ervaring relatie met getrouwde man

kim

ervaring relatie met getrouwde man

Berichtdoor kim » 09 jan 2008, 11:37

hallo,

Heb sinds een half jaar een relatie met een getrouwde man. Ik wist het van dag 1 dat ik hem nooit helemaal van mij zou hebben maar nu begint het zwaar door te wegen. We zien elkaar 1 a 2 x in de week ('savonds 4u) maar het is moeilijk. Hij heeft thuis geen seksuele contacten meer met zijn vrouw dus dat helpt wel. Ik vind het vervelend om hem nooit te kunnen bellen wanneer ik wil omdat dat het niet altijd gaat. Mis de momenten om samen wakker te worden en in de zetel te zitten. Heeft iemand hier ook ervaring mee. moet ik de relatie stop zetten omdat dit niet haalbaar is of kan iemand me tips geven. Ik zie hem zo graag. Ik vraag me ook af of hij ooit zijn vrouw gaat verlaten (2kinderen) voor mij.

alvast bedankt

m

RE: ervaring relatie met getrouwde man

Berichtdoor m » 09 jan 2008, 12:03

Ik heb geen ervaring dus ik wil alleen maar raad geven.
Neemt het nooit te serieus met een getrouwde man met kinderen. Je zal altijd op de tweede plaats komen en op "speciale dagen" nieuwjaar kerstmis...zal je alleen zijn allé toch zonder hem.Verlies er dus ook je beste jaren niet aan.
Vergeet niet als hij van zijn vrouw weggaat ,hij ook zijn vertrouwde omgeving en gemak moet opgeven en zijn kinderen . Als ze nog jong zijn en dus nog lang ten laste , ook studeren , zal hij een groot gedeelte van zijn loon moeten inleveren.
Nu heeft hij alles op een voor hem gemakkelijke manier met de sex er gratis bovenop! Ik wil daarmee natuurlijk niet zeggen dat hij niks voor jou voelt. Maar problemen zullen er altijd zijn en steeds conctacten met de ex omwille v d kinderen. Probeer het ook wat lichter op te nemen en wie weet ebt die verliefdheid wel weg. Alles ook niet romantiseren want zo is het leven niet! Succes en moed!

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 12:03

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 12:22

Ik geef 13:03 zeker gelijk.
Laat hem er zijn der genoeg!