Bevallen op 28 weken.

Bes

RE: Bevallen op 28 weken.

Berichtdoor Bes » 13 jan 2008, 10:25

Sam en Oitica, alvast hartelijk dank voor jullie antwoord.

Het is niet gemakkelijk he, emoties worden van hier naar daar geslingerd.
Ik moet het nu op doktersbevel rustiger aan doen omdat ik harde buiken heb gehad, dus regelmatig aan de monitor! (maar ik neem nu magnesium en moet zeggen dat dat beter is, kuitspiertrekken is ook over dus lang leve de magnesium!) Ben al blij dat ik thuis mag rusten. Als ik de 34 weken haal mag ik in eigen ziekenhuis bevallen en daarvoor wordt het een UZ. Maar das normaal he. Ik hoop echt op de 34 weken.

Ik voel nu niks meer lopen, enkel na het plassen komen er nog een paar druppeltjes uit, maar daar ben ik zeker van dat het urine is hoor. Heb het al eens opgevangen.

Ik lees dat Thymen het heel goed doet (heb hier even gelezen) en dat hij bij de geboorte wel een mooi gewicht had he voor 28weken! Wauw!
Jij hebt ook lang moeten wachten op je lieve zoontje. Ons meisjes zijn ook een droom van jaren.

Liefs Bes xxx

oitica

RE: Bevallen op 28 weken.

Berichtdoor oitica » 14 jan 2008, 21:27

Hoi Bes,

Ge zit idd op een achtbaan met je emoties. Weet je ik heb soms nog dat de tranen plots in mijn ogen springen. Maar ja, we hebben dan ook veel meegemaakt hé.

Ben blij dat het nu beter gaat doordat je magnesium neemt. Ik hoop met je mee om de 34 weken te halen, tis beter voor je meisjes hé. Rust maar goed en zoveel mogelijk, maar alles voor je meisjes hé.
Ge zou vanalles doen hé om er zeker van te zijn dat het urine is dat ge verliest, ik kan het me inbeelden. Aan de monitor liggen vond ik zalig, dan was ik meer op mijn gemak als ik ons kleintje hoorde bewegen en zijn hartje hoorde.

Thymen doet het idd heel goed, tis zo'n vechtertje. Hij heeft al veel waterkes doorzwommen en ben heel fier op hem.
Ja, zijn gewicht, wel de kinderarts vroeg me of ik zeker was van de uitgerekende datum. Omdat hij zo'n goed gewicht had hé en ja ik ben zeker zei ik haar omdat het met icsi is.
We hebben idd ook lang moeten wachten op zijn komst en zijn nu super gelukkig. Hij had eigenlijk ook nog een broertje of een zusje bij zich, maar het stopte met groeien op 7 weken. We vinden het heel jammer, maar nu zeggen we wel dat hij zo mss meer kansen heeft gekregen hé.
Vandaag ben ik naar Kind en gezin geweest voor zijn twee vaccinatie. Hij weegt nu 6.070kg en zijn lengte is hetzelfde gebleven, maar tegen volgende week kan ie dan 2 cm gegroeid zijn, we hebben dat al eens gehad.

Ik wens je verder veel succes en hou ons op de hoogte hé.

groetjes

Ydeke Claes

Re: Bevallen op 28 weken.

Berichtdoor Ydeke Claes » 11 dec 2018, 20:07

Ik ben 30 weken zwanger lig al van mijn acht weken in ziekenhuis heb bypass .epilepsie. cerclage. Nierstenen .bekkeninstabiliteit. zwangerschapdiabetes dieet echter zijn.niet zeker door bypass konden ze de normale suikertest niet doen . En litteken vorige keizersnede maar 1 milimeter dik . Dachten op twintig weken dat ik het niet ging halen nog mijn.baby die was toen.nog te jong . Nu einddatum bepaald omdat mijn.toestand achteruit gaat let ons zoontje gazt alles goed gelukkig ik beval 21 december via keizersnede in uz leuven . Mijn oudste dochter nu 19 woog op 32 weken 2 kilo 640 en was 46 cm .
Mijn zoontje nu ik heb net echo gehad ben dertig weken en een dag weegt 1 kilo 400 lengte meten ze niet rap hier . Op 24 weken schatte ze hem wel 30 cm heb al een keer longgrijping gehad op 24 weken volgende woensdag zn donderdag terug tweede keer
. Mijn.oudste had dit ook gekregen werkte prima bij haar . Baby s van vrouwen met gatric bypass wegen over het algemeen minder je moet drie dubbele dosis foliumzuur krijgen je hebt sneller maagklachten enz hier zit ik.in studie groep omdat men dit.nu.pas allemaal ondekt en men wil vrouwen beter kunnen op hoogte houden van gevolgen bypass erna ven je ook vruchtbaarder . Ik hoor hier verschillende geboorte gewichten dat kan door vanalle verschillende omstandigheden zijn . Verder wilde ik.gexoon wat info geven ik ging eerdere zwangerschap naar tienen.kreeg geen.extra foliumzuur enz en had miskraan vrouxen met een gastrix bypass kijken beter welk ziekenhuis meer op hoogte is van hun soort situatie . Groetjes een mama die uitkijkt naar de geboorte met een.bang hartje

Terug naar “Prematuurtjes”