Oproep aan tienermoeders

Ulrike Verelst

Oproep aan tienermoeders

Berichtdoor Ulrike Verelst » 05 nov 2007, 16:32

Geplaatst: Ma Nov 05, 2007 2:31 pm Onderwerp: Oproep aan tienermoeders

...

Ik ben Ulrike Verelst, studente Familiale en Seksuologische Wetenschappen aan de universiteit te Leuven.
In samenwerking met centrum voor Relatievorming en Zwangerschapsproblemen (cRZ) en sensoa wil ik een onderzoek doen naar de seksualiteitsbeleving bij tienermoeders. De noodzaak van dit onderzoek wordt verklaard door een tekort aan aandacht voor de seksualiteit van tienermoeders terwijl dit een zeer belangrijk aspect is van ons mens-zijn.

Ik ben daarom op zoek naar meisjes die voor hun 20e een kindje gekregen hebben en die bereidt zijn om mee te werken aan een interview. Het interview duurt ongeveer 2 uur en 30 minuten waarin attitudes t.o.v. seksualiteit, beleving van seksualiteit en seksueel zelfbeeld bevraagd worden. Ik ben bereid me volledig te schikken naar de tienermoeders, dus waar en wanneer jullie willen en kunnen.

Het gaat hier om een wetenschappelijk onderzoek waarbij men erop kan vertrouwen dat de gegevens volledig anoniem verwerkt en weergegeven worden.

Indien je het ziet zitten om deel te nemen aan dit onderzoek of je andere personen kent die voldoen aan deze beschrijving, gelieve dan contact op te nemen met mij of een berichtje na te laten op dit forum.

Alvast bedankt!

Ulrike Verelst
ulrike.verelst@student.kuleuven.be
0479/44.95.50

Terug naar “Tienermoeders”