bedrogen ?

Gast

bedrogen ?

Berichtdoor Gast » 07 jan 2008, 12:07

Vorige week stonden mijn man en ik samen in de badkamer. Toen hij zijn trui uittrok zag ik een plek op zijn rug. Volgens mij een zuigplek, volgens hem zeker niet (weet wel niet wat het wel kan zijn).
Wat moet ik hiervan denken?

Gast

RE: bedrogen ?

Berichtdoor Gast » 07 jan 2008, 13:46

Een rug is een rare plaats voor een zuigplek.
Hij verdient het voordeel van de twijfel, vind ik.
Maar als hij je bedriegt zullen er wel andere tekens opduiken.

opstartster

Berichtdoor opstartster » 08 jan 2008, 14:13

Iemand een idee wat het dan wel kan zijn?

Gast

Berichtdoor Gast » 08 jan 2008, 14:14

Blauwe plek

Gast

Berichtdoor Gast » 08 jan 2008, 18:57

ik vind het ook een rare plek voor een zuigplek.
Maar aan de andere kant,als het zo duidelijk zichtbaar was en het een serieuze blauw plek zou zijn, dan moet hij daar ook een verklaring voor hebben;
Check zijn gsm eens ofzo

Lorelai

Berichtdoor Lorelai » 09 jan 2008, 12:13

Dat kan toch ook iets anders zijn, ik heb soms ook plekken waar ik niet van weet waar ze van komen (blauwe of rode), meestal ergens gestoten of zo zonder door te hebben. Toen het eens ergens aan mijn borsten was, vroeg mijn man zich ook wel af wat het was, en ik ga niet vreemd hoor (en ik denk ook niet dat hij daaraan twijfelt).

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 12:54

Als hij een zuigplek op zijn rug heeft van iemand anders zal hij zijn trui toch niet uittrekken waar jij bij bent. Tenzij hij niet van de slimste is.
Ik heb ook regelmatig eens een blauwe plek zonder dat ik weet hoe die er komt.
Een beetje vertrouwen hebben in je man!

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 13:06

Mijn man heeft dat ook regelmatig van die plekken of krabben.
En hij gaat helemaal niet vreemd hoor.
Hij heeft ze van op het werk, hij werkt in een fabriek voltijds met de nacht en het is nogal vrij zwaar werk waarbij ze vaak kwetsuren oplopen.

Als hij weer eens zo een krab of plek heeft vraag ik altijd of zijn aanhoudster zich weer eens niet kon inhouden (om te lachen uiteraard :) )

Ik vind het raar dat sommige mensen zo weinig vertrouwen hebben in hun partner.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 20:16

ik vind dat helemaal niet raar!Als je weet wat er allemaal gebeurd achter de rug;
Ik heb al veel mannen( en vrouwen) weten vreemdgaan en mannen waarvan je verwachte dat ze supertrouw waren.
In principe denk ik dat elke man te verleiden is mits de juiste omstandigheden;Zelfs de mannen van vrouwen die beweren dat je je man moet vertrouwen en zeker zijn van hun trouw!
Dat is mijn ervaring toch.Bijna iedereen gaat ooit wel eens vreemd!!

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 22:01

'En hij gaat helemaal niet vreemd hoor' :hoho :hihi
Hoeveel vrouwen van vreemdgangers zouden die uitspraak al gemaakt hebben?

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 22:13

De mijne mag vreemd gaan dan ben ik gerust!

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 22:19

Gaat u man fitnessen?

De reden waarom ik dit vraag is, omdat mijn echtgenoot al jaren aan fitness doet en wanneer hij bepaalde oefeningen moet doen (op zo een bank liggen,met gewichten de hoogte in) heeft hij dit ook altijd. Het lijkt op krabben, en zuigplekken maar het is dus van het verpletten van de rug (of hoe je het ook moet zeggen) en de zware gewichten.

opstartster

Berichtdoor opstartster » 13 jan 2008, 10:28

Bedankt allemaal voor jullie berichten.
Mijn man gaat niet fitnessen maar ligt wel veel op de grond te fikfakken, vechten met onze 2 zoontjes. En inderdaad ook toen een paar dagen voor ik het ontdekte. Als ik mijn man vroeg wat het dan wel was (beweerde dat het geen zuigplek was) was het enige wat hij kon denken dat die plek er gekomen is van het spelen met de kids. Hij ligt dan meestal op zijn rug en de kids springen en spelen boven op hem.
Bedankt voor de tip, het vertrouwen is er weer ;-)

Nee het is niet dat ik mijn man niet vertrouw maar anderzijds mag je toch wel weten hoe die plek er komt. Ik denk net als iemand hierboven dat je nooit kan zeggen dat je man nooit vreemd zou gaan. Gevoelens heb je niet in de hand, niemand.

Nu hebben wij de laatste tijd binnen onze vriendenkring wel 2 koppels weten uit elkaar te gaan, 1 door overspel. Als je ziet wat een miserie dat allemaal met zich meebrengt. Als je gelukkig bent in je huidige relatie is dat het echt niet waard. En zo denkt mijn man er ook over dus ik vertrouw hem wel

die van 12 jan 23:19

Berichtdoor die van 12 jan 23:19 » 13 jan 2008, 19:55

Mijn man heeft dit dus op beide schouderblaren, en dit al jaren, in de zomer gaan wij altijd voor 2 weken op verlof en tegen dat we bijna naar huis gaan zijn deze zo goed als verdwenen.

karen

Berichtdoor karen » 13 jan 2008, 21:29

Ik vraag me af of de opstartster zo weinig vertrouwen heeft in haar man?
Of hier gegronde redenen toe heeft.
Want wanneer je echt een goede relatie hebt met je man, vind ik dat je elkaar gewoon moet vertrouwen.
Ik beschouw mijn eigen relatie als "zeer goed" en zou echt op mijn teen getrapt zijn,mocht mijn man met zo een rotopmerking afkomen (=zuigplek????)

Terug naar “Partners, familie & vrienden”