foto's multiculturele gezinnen

Gast

RE: foto's multiculturele gezinnen

Berichtdoor Gast » 30 mar 2007, 21:50

Een foto van onze dochter..

Attachment : foto usb 006.jpg

Gast

Berichtdoor Gast » 30 mar 2007, 21:55

Van ons jongste zoontje...

Attachment : foto usb 041.jpg

Gast

Berichtdoor Gast » 30 mar 2007, 22:01

En de oudste..

Attachment : fotos camera compleet 133.jpg

l&m

Berichtdoor l&m » 30 mar 2007, 22:18

hoi hierjuistboven,
wat een mooie foto's, ik veronderstel dat die drie foto's bij elkaar horen? En ik vroeg me af wat de ouders zijn van afkomst? Het zijn prachtige kinderen, om trots op te zijn!
echt leuk dat er wat foto's verschijnen,
slu
lishe

Gast

Berichtdoor Gast » 30 mar 2007, 22:29

Dank je wel, de foto's horen inderdaad alledrie bij elkaar, en natuurlijk vinden wij onze kinderen ook super!
Mijn man is van Ecuador (indiaanse afkomst) en ikzelf ben Vlaamse.

heidi

Berichtdoor heidi » 30 mar 2007, 22:33

Allemaal heel mooie kindjes en kinderen! Wij zijn een multicultureel gezin (kon je al lezen op 'zijn hier nog' of zoiets) maar mijn man is niet donker van huidskleur, aan mijn kindjes zie je niet dat ze uit twee culturen komen.

Ik zag daar een supporter van Genk!! Hopelijk kiest hij later voor de Belgische nationale ploeg, we kunnen ze gebruiken. Mijn oudste zoontje (3 jaar) spreekt bijna over niets anders, shotten, shotten en shotten en volgens kenners (mijn buurvrouw!) kan hij er wat van. Misschien spelen ze later wel samen!

Dream 23 wk en 1dg zwanger

Berichtdoor Dream 23 wk en 1dg zwanger » 31 mar 2007, 13:22

Tof gezin! Ik ken heel wat mannen van Gambia, als vrienden en toffe kerels! :)
Is wel raar om te zien, maar jullie mooie halfbloedje is donkerder dan mijne mooie halfbloed meisje! Maar ik ben dan ook niet zo heel donker als je man! Ik zou heel graag hier wat foto's plaatsen, maar net als velen hier ben ik toch wat voorzichtig...op zappybaby komen zoveel gefrustreerde mensen... spijtig, ze is echt wel een streling voor het oog ;) (vind toch elke mama van haar kind he)

groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 31 mar 2007, 14:41

Zijn hier ook Vlaamse vrouwen die een relatie hebben / getrouwd zijn met mannen uit het Midden-Oosten? Want ik lees hier dat de meeste partners afkomstig zijn uit Afrika.

Ik ben zelf samen met iemand uit Iran.

ila

Berichtdoor ila » 31 mar 2007, 15:14

zal ik anderes een msn clubje aanmaken dat gesloten is ?? dan kunnen we leuk kletsen en onze fotos plaatsen !!
laat maar weten !!
ila

Marjan

Berichtdoor Marjan » 31 mar 2007, 20:44

@ ila
Wat mij betreft: heel graag!!! Ik maak me vast en zeker lid!

l&m

Berichtdoor l&m » 31 mar 2007, 23:44

Ja ik doe dan ook mee!!
slaapwel
lishe

ila

Berichtdoor ila » 01 apr 2007, 18:09

mijn zus zei dat ik beter phbb2 kon doen daar kon je meer fotos opzetten, ik zal er es aan beginnen en zet dan hier een linkje !!
leuuuuuuuuuuuk !!
ilse

K

Berichtdoor K » 01 apr 2007, 19:43

Dat vind ik ook fijn! MIjn man komt uit Senegal. Wij hebben (nog) geen kindjes, maar ik hoop dat dat niet meer te lang duurt!

ila

Berichtdoor ila » 01 apr 2007, 19:59

kijk hierboven op forum
laat me weten wat ernog bijkan!!

anneke27

Berichtdoor anneke27 » 01 apr 2007, 21:25

Leuk idee illa. wij willen er wel bij.
Groetjes Anneke

Lesley

Berichtdoor Lesley » 02 apr 2007, 12:05

ook ik zal zeker lid worden met mijn vlaams-albanees-macedonisch-hongaars moslim/katholiek gezinnetje :-) hahaha

ila

Berichtdoor ila » 02 apr 2007, 19:56

als we maar gemixed zijn maakt niet uit wit/geel/zwart !

Gast

Berichtdoor Gast » 05 apr 2007, 09:00

spijtig dat jullie een apart forum gaan vormen. ik vond het hier juist zo een goed idee, die multiculturele rubriek, waar ik met mijn witte voorouders en witte partner alleen maar jaloers kan van zijn...

wist je dat puur genetisch gezien het juist beter is dat er echte 'rassen'mengeling komt?? fokkers van dieren kunnen dat beamen, dat strakke ras stamboomdieren meer ziekten doen dan de verzorgde mengrassen. wij zijn allemaal ook gewone hoogopgeleide zoogdieren, voor ons geldt hetzelfde: een goeie vermengeling van genetisch materiaal komt de gezondheid van het nageslacht alleen ten goede!!

groeten en succes allemaal!
tiens, ik als witte wist ook niet dat er blijkbaar toch nog zoveel racisme heerst
!sabel

Moni

Berichtdoor Moni » 05 apr 2007, 09:22

Aan alle mama's en papa's van de kinderfotootjes: proficiat hoor , prachtige kindjes en mooie gezinnen! Veel geluk allemaal !

l&m

Berichtdoor l&m » 05 apr 2007, 15:29

aan isabel

ik denk dat de meesten van ons op dit forum ook gewoon blijven komen, alleen is dat aparte forum wat veiliger voor foto's of discussie's die op dit forum mss wat racistische reacties uitlokken.
Ikzelf blijf op zappybaby ook af en toe komen hoor,

wat jij zegt over sterkere rassen door vermenging is waar denk ik hoor, mijn man is nooit ziek geweest in de 10 jaar dat ik hem ken en heeft geen kinderziektes gehad. Hij is gemengd NL en Zafrikaans.

groetjes

ila

Berichtdoor ila » 06 apr 2007, 09:23

ja isabel we blijven hier wel komen hoor maar de meer prive dingen zijn toch beter op een forum, je weet nooit welke onverlaten er rondlopen.
Al genoeg meegemaakt !

flor

Berichtdoor flor » 11 apr 2007, 03:23

Ziehier multiculturele relatie in spe, ik belgisch, daddy engels, dochter van geboorte dominicaanse en verzot op ecuadoriaans vriendje !

Attachment : move costa verde 108.jpg

ila

Berichtdoor ila » 11 apr 2007, 12:11

goeie smaak !!

Bahini

Berichtdoor Bahini » 14 apr 2007, 22:06

Indische papa, Belgische mama:
Hier is onze Nayan

Attachment : DSC01757.JPG

Gast