wie heeft hier al een blinddate gehad?

Gast

wie heeft hier al een blinddate gehad?

Berichtdoor Gast » 11 jan 2008, 19:32

Ik heb een man leren kennen via het internet. We chatten en mailen al geruime tijd. Volgende week gaan we elkaar voor het eerst ontmoeten en ik ben doodzenuwachtig. Zijn er die dit al meegemaakt hebben en die hier in detail eens zo'n ontmoeting willen vertellen?

lauren

RE: wie heeft hier al een blinddate gehad?

Berichtdoor lauren » 11 jan 2008, 19:51

Ik heb mijn huidige vriend leren kennen via internet. We wonen ondertussen samen en verwachten ons eerste kindje. We hadden reeds al ruime tijd gechat en op een avond vroeg ik waar hij uitging die avond aangezien hij van de regio was.
Het toeval wilde dat hij net naar hetzelfde danscafé ging trekken als ik die avond. Het lot zeker?
Dus het was de moment. Ik had al foto's van hem ontvangen via mail maar hij had nog geen van mij gezien aangezien ik dit niet durfde voor ik iemand kende.
Ik trok die avond dus naar dat café met mijn vriendin en keek rond. En plots zag ik hem staan...Amai wat een leuke jongen!!!!
Ik ben een redelijk verlegen type en het heeft enkele uren geduurd maar toen mijn vriendin plots voorstelde om er zelf naartoe te stappen aangezien ik niet durfde, sprong ik er snel voor.
Ik zei gewoon hoi..., ik ben .... en dit is mijn vriendin ... en het gesprek was vertrokken. Die avond spraken we ook nog af om enkele dagen later een cinemaatje te doen en de rest van het verhaal ken je.
Simpel hé.
Gewoon een openbare plaats nemen en iemand meenemen die je kent.
De persoon die je meeneemt hoeft eigenlijk zelfs niet echt te weten hoe de vork aan de steel zit.
Vroeger vond ik een blind-date iets voor wanhopige mensen maar het kan werken, en ik kan het weten.
Succes

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 19:27

Ik heb dat ooit es gedaan en het is serieus tegengevallen. Op chat klikte het echt en konden we geweldig babbelen. IRL bleek hij een enorme blaaskaak te zijn die het niet kon verkroppen dat ik hem niet zag zitten.

Voor mij nooit meer!

Hopelijk heb je zelf meer succes!

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 22:46

Ik ken heel veel succesverhalen. Gewoon op een openbare plek afspreken, en iets doen waar je makkelijk kan 'ontsnappen' als het tegenvalt - bv iets drinken of iets eten: valt het tegen, dan ben je maar 2 uurtjes kwijt.

Terug naar “Partners, familie & vrienden”