Ruzie op kerstdag

Emmanuel_Draad

Ruzie op kerstdag

Berichtdoor Emmanuel_Draad » 27 dec 2020, 14:02

Hallo allemaal,

Kom hier toevallig langs omdat ik niemand heb om mee te praten.
Weet niet of het passend is om zoiets hier te plaatsen, maar voel me echt alleen.

Ik overdrijf misschien, maar kan mijn vriendin maar moeilijk aankijken dezer dagen.

We praten al 2 dagen niet meer, omdat ik toevallig op haar telefoon kon lezen dat ze tegen haar vriendin klaagde over deze doodsaaie eerste kerst met mij. Ze lag gewoon op mij en opende toevallig haar telefoon voor mij.
Ze heeft het nog proberen af te schudden maarja..

Terwijl haar vriendinnen een beetje gingen feesten en ik duidelijk gezegd had dat ze er maar naartoe moest, waar ze zelf kwaad van werd, maar ik was doodserieus. Ze kan lol hebben met haar vriendinnen, heb ik geen probleem mee. Ik ging niets doen, alles is sowieso dicht.

Weet niet goed wat doen. Ik voel me erg ongemakkelijk, wil ze zelfs niet meer zien.
Een maat van me zei dat ik gewoon met haar moest gaan praten, maar heb niet veel meer te zeggen. Vind het gewoon gemeen ofzo, snap het niet goed.

Groetjes

Eline_Debacker

Re: Ruzie op kerstdag

Berichtdoor Eline_Debacker » 28 dec 2020, 14:56

Hey, ik las net je berichtje hier op het forum van Libelle Mama. Je kan hier zeker terecht. Ik denk dat er heel wat mensen zijn die zich wel eens alleen voelen, ik ook wel eens. Wat jammer om te horen dat je ruzie hebt gehad met je vriendin. Maar ik begrijp je zeker en vast wel in deze situatie. Dit is namelijk helemaal niet fijn om te lezen.

Toch raad ik je, net zoals een vriend, aan om met haar te praten. Praat erover waarom dit net zo kwetsend is voor jou. Daarnaast is het wel fijn om te horen dat je haar ruimte geeft. Dit wil niet zeggen dat je niet graag bij haar bent maar om haar geeft dat ze ook nog andere activiteiten kan doen zonder jou. Zie je het nog niet meteen zitten om met haar te praten dan zou ik haar gewoon zeggen dat je even tijd en ruimte wilt. Maar toch raad ik je aan om dit niet te lang aan te laten slepen. Hopelijk komt het goed! Groetjes

Terug naar “Partners, familie & vrienden”