijn gedachten nu op mijn andere dochter gezet

Attachment : Ysa.jpg

Els

Berichtdoor Els » 22 okt 2007, 17:52

Wat een mooi engeltje !

Gast

Berichtdoor Gast » 23 okt 2007, 10:55

Inderdaad, een prachtig kindje ...

Gast

Berichtdoor Gast » 23 okt 2007, 12:21

Wat een mooi poppetje ;(
Veel sterkte voor jou & veel geluk met je andere dochtertje

martine

Berichtdoor martine » 23 okt 2007, 17:47

Mijn jongens,wat ik hier allemaal lees en zie,de tranen lopen over mijn gezicht!Sorry,maar ik kan hier echt niet goed tegen,ik heb 2 gezonde kinderen van 13 en 11,maar ben mijn zoontje ook bijna kwijtgeraakt na de geboorte,hij had hersenvliesontsteking,bacterieel,en ze hebben de eerste dagen gevreesd voor zijn leven.Hij is nu 11 jaar,en kerngezond,ik ben god er nog elke dag dankbaar voor,ik weet niet hoe ik het zou overleven.Ik wens iedereen hierbij nog heelveel sterkte,en zet maar zoveel mogelijk foto's op deze site,jullie zijn fier op jullie engeltjes,en wij zijn blij dat we dat met jullie mogen delen!

zelf nooit meegemaakt maar wel kapot van!!!!!!!!!!

Berichtdoor zelf nooit meegemaakt maar wel kapot van!!!!!!!!!! » 27 okt 2007, 21:21

hallo iedereen

ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik voel met jullie mee zonder het zelf meegemaakt te hebben
ik heb zelf een dochter van een paar maandjes en als ik nu naar haar kijk wil ik haar zo graag delen met al diegenen die hun kindje verloren zijn.
sinds ik de eerste keer op deze onderwerp terechtkwam kan ik het niet laten om terug te komen en telkens barst ik uit. ik begin te beseffen dat leven niet altijd een pretje is. ik lig nachten wakker denkend aan die foto's dat ik hier heb gezien van die PRACHTIGE ENGELTJES en aan hoe de mama's zich nu wel niet voelen en dan begin ik vanzelf weer te wenen en mijn dochtertje goed dicht tegen mij te drukken met het besef dat ik haar op elk moment kan verliezen!!

IK WENS JULLIE ALLEMAAL SUPERVEEL STERKTE EN HOPELIJK ZAL HET ZONNETJE HEEL SNEL TERUG SCHIJNEN IN JULLIE LEVEN!

X

Gast

Berichtdoor Gast » 09 nov 2007, 15:08

up

Els

Berichtdoor Els » 19 nov 2007, 10:14

Sterkte aan alle engeltjesmama's.

chris @ Marion

Berichtdoor chris @ Marion » 21 nov 2007, 02:48

Beste Marion

Het is lang geleden dat ik hier op het forum ben geweest ,maar mijn pc was stuk en k heb andere moeten kopen.
Je kan ni geloven hoeveel ik aan u heb gdacht en zeker aan veronieksken , trouwen aan alle kindjes en hun ouders.
Hopelijk gaat alles goed met u en je gezinnetje

Lieve groetjes ook aan alle ouders van alle lieve engeltjes

Chris

marion @ chris

Berichtdoor marion @ chris » 21 nov 2007, 20:19

hallo lieve chris,
wat ontzettend lief om weer van u hier te horen. Ik ben hier dus ook altijd weer op terug te vinden, alhoewel ik wel veel minder zelf schrijf dan in den beginne (2004). Isabelleº blijft altijd ons eerste kindje, altijd in onze gedachten erbij. Amélie gaat gelukkig goed, een superfijn kindje met vrolijke zin, ruim 2 jaar. Ik hoop natuurlijk ook dat met u ook alles goed gaat. Vele groetjes van marion

chris

Berichtdoor chris » 21 nov 2007, 23:45

Hallo Marion

Ik ben zo blij dat alles goed gaat met je gezinnetje
Met mij en mijn gezin is ook alles goed en zoals je weet schrijf ik hier ook niet te veel maar Marion al ken ik je niet persoonlijk je zit in mijn hart want ik leefde enorm met je mee en nog

Lieve groetjes en veel sterkte

Chris

Terug naar “Overlijden”