nog een engeltje

Gast

nog een engeltje

Berichtdoor Gast » 03 jan 2008, 07:56

mijn vriendin is op 1 januari bevallen van een jongentje na een perfecte zwangerschap. Maar het mocht niet zijn het jongentje was dood in de buik

ben al op bezoek geweest maar het doet mij zo een pijn om haar en haar vriend zo te zien en in een lege kamer binnen te komen waar normaal veel geluk en gelach is.

we waren samen zwanger en deelden onze gedachten en verhalen van de dokter enzo. Maar nu ben ik sprakeloos, het doet mij al zo een pijn wat moet het dan niet zijn voor hen?!

Maya

RE: nog een engeltje

Berichtdoor Maya » 03 jan 2008, 09:43

Eerst en vooral veel sterkte!
probeer te praten met haar zowel over het kindje als over andere dingen,
want het ergste dat je kan tegenkomen is dat de mensen nietmer normaal
tegen je doen en je niks meer zeggen omdat ze bang zijn om iets fout te zeggen.
Dit is een verschrikkelijk verhaal en voor die ouder zal het nu een heel moeilijke lijdensweg zijn om er weer bovenop te geraken. Dus blijf hen steunen door dik en dun

Gast

Berichtdoor Gast » 03 jan 2008, 10:06

dit zal ik zeker doen hoe moeilijk het ook is deze middag ga ik terug gaan naar het ziekenhuis bedankt voor de aanmoediging

mama van lennert en lara*

Berichtdoor mama van lennert en lara* » 03 jan 2008, 11:17

Blijf zeker bij je vriendin op bezoek gaan en praat over haar kindje ik had ook graag dat ze mij vroegen hoe ze eruit zag op wie ze trok.Soms denken de mensen dat ze moeten zwijgen over het kindje omdat het er niet meer is maar integendeel voor mij was dit belangrijk,heel veel sterkte voor je vriendin ze mag blij zijn met zo'n vriendin.Weten ze wat de reden was?

Gast

Berichtdoor Gast » 03 jan 2008, 11:21

nee vandaag ging de autopsie zijn zodra ik iets weet laat ik het weten

MissyMe

Berichtdoor MissyMe » 06 jan 2008, 21:04

Wat erg! Heel veel sterkte gewenst... Een autopsie, brrr, ik moet er niet aan denken. Dan heb je je kindje al verloren en dan... Ik snap ook wel dat ze de doodsoorzaak moeten kennen maar toch, ik zou het persoonlijk heel moeilijk hebben met zo'n autopsie denk ik. Ken je de uitslag al?

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 07:49

nee ik weet nog van niks normaal nog een weekje denk ik en dan weten ze het

carol

Berichtdoor carol » 12 jan 2008, 13:21

heel veel sterkte! Verschrikkelijk hé, zoiets is niet menselijk... van mijn vriendin is het nu geleden van begin november (zie: 'ik moet het van mij afschrijven')
we praten er nog geregeld over en inderdaad, ook over andere dingen. Dat is zeer belangrijk!! En de ene dag zal ze er behoefte aan hebben om erover te praten, de andere dag niet.. en stiltes absoluut niet uit de weg gaan, gewoon bij elkaar zijn, zonder iets te zeggen is niet verkeerd, u niet ongemakkelijk voelen of wanhopig zoeken achter woorden..
Het moet voor u hééél moeilijk zijn omdat je ook zwanger bent... wanneer is de bevalling van u?

MissyMe, ik persoonlijk zou absoluut wel een autopsie willen, ik denk dat dit zeer belangrijk is om het te kunnen plaatsen, en vooral naar de toekomst toe op genetisch vlak, als men opnieuw wil zwanger worden, begrijp je?
Natuurlijk is iedereen daar vrij van hé..

greetz
carol

Terug naar “Overlijden”