besnijden

Gast

RE: besnijden

Berichtdoor Gast » 30 aug 2007, 13:08

Er is ook niets positiefs te melden!

Esther

Berichtdoor Esther » 03 sep 2007, 12:23

Mijn zonen zijn dus besneden omdat we joods zijn, en ik ken geen ene jood (en ik ken er veel) die er spijt van heeft gehad dat zijn ouders dat besluit voor hem hebben genomen.

Gast

Berichtdoor Gast » 03 sep 2007, 20:38

Wat je niet kent daar kan je dus niet van meespreken, een besnedene die altijd besneden is kan niet over het verschil meespreken.

Gast

Berichtdoor Gast » 03 sep 2007, 20:47

Het gaat gewoon om het feit dat je zo'n beslissingen neemt voor je kinderen, en dat je er uberhaupt over nadenkt om een stuk van hun geslachtsdeel te verwijderen!
Men zou die middeleeuwse praktijken echt moeten verbieden! Ongelooflijk gewoon dat dit toegestaan wordt. Ik kan het me echt niet inbeelden dat ik mijn babietje onder narcose laat brengen om een stukje penis te verwijderen. Ik hoop vanharte dat al die ouders die dit doen met hun kinderen ooit hetzelfde mogen ervaren: vader besneden en moeder ook. Ze zullen wel 2 keer nadenken voor ze nog zo'n stoten uithalen

ila

Berichtdoor ila » 05 sep 2007, 11:35

jeetje het wordt niet door een beenhouwer gedaan hoor wat kunnen jullie doordraven !
Gewoon in een ziekenhuis onder verdoving en door een uroloog .
skoon pietje !

Gast

Berichtdoor Gast » 05 sep 2007, 13:28

Schoon in uw ogen, de smaken verschillen, het is een verminking amen en uit, in wezen kan je net zo goed zeggen dat in sommige van die landen waar vrouwenbesnijdenis nog toegepast word enkel een besneden vrouw schoon is.Het zit hem tussen uw oren, jammer genoeg dragen kinderen die er niet zelf over kunnen beslissen de blijvende gevolgen.

Gast

Berichtdoor Gast » 05 sep 2007, 19:11

"gewoon onder verdoving"

jaja, en als uw kind een anafylactische shock doet door de verdoving, of er gaat iets anders grondig fout, dan kan je hem toch begraven met een 'schoon pietje' hé. Of kan hij levenslang in een instelling zitten, maar gelukkig heeft hij dan een schoon pietje. Jongens toch, hoe simpel van geest kun je zijn. :hoho

Een normaal denkende ouder gaat zijn kind niet onder narcose laten brengen voor een totaal nodeloze ingreep. Ik weet hoe lastig het is om je kind naar een OP te brengen, te zien hoe hij/zij onder verdoving gebracht wordt, en ongemakkelijk is bij het ontwaken.
Mijn moederhart deed pijn, dus ik zou het zeker niet doen om hem/haar te verminken aan de geslachtsdelen omdat ik dat mooier vindt. Ocharme al die meisjes met hun ingekorte schaamlippen en jongens met mislukte besnijdenissen, allemaal omdat mama en papa dat graag zien.
Leer jezelf aanvaarden zoals je bent, zoals je ter wereld gekomen bent. Leer je kind om proper te zijn, en een besnijdenis is niet nodig.

Moslima

Berichtdoor Moslima » 05 sep 2007, 21:22

De meesten hebben het hier nog steeds niet begrepen, het is geen gril of omdat het mooier zou zijn, het is vaak om religieuze redenen en dan is een besnijdenis nodig, het heeft niets te maken met jezelf aanvaarden, noch met ingekorte schaamlippen, een besnijdenis van een jongen en een besnijdenis van een meisje zijn appelen met peren vergelijken en laten nogmaals aantonen dat sommigen het echt niet willen begrijpen. Nu opstarster vroeg geen begrip wel de leeftijd waarop, waarom dan altijd doorbomen over iets waar jullie blijkens uit jullie berichten, bijzonder weinig over weten...

Gast

Berichtdoor Gast » 05 sep 2007, 22:36

Om religieuse redenen? Van achterlijkheid gesproken.

Gast

Berichtdoor Gast » 05 sep 2007, 23:27

Weinig over weten?Me dunkt dat men er juist heel veel over weet, enkel wil het niet in die religieus aangetaste hersenen doordringen dat hier een fundamentele vrijheid met de voeten word getreden namelijk het zelfbeslissingsrecht.

Gast

Berichtdoor Gast » 06 sep 2007, 10:04

en wat is het verschil tussen een besnijdenis van een jongen en een meisje? Waarom zou het bij een jongen wel OK zijn en bij een meisje niet. Het is gvd allebei even verkeerd! Blijf van je kind zijn geslachtsdelen af!
En er zijn er hier wel die het laten doen omdat het 'mooier' zou zijn, of netter, of wat er dan ook door hun twisted mind gaat. Lees gewoon het topic erop na

Gast

Berichtdoor Gast » 06 sep 2007, 14:31

Er zijn ook veel kinderen die besneden worden om medische redenen.

Gast

Berichtdoor Gast » 06 sep 2007, 16:22

Medisch =redden wat er te redden valt en het leven voor de patient of de zieke zo comfortabel mogelijk maken binnen de mogelijkheden die er zijn.

ila

Berichtdoor ila » 06 sep 2007, 18:39

ik liet mijn zoon van 13 jullie reacties lezen en hij schoot in een lach, we zijn hier allemaal katholiek thuis dus niks met islam of jodendom te maken.
Hij was laatst op een kamp en zei dat hij die jongens met dat velletje aan hun pietje lelijk vond en dat heb ik hem niet ingefluisterd.
mijn man is besneden en ik vind het schoon, werk zelf op een soa afdeling en ik zal jullie maar de verhalen van de blanke 'pietjes' onthouden ...
Ik heb zelfs verhalen gehoord van een collega die doktersassistente was en er een (blank) jongetje van 2 bij de huisarts kwam, voorhuid helemaal verkleefd, gaat die dokter daar met een ijzeren krabber zitten in krabben want het moest schoon worden, tja wie doet zijn kind dan zeer, het is niet een alleenstaand verhaal.
Onze kinderen zijn schoon besneden of niet , ze weten hoe ze zich moeten verzorgen!
Trouwens meisjesbesnijdenis heeft hier niks mee te maken en ik keur dit ook ten zeerste af !
Ik denk dat het beter is deze discussie te sluiten je zult altijd voor en tegens hebben en daar kan je tot het einde van je dagen over discussieren !

amen !

Gast

Berichtdoor Gast » 06 sep 2007, 19:44

Weg met dit topic!

Gast

Berichtdoor Gast » 06 sep 2007, 20:40

Blank jongentje van twee, je valt door de mand, je zou meer moeten weten over dergelijke toestanden op deze leeftijd.

Gast

Berichtdoor Gast » 06 sep 2007, 22:10

En Ila, wat ging je gedaan hebben moest je kind in de verdoving gebleven zijn omwille van zijn schoon pietje?
Wat is er mis met je kind zich te leren wassen, ipv wat vuil kan worden weg te snijden?
Waarom mag een meisje niet besneden worden en een jongen wel??

Gast

Berichtdoor Gast » 06 sep 2007, 22:47

Zijn jullie gek? Niet besnijden we leven in 21 ste eeuw. Doe niet mee aan die godsdienstwaanzin !!!!!!!!! Hoe dom kan je zijn.

Ina

Berichtdoor Ina » 06 sep 2007, 23:19

"En Ila, wat ging je gedaan hebben moest je kind in de verdoving gebleven zijn omwille van zijn schoon pietje"

Ja Illa wat ging je dan gedaan hebben.... jongens jongens wat wordt hier aan drama gedaan zeg, hebben jullie echt niet beters te doen. Laat iedereen toch eens doen wat hij zelf het beste vindt.

"Mijn moederhart deed pijn, dus ik zou het zeker niet doen om hem/haar te verminken aan de geslachtsdelen omdat ik dat mooier vindt. Ocharme al die meisjes met hun ingekorte schaamlippen en jongens met mislukte besnijdenissen, allemaal omdat mama en papa dat graag zien.
Leer jezelf aanvaarden zoals je bent, zoals je ter wereld gekomen bent. Leer je kind om proper te zijn, en een besnijdenis is niet nodig"

jeetje zeg, kan het nog patetischer..... straks barsten we hier nog allemaal in tranen uit.

martje

Berichtdoor martje » 09 sep 2007, 00:17

Het is wel duidelijk dat al de tegenstandsters hier nog nooit met een besneden man gevrijd hebben...
Mijn 2 zonen zijn rond 1.5 j besneden, kleine ingreep. Wat leeftijd betreft, zou ik niet kunnen zeggen wat het beste is, ze hebben er in ieder geval weinig last van gehad.

m

Berichtdoor m » 09 sep 2007, 09:49

Martje, als mama heb ik andere prioriteiten in mijn leven als vrijen hoor! Ik vind een besnijdenis ,een ingreep die niet nodig is. Ik hoop dat alle mensen die hun kinderen onder narcose brengen zonder medische verantwoorde doeleinden nooit iets ERG voorkrijgen waarop je kind wel in een ziekenhuis moet verblijven!!

Gast

Berichtdoor Gast » 09 sep 2007, 10:56

Vrijen met een besneden man beter= lulkoek, zou het niet kunnen zijn dat u gewoon niks van vrijen kent en rap tevreden bent, als je de andere soort moet pakken moet het natuurlijk beter zijn, zielig als je nog niet beseft dat het erotische gedeelte meer is dan een stukje vlees, het zit tussen uw oren.Leg je tubben glijmiddel maar klaar is het nu nog niet zal het in de toekomst wel nog een probleem vormen, droog op droog pijnlijke zaak.Verder is er geen verschil in erectie toestand.Voordeel van niet besneden makkelijker penetratie wegens geen droge toestanden.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 sep 2007, 15:18

Blijkbaar is er niemand die dus echt een degelijke uitleg kan geven hé voor zo'n verminking. Ze vinden het allemaal normaal om hun kinderen te verdoven, opereren, beslissingen te nemen voor later.
Meer dan een: 'het is mooier' & 'dat was de vraag niet' heb ik nog niet te horen gekregen.
Wat zal de volgende trend zijn, oorlellen afsnijden omdat het mooier is?

Gast

Berichtdoor Gast » 09 sep 2007, 16:41

Allemaal een beetje jaloers of zo ? mmm jullie kennen er idd niks van zoals Martje zegt, droog hoe kom je daar bij. Moest je er wel iets van weten, zou je anders praten.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 sep 2007, 17:39

Niet iedereen is op sex uit zoals Martje! Er zijn ook mensen die EERST aan hun kinderen denken!

Terug naar “Multiculturele gezinnen”