bevallen op 29 weken

Gast

bevallen op 29 weken

Berichtdoor Gast » 16 dec 2007, 13:41

Hallo

Mijn vriendin ligt momenteel in ziekenehuis zwanger van een tweeling . Ze is 29 weken zwanger en kan ieder moment bevallen. Ze heeft mij gevraagd of ik een berichtje wil plaatsen om te kijken of er onder jullie ook bevallen zijn op 29 weken en hoe jullie kindjes het deden . Ze maakt zich echt zorgen en terecht hopelijk krijg ik reactie want ik zou haar toch een beetje goeie moed willen geven. Alvast bedankt!

Gast

RE: bevallen op 29 weken

Berichtdoor Gast » 16 dec 2007, 16:19

Dat ze vraagt om eens naar de dienst neonatologie te gaan.
Dan gaat ze een eerlijk antwoord en bovenal een juist beeld krijgen!

Hier ga je heel uiteenlopende antwoorden krijgen, zowel met goede als slechte afloop en dat is nu net wat ze niet wilt horen!

Op die weken hebben ze al een heel grote kans en aangezien ze nu al opgenomen is zal ze wel longrijping krijgen toegediend dus dat vergroot de kansen alleen maar.
Maar je moet realistisch blijven...

Gast

Berichtdoor Gast » 16 dec 2007, 20:43

Das idd goed gezegd hierboven.
Ik denk dat dat de beste oplossing is. En voor de rest moet ze zich maar rustig houden en hopen dat ze het nog lang mag volhouden!
wens ze veel sterkte
anneke

Gast

Berichtdoor Gast » 16 dec 2007, 20:46

ik ben bevallen op 30 weken mijn kindje heeft 2 maand in het ziekenhuis moen blijven maar alles is in orde gekomen

Katrien

Berichtdoor Katrien » 17 dec 2007, 10:31

Het is inderdaad heel uiteenlopend en hangt volledig af van je kindje. Ikzelf ben bevallen op 29 weken en ondertussen is Marie 15 maanden oud. Heb zelf longrijping toegediend gekregen en alles is goed afgelopen.
In ieder geval, heel veel sterkte aan je vriendin, blijf zeker hopen op het beste!
Zeg tegen je vriendin dat ze zeker informatie moet vragen aan de dienst neonatale. En natuurlijk kan ze hier ook steeds terecht, hier heb ik nadien ook veel steun en tips gekregen, mijn verhaal eens kunnen doen ...

Terug naar “Prematuurtjes”