besnijden

martje

RE: besnijden

Berichtdoor martje » 09 sep 2007, 21:23

Als er iemand is die eerst aan de kinderen denkt zal ik de eerste zijn, vandaar dat mijn 2 zonen besneden zijn, dit moest ook om medische redenen, hun eikel was volledig verkleefd, ik begrijp niet dat mensen voor zo een kleine ingreep zo moeilijk kunnen doen. Is het beter om je kind met een pijnlijke piemel soms maanden te laten rondlopen?
In ieder geval is het ten eerste veel hygienischer, ook al wast een onbesneden man zich nog zo goed, er is een verschil. Ten tweede vind ik het veel mooier(smaken verschillen natuurlijk). Ook al zou het niet nodig zijn geweest, had ik het toch late doen. En ja,mijn man is ook besneden.

Gast

Berichtdoor Gast » 10 sep 2007, 15:23

http://www.foreskinrestoration.info
Dit zou niet bestaan mocht het allemaal zo super en onschuldig zijn.

Gast

Berichtdoor Gast » 10 sep 2007, 18:07

Martje loopt je man en kinderen met hunne piemel bloot? Wat een komedie!

martje

Berichtdoor martje » 11 sep 2007, 20:30

aan 18.07

Wat is dat voor een onozel opmerking, als ik met mijn man vrij, is zijn piemel inderdaad bloot of hoe doe jij dat?
Wat het esthetische betreft, had ik al gezegd dat smaken verschillen.
Moest mijn man niet besneden zijn, had ik er zelf waarschijnlijk niet eens aan gedacht daar dit in onze cultuur niet de gewoonte is, maar gezien de vele voordelen(en niet enkel op gebied van vrijen) heb ik er voor mijn kinderen geen moment aan getwijfeld.

Gast

Berichtdoor Gast » 11 sep 2007, 21:23

Leuk dat jij dit voor je kinderen beslist! :hoho

Gast

Berichtdoor Gast » 11 sep 2007, 22:16

NUL voordelen en minder gevoel ook meer kans op impotentieproblemen op latere leeftijd,HIV onderzoek betwistbaar je hebt je echt niet goed geinformeerd hoor.

Gast

Berichtdoor Gast » 11 sep 2007, 22:22

http://www.mothersagainstcirc.org
(De andere klok met info)

Gast

Berichtdoor Gast » 11 sep 2007, 23:24

Hoe dom kan Martje zijn!

Gast

Berichtdoor Gast » 12 sep 2007, 08:54

martje is niet dom
jullie zijn kortzichtig !

Gast

Berichtdoor Gast » 12 sep 2007, 10:42

Weg met dit topic ik mishandel mijn zoontje niet!

Gast

Berichtdoor Gast » 12 sep 2007, 12:52

jaaaaaa Weg met dit topic !!!!! maar vooral omwille van jullie domme kortzichtige onverdraagzame opmerkingen.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 sep 2007, 13:04

Yep inderdaad kortzichtig als je van mening bent dat moeder natuur haar werk niet goed doet en je het bij je kinderen vanonder een stukje korter moet maken.Kan wel zijn dat je kinderen dus over een paar jaar je het een en ander kwalijk nemen, onherstelbare schade aangericht zonder hun mening te vragen.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 sep 2007, 14:12

Dit topic sluiten omdat iemand een andere mening erop nahoudt? Dit is nog altijd een forum, waar het de bedoeling is dat er gediscussiërd wordt.
Het is toch normaal dat mensen niet akkoord gaan met zo'n voorhistorische daden. Wie laat er nu een stuk van de geslachtsdelen van hun kinderen afsnijden, enkel en alleen omdat je dit als ouder mooier vindt????
Ik prijs me gelukkig met ouders die het niet nodig vonden wat dan ook aan mij te veranderen als baby, en die me gewoon aanvaarden zoals ik gemaakt werd.
En ik ga akkoord met hierboven: ik zou mijn kind nooit, maar dan ook nooit onnodig onder narcose laten brengen. Blijkbaar begrijpen veel mensen niet dat dit onnodige risico's met zich meebrengt.

Gast

Berichtdoor Gast » 14 sep 2007, 23:54

Vind jij dit echt 'een discussie' haha laat mij niet lachen... een discussie is er alleen als er respect is voor mekaars mening, verdraagzaamheid. Zie jij dat hier ? het is hier meestal eenrichtingsverkeer van een paar mensen die totaal geen respect of begrip/voeling hebben voor andere gebruiken, opvattingen en culturen en die zich als westerling toch wel superieur voelen, een beejte zoals de kolonialen indertijd. Die vonden ook enkel en alleen hun gebruiken en waarden dé juiste en de inheemse bevolking een stelletje achterlijke barbaren.
Als het is om enkel en alleen negatief te doen vraag ik me echt al gans de tijd af wat die personen hier verloren hebben.
Is er nog iemand in jullie mening geïnteresseerd, heb niet de indruk want niemand gaat nog in 'discussie' als we dan toch het kind een naam moeten geven. iedereen laat het hier voor wat het is.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 sep 2007, 01:07

Cultuur en gebruiken , iets anders hoor je hier niet. Nochtans:: onze voor hen zo begeerde gebruiken dop of leefloon daar zeggen ze niet neen tg.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 sep 2007, 10:00

Zieke geesten die geen deftige discussie weten te onderscheiden, steek die types in de oerwouden destijds en ze gaan waarschijnlijk kanibalisme en koppensnellers gaan goedpraten, cultuur ze weten geeneens de grens tussen cultuur en de rechten van het individu.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 sep 2007, 18:24

Vlaamse boerkes vanonder de kerktoren, hahaha, ik lach me hier krom met jullie gelul. Kak gewoon verder tegen mekaar. Voor de rest is iedereen al lang vertrokken.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 sep 2007, 19:58

Goed dat het van een Vlaams boerke gezegd wordt. Is jou piemel besneden? Pas op of je moogt niet meer onder de kerktoren! Zeveraar!

Gast

Berichtdoor Gast » 16 sep 2007, 08:55

Mogen.... ik wil niet onder diene kerktoren, ik wil niets met jullie soort te maken hebben. Zo dom als 't achtereind van een paard.

Sara

Berichtdoor Sara » 16 sep 2007, 23:11

Mensen eerst en vooral rustig. Iedereen zijn mening en een beetje respect voor mekaar. Verschil in mening is toch geen reden om zo lelijk tegen mekaar te doen. Hoe gaan jullie huwelijken er dan aan toe?

Persoonlijk (ik zeg dit als vrouw, heb geen idee van het standpunt van de man) heb ik liever te doen met een besneden penis dan een onbesneden penis. En hoe hygienisch mannen ook zijn, er hangt toch vaak een (naar mijn mening) onaangenaam geurtje aan een (zelfs goed gewassen, je kan hem niet elk uur wassen) onbesneden penis.

Elke vagina zal ook zijn specifieke geur hebben en waarschijnlijk vinden mannen dit ook. Ik heb eigenlijk niks tegen vrouwelijke besnijdenis, als dit inhoudt de binnenste schaamlippen weghalen en zo ook de grootste bron van bacterien. Als het betekent de clitoris, binnenste en buitenste schaamlippen weghalen en dan dichtnaaien, daar ben ik zeker niet voor!

Gast

Berichtdoor Gast » 16 sep 2007, 23:53

Tjonge, tjonge als je denkt dat er geen dommer praat meer kan verteld worden komt er nog dommer commentaar.

Gast

Berichtdoor Gast » 23 sep 2007, 12:00

De domste praat is nog altijd dat je je zoon/dochter laat besnijden, omdat dat mooi is. Het zal je moeder maar wezen die na je geboorte beslist dat je niet mooi genoeg bent zoals je gewoon bent. En dus het mes er maar laat inzetten..

Gast

Berichtdoor Gast » 23 sep 2007, 13:50

Gisteren op de Meir waarschijnlijk vele besendenen tg gekomen. Amaai als zij hygienischer zijn? Zwans nu niet hé!

weg ermee

Berichtdoor weg ermee » 24 sep 2007, 14:40

WEG MET DIT TOPIC !!!! het is één grote beerput door al die betweterige zogezegd 'beschaafde' (jedoch racistische belachelijke) blaaskaken die hier hun mening komen verkondigen en die er niets mee te zien hebben, get lost !!!! er valt hier dus niks te 'discussieren'... aan iedereen van goeie wil, neem aub de moeite niet meer om een serieuze vraag te stellen of antwoord te geven, het dient tot niks op dit destructieve forum !

Gast

Berichtdoor Gast » 24 sep 2007, 15:24

Weg ermee????? Wie geeft jou het recht uw ongefundeerrde mening te geven?
Moet iedereen hier op dit topic verkondigen: natuurlijk moet je je zoon laten besnijden!!!!Wanneer gaat men trouwens eens ophouden als er mensen van een andere opinie zijn racistisch te noemen?

Terug naar “Multiculturele gezinnen”