Mijn man is homo

Nu even niet

RE: Mijn man is homo

Berichtdoor Nu even niet » 01 feb 2007, 16:14

Update-

Ik ben eind oktober bevallen van een prachtige dochter. Even weer gerpoefd van wet het betekent gelukkig te zijn

Nu: januari 2007; we zijn sinds 2 weken effectief uit elkaar. Het lukte niet meer om samen een gelukkig leven te leiden. Hij heeft ondertussen een vriend, en ik....nog even afwachten.

zelfde situatie aan nu even niet

Berichtdoor zelfde situatie aan nu even niet » 03 feb 2007, 02:12

Ik weet uit ondervinding wat je nu doormaakt.Hopelijk blijven jullie een redelijk goed contact onderhouden voor jullie vier kids.Veel succes.

Nu even niet

Berichtdoor Nu even niet » 13 mar 2007, 17:05

Alles lijkt zo'n, beetje op z'n plooi te komen: ik kom heel goed overeen met 'mijn man' zijn vriend. Een superlieve man die ook heel goed om kan met de kinderen (toch ook niet onbelangrijk) en waar ik me ook erg op m'n gemak bij voel.

Zelf heb ik sinds een maand nu ook een vriend. Het lijkt hier wel een 'menage a 4', alleen wonen mijn bijna-ex-man en zijn vriend op een ander adres. Maar het mooie is dat we alle 4 wel gheel goed met elkaar opschieten. Een reactie van mijn oudste zoon: "mama onze familie wordt alleen maar groter he"....toch mooi om dat te hiren uit de mond van een net geen 7-jarig kind.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit zo mag blijven duren, want het lijkt bijna te mooi voor woorden. Het is hier echter de realiteit...nooit had ik dit een jaar geleden kunnen denken. Toen wist ik zelfs nog van niets.....

Liefs...

Noke (aka "nu even niet")

Berichtdoor Noke (aka "nu even niet") » 08 aug 2007, 20:24

Even ge-upt voor Marve

groetjes,
Noke

PS, voor de andere "lezers", het gaat me nog steeds goed; ook in mijn nieuwe relatie.
De scheiding met mijn man gaat verder, eind deze maand gaan we voor een eerste keer tekenen. Hij is dan mss wel mijn ex-man nu, maar wel mijn beste kameraad.....

Noke

Berichtdoor Noke » 14 jan 2008, 18:55

Kwam even melden, dat morgen onze echtscheiding getekend wordt bij de rechtbank. We hebben nog een goed contact, maar hebben respect voor mekaars nieuwe leven....

Ikzelf heb nog steeds een mooie relatie met mijn nieuwe partner (intussen bijna 1 jaar), en mijn ex-man heeft eveneens al een jaar een vriend...

Ben wel toe aan rust in mijn hoofd nu, op die paar jaar tijd, is er zoveel gebeurd.....

Terug naar “Holebi ouders”