wat kost 4weken neonatologie???

Gast

wat kost 4weken neonatologie???

Berichtdoor Gast » 03 nov 2007, 21:17

wat kost een 4tal weken verblijf op neonatologie??kwestie van es ged8 te hebben???

Gast

RE: wat kost 4weken neonatologie???

Berichtdoor Gast » 04 nov 2007, 07:38

Maakt geld nu echt wat uit wanneer je kindje aan het vechten is voor zijn leventje? dat was dus het allerlaatste waar ik aan dacht toen die van mij er moest verblijven. Sommige mensen zijn echt diep triest.

Gast

Berichtdoor Gast » 04 nov 2007, 07:54

kindjes zijn wel al goed en wel thuis hoor

Gast

Berichtdoor Gast » 04 nov 2007, 13:43

bij ons hebben ze 3.5 weken op neo gelegen en ziekenkas heeft alles terugbetaald

Gast

Berichtdoor Gast » 04 nov 2007, 13:48

volgens mij heb ik daar niks voor betaald. De hospitalitatie heeft dat allemaal geregeld. (denk ik)

Gast

Berichtdoor Gast » 04 nov 2007, 18:36

Wij hadden geen hospitalisatie (door stomme omstandigheden) en moesten zelf per maand zo"n 1000 a 1500 euro betalen. Gelukkig betaalde de ziekenkas de rest terug want op de factuur stonden bedragen van boven het miljoen belgische franken.

Lea

Berichtdoor Lea » 06 nov 2007, 18:19

Mijn tweelingdochtertjes hebben 3 weken op neonato gelegen: 3000 euro en 4000 euro. Hospitalisatieverz. heeft alles terugbetaald wat de mutu. niet dekte.
Groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 06 nov 2007, 18:58

bij welke cm zijn jullie??ik ben bij cm + heb nog tot eind van het jaar een dubbele nl bij KBC

Gast

Berichtdoor Gast » 16 nov 2007, 13:15

Onze dochter heeft na haar geboorte 3 weken in het ziekenhuis gelegen.
De verzekering heeft alles vergoed.

Nu had het ziekenhuis een klein foutje gemaakt door die rekeningen naar ons op te sturen.
We kregen 2 rekeningen. 1 van ¿ 10.000,- en 1 van ¿4.000,-

ps wij zijn nederlands. ik weet niet hoe dat in belgie is.

Groetjes,

Evie

Berichtdoor Evie » 28 nov 2007, 16:28

Onze Vince heeft ook 3 weken op neonatale gelegen. Wij kregen thuis enkel de facturen waar de bijdragen van de ziekenkas (we zijn bij de voorzorg) al waren afgetrokken.
Was in totaal ( dus met ziekenkas er al af), toch nog zo'n ¿ 4000. Dit bedrag hebben we gelukkig helemaal terug gekregen van de hospitalisatieverzekering...

Terug naar “Prematuurtjes”