gigolo zoeken?

Gast

gigolo zoeken?

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 09:04

Mijn vriend en ik zijn een drietal jaar samen. Ik ben momenteel 2 maanden zwanger. In het begin van onze relatie vrijden we tot bijna elke dag en ik voelde dat hij me aantrekkelijk vond. Tot ongeveer een maand of 8 geleden, toen was de zin in sex bij hem plots over. We vrijden nog één keer in de 14 dagen, het mag dan ook een wonder heten dat ik zwanger geworden ben. Maar nu is het helemaal niks meer. Ik heb hem er al een paar keer over aangesproken, dat ik heel veel zin heb in sex nu, dat de baby niks kan overkomen...Ik heb hem al gevraagd of hij een ander heeft, of hij me niet meer aantrekkelijk vindt enz...
Ik ben zelfs al razende geworden dat sex belangrijk is in een relatie en dat ik dat nodig heb om me geliefd te voelen. Ik word er helemaal kregelig van.
Maar hij verzekert me telkens dat hij een mindere periode heeft waarin hij geen zin heeft, en inderdaad als het er dan even van komt dan krijgt hij geen erectie.
Nu ik hoor jullie al denken... ik moet zeggen, ik zie er helemaal niet slecht uit en verzorg me goed, dus daar kan het niet aan liggen. Ook krijg ik op andere manieren veel liefde van hem, dus ik denk ook niet dat de liefde over is. We maken bijna nooit ruzzie enzo al de rest loopt perfect.
Masturberen is hetzelfde niet, ik wil echte sex.
Wat denken jullie hierover, hoe pak ik dit aan?
Gigolo zoeken en de kans lopen dat heel mijn wereldje instort als het uitkomt of op mijn honger blijven zitten?

Gast

RE: gigolo zoeken?

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 09:28

Ik zou eerder een goede dildo kopen dan een gigolo, als hij daarachter komt zijn de gevolgen minder erg hé ;)
Nu ik vind het toch ook een probleem hoor, door je hormonen kan je je al wat onzekerder voelen en als je dan merkt dat hij geen erectie krijgt dan voel je je nog meer afgewezen en das nie leuk natuurlijk. Nu er over ruzie maken creëert dan weer een negatieve spiraal hé, hij krijgt het gevoel dat hij wel moet presteren maar kan (om één of andere reden) niet en zo voelt hij zich nog onzekerder en gaat het nog moeilijker. Ik zou hem proberen wat tijd te geven. Aan de andere kant heb ik dit ook eens met een vriendje voorgehad en niet lang daarna verbrak hij toch de relatie, dit is echter niet met jullie situatie te vergelijken want in totaal waren we maar 3 maanden samen ofzo.

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 14:30

Heb hetzelfde meegemaakt. Weet dat ik nu bakken kritiek ga krijgen maar soit.
Ik heb iemand leren kennen hier op het 'frustratieforum'. Tja, een minnaar dus. Kost je geen geld (in tegenstelling tot gigolo) en trouwens een zeer lieve man, zalige massages die ik bij mijn man niet meer krijg.
Gevolg: ik voel me beter en sindsdien gaat het ook beter in relatie.
Maar ja, voel me soms schuldig en hoop dat het idd nooit uitkomt, want zou hem kwetsen. Voorzichtig zijn dus

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 21:21

Ik vind het wel een beetje jammer dat je een gigolo een alternatief vind voor intieme momenten met jouw vriend. Als er echt zo'n verandering is in jullie sexleven kan dit een ernstige oorzaak hebben (daarmee bedoel ik niet levensbedreigen, even ter verduidelijking). Waarom kan jij bijvoorbeeld minder zin hebben in sex? Vermoeid, beetje depri, lichamelijke klachten, je voelt jezelf minder aantrekkelijk door een of andere reden, een discussie die op de maag bleef liggen, twijfels, strubbelingen op het werk,... Er zijn zoveel mogelijkheden. Wat zou jij ervan vinden als jouw vriend dan zomaar overschakelde op een prostituee? Je zegt dat je zwanger bent, wel het is goed mogelijk dat jij je op het einde ook minder aantrekkelijk voelt. Ik voelde mij als een olifant, was constant misselijk, had voorweeën. Maar had mijn man naar een prostituee gestapt, was ik eraan kapot gegaan. En zeker na de bevalling, ik heb toch een hele tijd moeten herstellen, heb het zwaar gehad. Als je elkaar graag ziet doe je zoiets niet. Denk na of je zoiets zelf zou apreciëren. En hem verwijten maken zal ook niet helpen vrees ik. Laat het een beetje rusten. Probeer hem niet te forceren en close te zijn met elkaar zonder dat er sex moet aan te pas komen. Jij wordt denk ik toch ook niet graag geforceerd op gebied van sex? Ik kan verkeerd zijn natuurlijk. Mogelijk betert het al als je een tijdje volledig vrijblijven bij elkaar bent. Zo niet is het misschien aan te raden om eens op een rustig, niet dwingende manier met hem te spreken. Ligt er iets op zijn lever? Voelt hij zich minder goed? Lukt het gewoon niet om een erectie te krijgen. Want je zegt dat hij daar moeite mee heeft. Als jij hem onder druk zet is hij nog meer gespannen en zal het zeker niet meer meewillen. Draai het niet altijd in de richting van: hij vindt mij niet meer aantrekkelijk. Dat is heus niet altijd het probleem. Maar hoe meer jij door het lint gaat, hoe moeilijker het ook voor hem wordt. Praat erover zonder al die vooroordelen. Zodat hij zich gemakkelijk voelt bij jou, en eerlijk kan zijn over de situatie. En denk ook eens na voor jullie toekomstige kindje. Je zet een veilige thuis op het spel, de echte gezinswaarden en een gelukkige mama en papa. Durf jij je kind later in de ogen kijken en zeggen: toen mama zwanger was van jou neukte ze een gigolo omdat papa niet presteerde naar haar zin. Papa is er nooit achter gekomen dus dat geeft niet ook. Durf je je kind ook zeggen dat zoiets perfect normaal is? Waarom begin je in hemelsnaam aan kinderen als je vind dat je het zo slecht hebt bij je partner? Alles begint bij respect. Iedereen wil het, jij wilt het maar jouw vriend ook hoor. Als je niet wilt dat het uitkomt, wil dat zeggen dat je toch beseft dat het verkeerd is. Doe het dan niet! Als je echt van je vriend houdt, krijg je er nog spijt van! En je kindje jammer genoeg ook, al kan je kindje niet kiezen.

opstartster

Berichtdoor opstartster » 14 jan 2008, 07:41

Bedankt voor jullie eerlijke reacties!
Ik heb er nog eens diep over nagedacht, heb mijn vriend een brief geschreven waarin ik al mijn positieve en negatieve gevoelens op een rijtje heb gezet.
Hopelijk begrijpt hij me nu wat beter.
Ik zou inderdaad niet met mezelf in het reine kunnen komen moest ik hem zoiets aandoen.
Hoop alleen dat hij het met mij ook zo goed voor heeft.
We zien wel...

Terug naar “Partners, familie & vrienden”