besnijden

Gast

RE: besnijden

Berichtdoor Gast » 04 okt 2007, 21:06

Domme trien hierboven , moeten wij nu lachen?

Gast

Berichtdoor Gast » 04 okt 2007, 22:53

neen eerder wenen met jullie eigen bekrompen hersenen. Mag ik je dan een domme geit noemen ?

Gast

Berichtdoor Gast » 08 okt 2007, 08:16

Draai of keer het zoals je wil met moslims steeds problemen! En die Belgische wijven die niet van straat geraken en er mee aanpappen die zijn nog het ergste!

Gast

Berichtdoor Gast » 10 okt 2007, 14:04

...

ga allemaal op bovenstaande site eens zien hoe een besnijdenis / verminking van een meisje in zwart Afrika eruit ziet: ronduit WALGELIJK!!

Gast

Berichtdoor Gast » 10 okt 2007, 16:21

link nog eens proberen:
http://www.respect-ev.com/index.php?option=com_content&task=view&id=5&I

Gast

Berichtdoor Gast » 10 okt 2007, 17:15

off topic...!

Gast

Berichtdoor Gast » 10 okt 2007, 17:53

brr.. ik heb na 2 seconden al afgehaakt. Ongelooflijk dat dit nog bestaat, zowel bij jongens als meisjes.

Gast

Berichtdoor Gast » 10 okt 2007, 20:11

walgelijk en harteloos!

Gast

Berichtdoor Gast » 14 okt 2007, 11:06

gatver..

Gast

Berichtdoor Gast » 18 okt 2007, 23:16

O..M..G!

ano

Berichtdoor ano » 23 okt 2007, 15:03

aan de onwetenden!!!

ik heb een besnijdenis van dichtbij meegemaakt!
het jongentje was 1 jaar oud en is het kozentje van m'n man!
hij weende maar deed het al nog voor de dokter er aan begonnen was gewoon uit schrik van "wat gaat die man hier nu doen!!"
de besnijdenis zelf gebeurt NIET onder volledige narcose maar gewoon plaatselijk!!!
eens de dokter klaar was stopte ook het wenen en begon de verwondering bij het kindje!!
hij heeft er alleen de eerste dagen een branderig gevoel aan overgehouden bij het plassen maar na paar dagen was ook dat volledig verdwenen!
uiteraard was er ook een feestje voor het ventje
en nu is hij vol trots en toont hij steevast z'n piemeltje!!
eigenlijk wel beetje komisch al zeg ik het zelf!

trouwens mijn broer is ook besneden en en we zijn 100 procent belg en katholiek

kwou het maar eventje kwijt!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 23 okt 2007, 17:28

Mijn zoon van 2 jaar is ook besneden, nu twee maanden geleden. Hij heeft enkel de eerste dag een beetje pijn gehad maar omdat hij een cadeautje heeft gekregen en veel aandacht die dag, was het geen erg. Het is heel snel genezen.
Nu weet hij er niets meer van, als ik erover praat, weet hij niet eens waarover ik het heb. Voor hem is zijn piemel normaal. Hier geen trauma of toestanden.

Gast

Berichtdoor Gast » 23 okt 2007, 18:13

Lulkoek, de tijden veranderen en met de tijd het besef, ooit zal die kleine jongen het je kwalijk nemen eens hij echt met andere ogen ziet wat een verminking je bij hem hebt aangericht, mag er niet aan denken een gevoelig deel veranderen in een eeltlaag.

Gast

Berichtdoor Gast » 23 okt 2007, 22:09

eelt ?! heb jij ooit al eens een besneden penis van dichtbij gezien ? dat is gewoon veel strakker en voelt zachter aan dan niet besneden, dat ik zelf eerlijk gezegd maar een vies zicht vind, zo'n verschrompeld vel die daar hangt.

Gast

Berichtdoor Gast » 23 okt 2007, 22:13

Mooi of lelijk wat een larie8 Blijf van je kind af !

Gast

Berichtdoor Gast » 23 okt 2007, 23:29

Eelt inderdaad en minder gevoel zeker op latere leeftijd en veel meer kans op impotentie de studies en de klok beginnen te keren mensen worden er meer van bewust met een twintig jaar zullen ze dergelijke penissen afschuwelijk verminkt vinden wacht maar af.Nu heb je al mannen die eens ze echt er alles van te weten komen zich serieus bedrogen voelen.Wat heeft je het recht om het gevoel van je kind aan te tasten?

Gast

Berichtdoor Gast » 23 okt 2007, 23:35

Verschrompeld vel, je hebt negerstammen die een normale lip doorboren en er wat schijven tussenpropen, vinden ze ook mooier, u hoort waarschijnlijk bij deze categorie.

Gast

Berichtdoor Gast » 26 dec 2007, 13:29

up

Gast

Berichtdoor Gast » 26 dec 2007, 22:27

guess who's back ???

Terug naar “Multiculturele gezinnen”