ervaring relatie met getrouwde man

kim

ervaring relatie met getrouwde man

Berichtdoor kim » 09 jan 2008, 11:37

hallo,

Heb sinds een half jaar een relatie met een getrouwde man. Ik wist het van dag 1 dat ik hem nooit helemaal van mij zou hebben maar nu begint het zwaar door te wegen. We zien elkaar 1 a 2 x in de week ('savonds 4u) maar het is moeilijk. Hij heeft thuis geen seksuele contacten meer met zijn vrouw dus dat helpt wel. Ik vind het vervelend om hem nooit te kunnen bellen wanneer ik wil omdat dat het niet altijd gaat. Mis de momenten om samen wakker te worden en in de zetel te zitten. Heeft iemand hier ook ervaring mee. moet ik de relatie stop zetten omdat dit niet haalbaar is of kan iemand me tips geven. Ik zie hem zo graag. Ik vraag me ook af of hij ooit zijn vrouw gaat verlaten (2kinderen) voor mij.

alvast bedankt

m

RE: ervaring relatie met getrouwde man

Berichtdoor m » 09 jan 2008, 12:03

Ik heb geen ervaring dus ik wil alleen maar raad geven.
Neemt het nooit te serieus met een getrouwde man met kinderen. Je zal altijd op de tweede plaats komen en op "speciale dagen" nieuwjaar kerstmis...zal je alleen zijn allé toch zonder hem.Verlies er dus ook je beste jaren niet aan.
Vergeet niet als hij van zijn vrouw weggaat ,hij ook zijn vertrouwde omgeving en gemak moet opgeven en zijn kinderen . Als ze nog jong zijn en dus nog lang ten laste , ook studeren , zal hij een groot gedeelte van zijn loon moeten inleveren.
Nu heeft hij alles op een voor hem gemakkelijke manier met de sex er gratis bovenop! Ik wil daarmee natuurlijk niet zeggen dat hij niks voor jou voelt. Maar problemen zullen er altijd zijn en steeds conctacten met de ex omwille v d kinderen. Probeer het ook wat lichter op te nemen en wie weet ebt die verliefdheid wel weg. Alles ook niet romantiseren want zo is het leven niet! Succes en moed!

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 12:03

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 12:22

Ik geef 13:03 zeker gelijk.
Laat hem er zijn der genoeg!
Je gaat er ook zijn vrouw mee pijn doen.
Stel jezelf eens in de plaats.Pas op ik begrijp jou ook,maar denk verder of jou neus lang is.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 12:26

Ik begrijp je dus echt niet. Je begint daar toch niet eens aan? Ik snap die man dus echt wel, die gaat 99% niet bij z'n vrouw weg, want die zorgt voor de lasten, en hij krijgt bij jou de lusten. Wat wil hij nog meer?

als hij uiteindelijk wel voor je kiest, zal hij ook jou kunnen bedriegen, zul je dat ooit uit je achterhoofd kunnen zetten?

me

Berichtdoor me » 09 jan 2008, 12:33

Ik heb zelf al 3 jaar een relatie met een getrouwde man. Ik was zelf in het begin ook nog getrouwd maar heb mijn echtgenoot verlaten omdat ik een nieuw leven met hem wou opbouwen. Hij heeft mij altijd gezegd dat hij ook voor mij zou kiezen. ik ben ondertussen echter al bijna een jaar alleen en hij is nog altijd niet gevolgd.
NOOIT zou ik er nog aan beginnen. Op de momenten dat ik hem echt nodig had was hij er nooit en kon ik hem zelfs eens niet bellen.
En nu ? Hem verlaten zal ook verdomd veel pijn doen maar het is het enige dat er opzit om van de pijn vanaf te raken die het minaressen bestaan met zich meebrengt. Dus... stap eruit nu je nog kan... echt.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 15:27

beste Kim ,

ken je de vrouw in kwestie?
want uit zijn mond zal wel komen dat hij geen betrekking meer met haar heeft , omdat hij weet dat hij jou zo rustig kan krijgen ....
getrouwde mannen zijn zeer lepe mannen geloof me maar .
voor het zelfde is hij zeer gelukkig thuis , anders zou hij er niet bij blijven ....

vrouwen die bij hun man blijven gebeurd veel vaker dit omdat hun door de jaren is wijs gemaakt dat ze het nooit alleen zouden redden omdat ze te dom zijn , of uit angst...

maar een man?
en dan wel durven vreemd gaan maar niet van zijn vrouw weggaan voor de kinderen?
laat me niet lachen...

wees slim en zet een einde op deze relatie , tzal pijn doen en moeilijk zijn maar dat slijt .
en zeg em als hij echt van je hou hij maar eens moet bellen als hij daadwerkelijk gescheiden is ....

veel sucses.
cindy

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 17:44

Kim , Cindy heeft al alles gezegd , zo vind ik het ook.

Kitty

Berichtdoor Kitty » 10 jan 2008, 15:59

Ja hoor, geen betrekkingen meer met zijn vrouw...Dat dacht mijn vriendin ook van haar getrouwd lief. Tot ze op een dag puur toevallig de vrouw van die gast ontmoette...7 maanden zwanger! Tsja, van de heilige geest zeker? :hihi

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 16:59

Op die manier maak je een gezin kapot ! Ik begrijp niet dat sommige vrouwen dit zomaar kunnen doen en geen empathisch vermogen hebben om de pijn die dit bij de anderen doet te begrijpen !
Het gaat niet enkel om de man maar ook om zijn vrouw en kinderen.
Geen betrekkingen meer ???? Vergeet het !
Jij zal altijd de bitch zijn en blijven voor iedereen !
Het is zo laag bij de grond van die man maar ook van jou !
Een man zoekt enkel lust bij je, geen last en dat zal altijd zo blijven.

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 17:06

1 keer per week om 16 u? En hoelang blijft hij dan? Een uurtje of twee?
Ik weet niet of je dan echt van een 'relatie' kan spreken, hoor. Ik versta daar toch heel wat anders onder dan een wekelijkse seksbeurt.

xxx

Berichtdoor xxx » 11 jan 2008, 18:50

ik kan hier van mee spreken.
mijn man heeft ook een verhouding gehad met een veel jongere meid,hij zei ook tegen haar dat er thuis geen sex meer was.niks van aan hè,ze zeggen dat want wat moeten ze anders uitvinden om hen te verantwoorden waarom ze vreemdgaan!!bij ons was er niks aan de hand op sexueel gebied eigenlijk was er op geen enkel vak iets mis,maar toch ging hij vreemd toen ik dat begon te ondervinden hadden we alle dagen sex,gewoon ik wou dat,ik wou zeggen daarmee kijk je hoeft toch je behoefte niet op een ander te gaan halen.
dus geloof niet wat hij zegt.ik versta de man niet dat hij zijn gezin zo kan pijn doen met op een ander te gaan,maar de minares versta ik zeker niet waarom ze zich inlaat met een getrouwde man met kinderen.in mijn geval was zij nog een jong ding want 24 dat is nog jong mijn man is er 39 en heeft 3 kinderen.ik heb die vrouw gesmeekt mijn man te laten zodat hij weer voor zijn gezin volledig zou gaan.ze zei dat er niks aan de hand was want wat moest zij met iemand die zoveel ouder was.nadat telefoon gesprek 3 dagen later heb ik hem dan uiteindelijk betrapt bij haar thuis,ze konden dan wel niks anders dan toegeven.zo heeft hij mij 9 maand lang aan het leintje gehouden en zij ook met steeds te zeggen dat er niks was juist vriendschap.en weet je mannen denken ook vaak dat je een stom geval bent dat je dat als vrouw niet door hebt.
ik had het redelijk rap door maar moest het kunnen bewijzen,het was een enorme opluchting toen ik hem daar betrapte,maar de slag komt achteraf hoor de pijn hoe ze je vernederd hebben hoeveel verdriet je ze gedaan hebben en ook de kinderen,als ze hun broek laten zakken op een ander dan denken ze daar niet aan,maar uiteindelijk blijven ze toch bij hun vrouw of proberen ze toch van te kunnen blijven en dan vliegt de minares.die loopt ddan neidig op de vrouw en dan begint het hè.zoals in mijn geval begon ze mij echt te stalken met smsen,waarin ze tot in de details trede wat ze met mijn man allemaal heeft uitgestoken,en dan zijn bij mij echt wel de stoppen doorgeslagen ik kon niet ik kon dat niet aan te weten wat ze samen deden en we zijn dan ook maar uitelkaar gegaan.
wat ik tegen over u wil zeggen kim.stop ermee als was het voor de vrouw en de kinderen want die kinderen die zien daar enorm vanaf hoor ik spreek uitervaring,mijn dochter van 7 jaar heb ik op een dag van de school moeten gaan halen dat ze zei ik zou liever dood zijn dan dat ik leef,om het gene wat mijn papa mijn mama heeft aan gedaan wij en mama hebben een enorm verdriet door papa.en dat is erg hoor ik verzeker het je
denk er aub over na en laat hem gaan
xxx

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 08:11

beste kim,
ook ik heb hetzelfde meegemaakt als xxx. Mijn man bedroog me met een assistente van het werk. jij, als minnares, zal waarchijnlijk nooit weten hoeveel pijn dit doet voor ons als gehuwde vrouw. Wees verstandig en zoek u een goede, lieve vrijgezel. Het zal het leven veel gemakkelijker maken, zeker als er kinderen bij zijn.

kim

Berichtdoor kim » 14 jan 2008, 14:16

dank je wel heeft me stof gegeven om na te denken

xxx

Berichtdoor xxx » 14 jan 2008, 15:55

denk maar eens goe na,want tenslotte ben jij het dat een gezin uiteen haalt vergeet dat niet hè,ik zelf zou daar niet mee kunnen leven.en zijn gezin voor jou verlaten gaat hij niet doen hoor,hij gaat zijn oude vertrouwde niet opgeven
xxx

...

Berichtdoor ... » 15 jan 2008, 11:54

als minnares moet je je volgende dingen bedenken:

- blijft hij bij zijn vrouw, dan heb jij verdriet en veel gemis
- scheidt hij van zijn vrouw, en komt hij bij jou wonen, dan weet je dat hij emotioneel in staat is op een relatie te verbreken voor iemand anders... hij kan dit dus binnen enkele jaren ook bij jou doen! Ga jij hem dan vertrouwen????

je bent dus 2x de pineut als je hiermee verder gaat...

Terug naar “Partners, familie & vrienden”