zouden jullie kunnen leven met ...

anoniem

zouden jullie kunnen leven met ...

Berichtdoor anoniem » 14 dec 2007, 12:04

Hey

Zouden jullie kunnen leven met een man die elke dag soms meer dan 1x op café gaat? En erop zaagt als je dan zelf is wegwil in het weekend?
Groetjes

Gast

RE: zouden jullie kunnen leven met ...

Berichtdoor Gast » 14 dec 2007, 12:11

Nee, daar zou k echt niet mee kunnen leven,
dit is misschien niet het antwoord dat je zou willen horen, maar ik zou dat echt niet kunnen ...

Weet je, ik vind het zowiezo niet belangrijk om weg te gaan, en mijn ventje ook niet echt, al gaat hij af en toe eens een keertje met zijn collega-vrienden iets drinken, en daar kan ik zeker mee om ...
Het is niet omdat ik niet graag weg ga, dat mijn ventje dan thuis moet blijven, maar als dat echt frequent zou gebeuren (lees bijna dagelijks), en als je dan zelf eens een keertje weg wil en niet mag .... Goh, nee, bedankt .....

Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje, en ik heb me wel voorgenomen om na de zwangerschap wat meer tijd te maken voor ONS als koppel, en k denk dat dat wel redelijk belangrijk is, af en toe eens samen iets gaan eten, een keertje naar de cinema, en ik ben ook niet zo ouderwets dat ik vind dat je constant alles samen moet doen, van tijd tot tijd eens alleen weg gaan vind ik zeker kunnen ... maar der zijn grenzen eh, ik vind dat als je elke dag alleen weggaat ... wanneer maakt ie dan tijd voor u en de kids? én als JIJ dan eens zin hebt om een keertje te gaan stappen, dan vind ik dat hij jou dat moet gunnen!!

Groetjes en veel succes

PS dit is mijn mening eh, uiteindelijk moet je voor jezelf uitmaken of je dit wil of niet, want sommige mensen kunnen wel genieten van "elk hun leven" en bij ons is het meer "samen"

anoniempje

Berichtdoor anoniempje » 14 dec 2007, 12:16

hey
bedankt voor je snelle reactie
hij komt dan ook geregeld dronken thuis, hij maakt zelden tijd vrij voor mij en de kids, verwijt me geregeld dat ik een slechte mama ben, hem minder aandacht geef en blablabla, praten kan ni meer
hij luisterttoc ni;:s

Gast

Berichtdoor Gast » 14 dec 2007, 12:25

Goh, ik vind het heel erg voor je hoor, ik kan me niet voorstellen dat mijn man mij zo 'n verwijten maakt, en ik heb misschien af en toe ook minder aandacht voor hem dan voor onze dochter... Denk dat dat in vele gevallen zo is, zo kindjes vragen dan ook enorm veel aandacht en tijd, eh ...

Ik ben momenteel zwanger van ons tweede wonderke, en ben toch regelmatig moe, dus durf ik af en toe wel eens vroeger in mijn bed kruipen dan mijn man, nog nooit heeft hij hierover iets gezegd...

Tja, t is geen gemakkelijke situatie, eh, en ik ben niet de juiste persoon om hierover te oordelen, maar ik vind toch, als ik mijn mening mag geven, dat je eens dringend met je vriend moet praten, hoor ...

Anders misschien eens een dag afspreken dat hij met de kids thuis blijft, en jij een stapje in de wereld mag gaan zetten, al is dat eens een keertje in de maand ... En ik zou zeker ook een dag afspreken om dingen samen te doen, met het gezin ... dit is toch belangrijk?

anoniemp

Berichtdoor anoniemp » 14 dec 2007, 12:30

hey allereerst proficiat met je 2e zwangerschap, ik hoop dat alles goed verloopt.
Weet je al wat het is? Mijn man alleen thuisblijven met dekids??? Doet hij ni, ik heb elke keer babysit alsik iets wil gaan doen, en dan nog slaagt hij er soms in om die weg te sturen en zelfs de politie op te bellen, echt

bibber

Berichtdoor bibber » 14 dec 2007, 12:36

Volgens mij heeft je man een alcoholprobleem.

anioniempje

Berichtdoor anioniempje » 14 dec 2007, 12:38

ja bibber idd da heeft hij
ma hij geeft het ni toe

Gast

Berichtdoor Gast » 14 dec 2007, 13:07

Bedankt, Ons tweede kindje gaat een dochter worden, een zusje voor de grote zus :-)

Tja, als hij al de politie belt (?) terwijl hij zelf in de fout gaat?!? T probleem is natuurlijk als hij het zelf niet wil erkennen dat hij een probleem heeft, wat ga je dan moeten doen eh? En praten lukt niet? Misschien eens een paar daagjes bij iemand gaan logeren om hem wakker te schudden ... K weet niet of dit helpt eh, misschien maakt het het alleen maar moeilijker ... Professionele hulp zoeken miss?

Ik hoop echt dat je hier uit geraakt, want ik kan me voorstellen dat dit geen prettige situatie is ... Hoe oud zijn je kids?

Anoniemppje

Berichtdoor Anoniemppje » 14 dec 2007, 13:25

mijn kindjes zijn 3 en 19 maanden.
Volgend probleem komt er dan ook nog is bijkijken, ben uitgenodigd morgenavond op een verjaardagsfeestje van mijn beste vriendin, heb al babysit gebeld, nu is mijn zoontje ziek geworden bronchite, meneer zal eisen dat ik thuis blijf, maar alles is al geregeld enzo, khoor hem al afkomen moest ik gaan, je bent een slechte mama, want je kijkt niet naar je zoon!!!!
Mss dat ik zoals je typt professionele hulp zal zoeken
x

Gast

Berichtdoor Gast » 14 dec 2007, 16:12

Je man kleineert jou zodat hij niet naar zijn eigen fouten moet kijken. Ik herken dit bij mijn vader ook: hij heeft op alles en iedereen commentaar maar is zelf de grootste loser die er rondloopt. Je hebt een babysit gevraagd en dus is je kindje in goeie handen en kan jij op stap gaan. Laat je man maar zagen, en anders moet hij zelf maar op zijn kind passen!

Gast

Berichtdoor Gast » 15 dec 2007, 08:12

Ik zou al niet kunnen leven met een vent die het maar doodnormaal vind om dagelijks op café te gaan, en regelmatig zat thuis te komen.
Laat staan dat ik zou kunnen leven met het feit dat diezelfde man mij dan zou verbieden ook es 1 keer aan mijzelf te denken.

Hier vergadert manlief 2 à 3 keer per maand en na afloop blijven ze soms hangen int café (ze vergaderen in een zaaltje achter een plaatselijk café). De helft van de tijd komt ie dan nog rechtstreeks naar huis. Ook bij acties en dergelijke gaat de rest achteraf soms nog iets drinken, en gaat hij vaak niet mee ... Hoe dikwijls ik hem al gezegd heb: "Ga dan toch mee" zijn niet meer te tellen ...
Ik heb hem op 3 jaar tijd twee keer tipsy thuis weten komen, maar dat heb ik toen toch wel laten merken dat ik dat niet echt fijn vond.

Zelf heeft manlief er ook geen bezwaar tegen als ik es een keertje afspreek met vriendinnen, mijn moeder, ... Ik fitness ook twee keer per week (direct na mijn werk) en heb dan weer het probleem dat ik me dan zelf schuldig voel als ik hem daardoor te veel alleen laat. In weken dat ie late heeft, is er bijvoorbeeld geen probleem met fitnessen, maar in weken van vroege heb ik al meermaals gezegd dat het mijn laatste maand is omdat ik me zo schuldig voel.

Gast

Berichtdoor Gast » 16 dec 2007, 19:24

Je kunt 2 dingen doen. accepteren zoals hij is en jezelf wegcijferen. (Ik zou er heel erg ongelukkig van worden)

Je kunt voor jezelf en je kinderen kiezen en vanaf nu gaan sparen. Een (part-time) baan zoeken en voor jezelf beginnen leven.

Als hij niet realiseert dat hij aloholist is, zal het niet verbeteren en hij zal niet veranderen. Je moet daar niet op wachten...

Veel sterkte, hopelijk ziet je man het licht nog een keer

Gast

Berichtdoor Gast » 17 dec 2007, 12:51

Neen, die zou van mij de kans krijgen om daar iets aan te doen (via de huisarts laten doorverwijzen) en als dat niets oplevert, zou hij het mogen afbollen.

Gast

Berichtdoor Gast » 26 dec 2007, 20:43

nee, daar zou ik niet mee kunnen leven. hij maakt jouw leven en dat van je kinderen kapot.

Gast

Berichtdoor Gast » 27 dec 2007, 06:37

Nee, ik zou daarmee niet kunnen leven, ik heb in mijn jeugd enorm veel miserie meegemaakt met mensen die drinken en ik heb er een hekel aan gekregen. Mijn man is geheelonthouder en dat vind ik op zich al een geschenk uit de hemel.

Maar opstartster, ik neem aan dat er een moment geweest is dat je man is beginnen met drinken? Dat doe je toch niet zomaar?

Aan medeforummers: we horen hier maar één klok luiden en daarom vind ik niet dat we die man kunnen beoordelen.

Gast

Berichtdoor Gast » 29 dec 2007, 10:25

en zelf gaat u ook elk weekend weg , en heeft u verschillende nieuwe vriendjes , en komt dronken thuis , eten op tafel hebben is er niet bij .
kinderen in vuile pampers rond laten lopen , en enkelt aan u eigen denken kan u goe

oja shoppen daar bent u ook goed in , paar keer per week shopping centrum rond lopen is een hobby .

u bent niet veel beter madam

Gast

Berichtdoor Gast » 30 dec 2007, 07:14

kan al raden wie dit geschreven heeft nederlandse trut of de man zelf

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 08:57

der zijn meer mensen die dit zien hoor .
en mensen die het liegen beu zijn met u .
liegen en bedriegen zijn u dagelijkse bezigheid en ik zie en hoor u dagelijks bezig

Terug naar “Partners, familie & vrienden”