seksualiteitsbeleving na de zwangerschap: tieners

Ulrike

seksualiteitsbeleving na de zwangerschap: tieners

Berichtdoor Ulrike » 30 nov 2007, 07:53

Ik ben Ulrike Verelst, studente Seksuologie aan de universiteit te Leuven. In samenwerking met sensoa en het centrum voor Relatievorming en Zwangerschapsproblemen (cRZ) wil ik een onderzoek doen naar de seksualiteitsbeleving bij jonge moeders. Er is heel wat bekend over de seksualiteitsbeleving van jongeren en ook over deze van moeders. Onze vraag is hoe beide belevingen zich combineren. Met de resultaten hopen we de inzichten van leerkrachten, begeleiders en media-mensen bij te schaven. Dit kan jonge moeders enkel ten goede komen.
We zijn daarom op zoek naar meisjes / vrouwen die voor hun 20e een kindje kregen, nu maximum 23 jaar zijn, en die bereidt zijn om mee te werken aan een interview. In het interview worden meningen over seksualiteit, beleving van seksualiteit en seksueel zelfbeeld bevraagd.
Ik wil me voor het interview volledig schikken naar jullie, dus waar en wanneer jullie willen en kunnen.
Het gaat hier om een wetenschappelijk onderzoek wat betekent dat de gegevens volledig anoniem verwerkt en weergegeven worden.

Zie jij het wel zitten om deel te nemen aan dit onderzoek of ken je andere personen die voldoen aan de beschrijving, gelieve dan contact op te nemen met:
Ulrike Verelst
ulrike.verelst@student.kuleuven.be
0479/44.95.50

Terug naar “Tienermoeders”