bewust alleenstaande moeder

elsjepelsje

RE: bewust alleenstaande moeder

Berichtdoor elsjepelsje » 31 jul 2007, 23:10

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw op dit forum. Heb midden mei definitief beslist om BAM te worden en ik heb de VUB en het UZ gecontacteerd. De VUB heeft een vragenlijst gestuurd en ik heb deze teruggestuurd. Half september heb ik afspraak met psychologe. In het UZ heb ik een afspraak met psychologe en gynaecologe in de tweede helft van september.

Duimen maar dat ik toegelaten word!

Ik wens jullie ook allemaal het allerbeste toe, de mensen die nog in het begin staan van de procedure, die zwanger zijn en die al kindje(s) hebben.

Groetjes

Kay

Berichtdoor Kay » 01 aug 2007, 10:04

@ Kariboe

Op het moment gaat het redelijk met me alhoewel ik nog steeds zeer veel last van buikpijn heb. Binnen 2 weken moet ik weer aan de monitor gaan liggen want de gynaecologe is er toch ook niet 100% gerust in. Allee, niet dat ze denkt dat er iets mis gaat lopen, maar ze heeft wel nogmaals gezegd dat ik een risicopatiënt ben voor voorweeën, bloedingen, en dat de kans groot is dat ik toch weer zal moeten platliggen. Ik mag van haar nu niets meer doen maar dat is praktisch niet haalbaar. Er is nog zoveel te organiseren, klaarmaken, ...
Als ik last begin te krijgen aan mijn buik, ga ik gewoon even neerliggen maar of dat genoeg is...? Ik zie wel.

@ elsjepelsje

Heel veel succes met je procedure. Het is een hele rompslomp en je zult vaak ontgoocheld worden en zin hebben om ermee te stoppen (allee, dat had ik toch want bij mij heeft het wel echt lang geduurd eer ik ten eerste mocht starten en ten tweede vooraleer het gelukt is) maar ik zeg je : geef zeker niet op. Het is het wachten waard!

@ de rest

Hoe gaat het met iedereen?

Visje

Berichtdoor Visje » 06 aug 2007, 14:58

Met het zomers weertje zitten er precies veel mensen te genieten :-)

Hey Kay, ik hoop echt voor jou dat alles goed gaat. Ik weet niet wat je bedoelt met dat je nog zoveel moet organiseren, maar als ik jou was zou ik geen onnodige risico's nemen, enkel de dingen afronden die echt noodzakelijk zijn, de rest kan wachten. Eens de baby er is zal je toch zo'n mentaliteit moeten aannemen want die zal ook geregeld wel eens roet in je planning gooien :-)
Ik heb bij mijn dochtertje voor de geboortelijst en de kaartjes enz veel informatie gevonden op internet zo kon ik toch een heleboel regelen vanin mijn luie zetel (laptop op schoot). Misschien een tip...

Groetjes aan allen,

Visje

Lentekind

Berichtdoor Lentekind » 11 aug 2007, 10:15

Hallo allemaal,

Kay, dat van dat vochtverlies zal idd wel schrikken geweest zijn! Toch echt rustig aandoen als de gyn het zegt hè! Neem jij magnesium? Ik nam dat vanaf 25 weken voor mijn harde buiken en weeën en dat hielp wel goed.

Visje, het is even mooi weer geweest, hopelijk hebben jullie kunnen genieten! Nu weer slecht :( Kunnen jullie je vermaken?

Kariboe, mooie foto van Lauren en ze is al veel veranderd hè! Hoe oud is ze nu? Leuk hè, zo een eerste keer eens echt weg kunnen! En dat betert alleen maar hoor! Slaapt ze nu al beter in?

Met ons alles prima! Ik werk intussen terug sinds een week en Noah gaat naar de creche! Het gaat supergoed en qua vermoeidheid valt het goed mee! Ik heb wel het geluk dat Noah een echt slapertje is. Vanacht geslapen van 21.30u tot 8.30u, zaaaalig!

Lucky charm, ik ben trouwens ook wel benieuwd of jij al zwanger bent?

Kay

Berichtdoor Kay » 12 aug 2007, 16:10

Hey Lentekind,

Ik moet inderdaad magnesium nemen maar ik heb nogal veel problemen met mijn darmen en daarvan krijg ik nog meer last van diarree. De dokter had gezegd dat ik het enkel mocht nemen als ik geen diarree had dus ja, veel kan ik het niet nemen. Ik moet donderdag aan de monitor gaan liggen en volgende week moet ik terug op controle. Ik zie dan wel wat ze zegt.
Lijkt me trouwens zalig dat jouw zoontje zo'n braaf slapertje is. Ik hoop dat ik dat geluk ook mag hebben want mijn slaap is mij heilig. ;-)

Kariboe

Berichtdoor Kariboe » 12 aug 2007, 17:34

Hallo iedereen,

Ik ben weer terug uit Cadzand en het was heerlijk. Ik heb veel met Lauren en de honden door de duinen gewandeld. Voor het strand vond ik haar nog te klein.
Visje, Ik had inderdaad mooi weer gelukkig, maar een dag regen. Ik heb er van genoten. Hoe gaat het verder met jou?

Elsjepelsje, succes met je procedure! Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn.
Ik kan je een tip geven: Geef niet op! Ik heb zelf meer dan 10 pogingen nodig gehad om zwanger te worden en heb tijdens mijn zwangerschap HELLP gehad, maar het was het waard. Lauren is enorm lief.

Kay, inderdaad rustig aan doen. Succes donderdag aan de monitor. Ik begrijp dat het moeilijk is om te rusten maar als het beter is moet het maar! Maar ik heb zelf ook meer dan een maand in het ziekenhuis gelegen en weet hoe vervelend het is niets te kunnen doen.

Lentekind, Lauren is nu ruim 11 weken en 4,5 kilogram. Ik krijg steeds meer contact met haar. Ze kijkt me steeds vaker aan als ik haar de fles geef. Als ze moe is wendt ze echter haar hoofdje af.
Inderdaad fijn dat je eens een dagje weg kunt. We genieten er allebei van iets samen te doen. Ik wissel echter wel zulke dagen af met duidelijke thuisdagen. Ze komt dan tot rust en slaapt ook veel beter. Ze heeft nu nog 7 voedingen per dag, maar dinsdag moet ik naar het consultatiebureau en hoop dat het dan naar 6 gaat. Dat is makkelijker in verband met de dutjes er tussenin.
Fijn dat het goed gaat met je werk en Noah op de creche.

Ik vind het ook niet leuk niets meer van Lucky Charm te horen. Ik hoop dat het goed met haar gaat.

Groetjes,

Kariboe

Visje

Berichtdoor Visje » 13 aug 2007, 22:59

Lentekind, zonnige dagen zijn inderdaad het aangenaamste om mijn dochtertje bezig te houden. Buiten ravotten, met de fietskar op pad, naar de speeltuin gaan, er is er hier eentje in de buurt met zo'n ploeterbadje. Amai moeke was mee nat, maar zij heeft haar hartje kunnen ophalen met haar emmertje en potjes. Is veel leuker dan in het gewone zwembad. In de namiddag is daar veel teveel volk en de voormiddag lukt moeilijk omdat ze dan echt heel moe is als ze eruit komt en ik vind het zielig om haar al wenend te moeten afdrogen. Dat zet een domper op het plezier. Voor de rest gaat ze elke dag vooruit in haar fijne motoriek. We zijn bezig om het eten met een vorkje op te prikken en naar de mond te brengen. Veel heeft ze meestal niet binnen, maar haar snoetje is echt grappig om zien, zeker bij spaghetti! Voor de rest is ze sinds vorige week in haar springfase, ik had haar op een springkasteel gezet :-) Maar het lukt nog niet met 2 voetjes hoor. Ze zit eigenlijk geen 2 sec stil. Dat is dus wel een min bij regenweer. Ik probeer dan op bezoek te gaan, zo ben je ook al gauw enkele uurtjes zoet en ze slaapt in de namiddag tussen de 3 à 4 uurtjes. Verkleedpartijtjes zijn ook al de revue gepasseerd. Haarspeldjes, zonnebril, enz ze kan echt al showen voor de spiegel hoor! Helaas zijn er ook mindere momenten hoor. Blij te horen dat jouw zoontje zich blijkbaar gemakkelijk aanpast aan de crèche. Hoe voel jij je ondertussen. Ik had in het begin dat ik ging werken een beetje een schuldgevoel. Nu probeer ik het dubbel en dik goed te maken nu ik alle dagen thuis ben. Ik hoop dat jouw slapertje het zo houdt. Bij mijn dochtertje is het gekeerd rond 8 maand, nu slaapt ze wel al terug goed. Nog veel plezier in de weekends!!!

Kay, veel succes donderdag! Ik denk dat iedere vrouw hoopt op een slapertje :-) Ik hoop nu op een rustigere baby. Hoewel, de baby krijgt het soms hard te verduren. Regelmatig zal hij/zij worden opgeschrikt door een stamp in mijn buik. Een superactieve dochter van bijna 16 maanden verschonen is soms een uitdagend werkje en regelmatig bespringt ze mij net iets te enthousiast. Vorige week heb ik echt de schrik van mijn leven beleefd. Uitgegleden op de trap met mijn dochtertje op de arm. Snap nog altijd niet hoe het komt dat zij niet de kleinste blauwe vlek heeft terwijl mijn bips alle kleuren uitslaat. Gans mijn rechterkant is aangetast, maar buiten wat lichte buikpijn en de blauwe vlekken ben ik er met de schrik vanaf gekomen. Blijkbaar sta je als moeder op automatische piloot en ga je onmiddellijk je kind beschermen, in mijn geval dus alle 2 :-)

Kariboe, ik weet niet of jij een rustige baby hebt, maar je ziet, met een meisje kan je ook héél wat meemaken! Binnen een jaartje zal je ook al veel te vertellen hebben over speldjes, shows voor de spiegel ed. Ik vind elke leeftijd eigenlijk wel iets hebben. Het is nu alleen geestiger omdat ze zich echt begint bewust te worden van haar eigen persoontje. Ze wil groot doen zoals mijn pantoffels aandoen, maar anderzijds is ze nog zo klein en heeft ze eigenlijk nog overal hulp voor nodig. Maar die vechtlust om het allemaal te leren...goddelijk!

Aj, ze heeft een nachtmerrie. Sluutjes allemaal en ik ben benieuwd naar jullie verhaaltjes. Tis niet omdat ze nog zo klein zijn dat ze ook geen lachwekkende dingen uithalen hé.

Tot lees

Kariboe

Berichtdoor Kariboe » 18 aug 2007, 10:22

Hallo iedereen,

Lauren slaapt nu door van 20:30 tot 04:30. Haar om 23:30 nog een voeding geven werkt niet bij haar, ze is dan diep in slaap en drinkt de fles niet leeg. Vervolgens wordt ze dan om 04:30 alsnog wakker.
Ik probeer nu wel de fles van 20:30 iedere dag iets later te geven maar vaak huilt ze al om 20:00 a 20:15. Maar het gaat al steeds beter.
Om 07:30 krijgt ze dan weer een fles en vanmorgen heb ik haar voor het eerst meegenomen terwijl ik met de honden ging wandelen, tot vandaag hield mijn vader een oogje in het zeil (ik woon op de bovenverdieping).
Ze vond het heerlijk om te wandelen, ze keek continu rond zich heen en maakte brabbelgeluidjes.

Visje ik geloof je wat betreft die speldjes ed. Ik heb vorige week in Knokke bij Petit bateau 2 schattige pakjes voor haar gekocht. Een ceriserose ribjurkje met een lichtrose truitje en een spijkerbroekje met een wit truitje met vlindertjes erop. Ik denk dat ze het over 2 weken aankan. Het mooi zijn begint dus al, en ik denk ook dat ze dat mooi willen zijn op een gegeven moment zelf overneemt. Maar dat lijkt me leuk!
Verder hoorde van kennissen van ons die met hun dochtertje naar K3 en de Efteling zijn geweest dat ze daar zo'n plezier had, en het lijkt me heerlijk over een paar jaar met Lauren te gaan.
Overdag slaap Lauren niet zo goed meer, het zal goed zijn als ze naar 5 voedingen gaat en ze minder dutjes hoeft te doen. Ik denk dat ze dan beter gaat slapen. Hoe deed jij het met slapen?
Het probleem is dat Lauren bij haar geboorte maar 1790 gram woog en nog aan het inhalen is. Het is wel goed nieuws dat vorige week bij het consultatiebureau bleek dat ze al binnen de marge zit wat betreft hoe groot ze is. Ze hoort nog wel bij de kleinere kindjes maar ze heeft enorm ingehaald en is niet meer echt afwijkend.
Minder fijn is dat ze naar fysiotherapie (heet bij jullie kinesie) moet omdat ze haar hoofdje steeds naar rechts houdt, ook in haar slaap. Meer babies hebben dat en nu is haar hoofdje wat afgeplat rechts.
Nu gaat het nog met haar te gaan, maar als ik weer moet werken is het wel drukker op mijn enige vrije dag naar fysiotherapie te moeten. Maar misschien is het over 3 weken wel over.

Lauren huilt, ik ga naar haar toe.
Groetjes,

Kariboe

Kariboe

Berichtdoor Kariboe » 18 aug 2007, 10:27

Nog een foto van Lauren in Cadzand.

Attachment : IMG_0419.JPG

Britt2

Berichtdoor Britt2 » 18 aug 2007, 19:52

Hallo allemaal,
Een tijdje geleden heb ik me hier aangemeld omdat ik ook heel graag met de procedure zou starten. Ben nu 30 jaar, single en zit met de door jullie alom gekende kinderwens....
Ik woon aan de kust en dacht om naar Brugge te gaan. Alleen zit ik nog met een hoop vragen zoals, in welk ziekenhuis is t dan juist (St.Jan of St. Lucas?) en hoe begin je er juist mee? Moet je er eerst mee naar je huisarts of direct aanmelden in het ziekenhuis? En naar welke dienst vraag je dan? En wat vraag je daar dan juist? Klinkt misschien onbenullig voor sommigen maar zou me er graag een beeld van schetsen hoe t juist in z'n werk gaat...
Hopelijk kan iemand me verder helpen en wie weet leest dit iemand die ook ervaring heeft met een ziekenhuis hier in de streek...
Alvast bedankt als er iemand reageert (indien je t liever niet hier op t forum zet kan ik mijn e-mail adres doorgeven, heb hier al gelezen dat t verstandiger is om hier niet al te veel namen te noemen...)
Vele groetjes en veel geluk nog aan allen die hier ook mee bezig zijn en natuurlijk ook aan al zij die al een babytje hebben!

anna

Berichtdoor anna » 25 aug 2007, 23:02

dag dames,

ik hang al een tijdje rond op zappy en ik was er nog niet in geslaagd dit forum te ontdekken. ik ben een 33 jarige vrouw uit brussel. omdat ik het moment waarop ik en kind krijg niet ondergeschikt wil maken aan het ogenblik dat ik mr right tegenkom, ben ik in behandeling in het az vub. in de eerstkomende dagen heb ik mijn 4e IUI. Ik heb gekozen voor een anonieme donor. Eigenlijk vind ik de hele procedure zowel mentaal als fysiek vrij zwaar (reageer nogal sterk op de hormonenbehandeling). Alleen al daarom zou een mens snel zwanger willen zijn!! hoeveel keer hebben jullie moeten proberen? tot binnenkort
a

Kay

Berichtdoor Kay » 26 aug 2007, 11:48

Ik heb 6 gewone pogingen gehad en dan is het gelukt met IVF. Het is inderdaad zwaar allemaal en ik heb de pech dat ook de zwangerschap niet zo vlotjes verloopt. Momenteel moet ik medicatie nemen en weer platte rust houden. Ik voel me echt belabberd vnl door de neveneffecten, maar eens dat mijn kindje er zal zijn, denk ik dat het dat allemaal waard is hoor.
Succes verder!

anna @ kay

Berichtdoor anna @ kay » 26 aug 2007, 15:05

Jammer dat je niet gewoon zalig zwanger kan zijn. Het zal inderdaad de moeite waard blijken. hou ons hier op de hoogte hé. Is altijd leuk volgen. Ken jij nog interessante bam-links op het web?
anna

Kariboe

Berichtdoor Kariboe » 26 aug 2007, 17:54

Hallo iedereen,

Anna, ik heb meer dan 10 IUI-pogingen gehad. Ik zou de maand erna IVF krijgen maar toen was ik gelukkig zwanger.
Net als bij Kay zat het tijdens mijn zwangerschap niet mee, ik had HELLP en heb meer dan een maand in het ziekenhuis gelegen. Maar het is het waard geweest.
Ik kan alleen maar zeggen: houd vol! En als je het even niet meer ziet zitten post dan hier. Wij hebben er begrip voor en begrijpen je als geen ander.

Kay, wat rottig dat je weer rust moet houden. Maar je zegt het zelf: als je babietje er is weet je waar je het voor gedaan hebt. Het schiet al op voor jou.

Hier nog een mooie foto van Lauren.

Groetjes,

Kariboe

Visje

Berichtdoor Visje » 28 aug 2007, 09:01

Kariboe,

Het slapen overdag ging bij mijn dochtertje moeilijk de eerste 8 weken, denk dat ze zich verloren voelde in haar park want in mijn draagdoek had ze dan weer geen enkel probleem om te slapen. Nadien heeft ze zich aangepast en sliep ze daar ook. Natuurlijk als ze klein zijn zijn dat ook kleine blokjes. Ik heb het spijtig genoeg niet genoteerd op welke leeftijd haar slaappatroon wijzigde, maar ik weet dat ze lang gestaan heeft op 2u slapen en 1u wakker, vervolgens zijn we naar 2-2 gegaan. De moeilijkste periode was de 2u slapen en 3u wakker, kwam niet echt uit met voedingen. Een ganse voormiddag kon ze nog niet wakker blijven dus dan was het zeker moeilijk om op stap te gaan want in haar buggy sliep ze belange niet vast. Rond de periode dat ze een jaar was kon ze net de voormiddag halen maar na haar middagdutje moest ze rond 16u-17u toch nog er eventjes in voor een uurtje of zo en sinds ze een maand of 14 is gaat het vrij vlot. Ik zorg dat ik tegen 11u30-12u thuis ben zodat ze tegen de middag in haar bedje kan en dan slaapt ze tot 15u-16u en dan heb ik terug vrij spel tot 19u-20u. Ze blijft nu dus 4 uurtjes wakker dus. Is een beetje zoeken want elk kind is anders, maar als je het patroon gevonden hebt dan lukt het wel hoor.
Wat de nacht betreft sliep zij snel door, maar natuurlijk zij woog bij de geboorte meer dan 4kg dus dat is wel een groot verschil hé.

Groetjes,

Visje

Kariboe

Berichtdoor Kariboe » 03 sep 2007, 18:19

Ik hoop dat nu eindelijk het verzenden van de foto van Lauren lukt.
Groetjes,

Karlijn

Attachment : IMG_0442.JPG

Kariboe

Berichtdoor Kariboe » 03 sep 2007, 19:05

Hallo Visje,

Eindelijk weer tijd om te mailen. Het gaat heel goed met Lauren, en ze slaapt ook goed.
Vandaag heeft mijn papa opgepast en ze was zo lief, zei hij. Ze wil alleen na de voeding van 18:00 vandaag niet slapen maar ik denk dat ze de gezelligheid mist in haar bedje.
Ik ben blij dat ik van jou hoor hoe jij het slapen deed, het lijkt veel op het slaappatroon van het kindje van mijn vriendin. Ik ga het ook zo proberen te doen.
Lauren slaapt nu gelukkig de nachten heel goed door, dat zal bij jouw kindje inderdaad sneller gelukt zijn als zij bij de geboorte meer dan 4kg woog. En als ze eenmaal lange tijd gewend zijn iedere 3 uur een voeding te krijgen wordt het ook gewenning.
Hoe gaat verder met je dochtertje en jezelf?
Groetjes,

Kariboe

Gast

Berichtdoor Gast » 21 sep 2007, 18:06

Hoe gaat het met iedereen?
Het is hier de laatste tijd zo stil.

veerle2

Berichtdoor veerle2 » 23 sep 2007, 22:08

Hallo, af en toe kom ik hier nog eens piepen. Hoe gaat het met iedereen en met de kindjes ?

Kay, hoe gaat het met jou ? Hoever ben je nu in je zwangerschap ?

Met ons gaat alles prima. Anse is intussen al bijna 13 maand en is echt een peutertje met een eigen willetje. Ze stapt al vrolijk alleen rond sinds ze 11,5 maand is en sinds deze week wil ze ook absoluut alleen eten. Het is 1 grote knoeiboel dan, maar ja, ze moet het leren hé.

Liefs,

veerle en anse x

Kariboe

Berichtdoor Kariboe » 24 sep 2007, 16:20

Hallo iedereen,

Het is inderdaad een beetje stil de laatste tijd.
Maar ik heb zelf ook minder tijd sinds Lauren er is.
Ik ben ook beniewd naar Kay! Zwanger zijn is toch altijd spannend en ik ben altijd blij te horen dat het goed gaat of is gegaan bij de bevalling.

Veerle, fijn dat het goed gaat met jou en Anse. Lucas van mijn zusje is nu 8 maanden en ook zo leuk. En dan is Anse nog 5 maanden ouder. Goed dat je haar zelf laat eten, daar krijgt ze een goede motoriek van.
Met Lauren gaat ook alles goed, ik ben dinsdag met haar naar het consultatiebureau geweest en donderdag naar de kinderarts in het ziekenhuis en de fysiotherapie.
Omdat het zo goed met haar gaat hoeft ze pas over een maand weer naar fysiotherapie en in januari naar de kinderarts. Dat vind ik fijn want ik ben op dinsdag vrij en dan is het niet leuk steeds naar fysiotherapie of het ziekenhuis te moeten gaan.
Lauren wordt echt steeds leuker, ze kan haar handjes steeds beter gebruiken.
Groetjes iedereen en ik hoop dat alles goed gaat,

Kariboe

Kay

Berichtdoor Kay » 29 sep 2007, 09:34

Helaba!

Ja, ik ben een tijdje niet op dit forum geweest omdat er eigenlijk weinig beweging te merken viel.
Ik ben nu 33 weken zwanger en ben reeds twee weken moeten stoppen met werken (eigenlijk 3 maar ik had niet genoeg ziektedagen meer over). Ik heb nog steeds zeer veel last van harde buiken en sinds gisteren beginnen ze ook meer pijn te doen. Ik hoop dat dat niets verkeerds is. Als het vandaag nog zo is, zal ik eens bij de materniteit langsgaan denk ik.
Ik ben blij dat het met jullie zo goed gaat. Hopelijk vlot het bij mij ook zo want ik begin best wel wat schrik te krijgen.
Tot binnenkort??

Sofie

Berichtdoor Sofie » 29 sep 2007, 10:58

Hallo allemaal,

Ik heb vroeger een tijdje mee gebabbeld maar heb me dan wat teruggetrokken en gewoon wat meegelezen. Ik vind het zo moeilijk om al dan niet de beslissing te nemen. Ik word binnen een 9 tal maanden 28 jaar en heb besloten om tot dan te wachten. Dan ben ik 28 en word ik normaal gezien toegelaten in het UZ van Gent.
Mijn grootste twijfel is op dit moment de financiele kant. Ik vraag me af of je als alleenstaande je kind voldoende kan bieden. Heeft iemand van jullie er een idee van hoeveel een kind ongeveer per maand kost? Dat zou me enorm vooruit helpen.

Alvast bedankt

Sofie

Kariboe

Berichtdoor Kariboe » 01 okt 2007, 08:29

Hallo Sofie,

Ik kom uit Nederland dus ik weet niet of mijn financiele situatie met de jouwe te vergelijken is.
Ik ben nu een dag in de week vrij want ik heb nog veel vakantiedagen over.
Vanaf januari ga ik 90 % werken (heb 36-urige werkweek). Ik ben van plan mijn auto weg te doen zolang Lauren nog geen 4 is en dure kinderopvang nodig heeft.
Ik heb heel goed openbaar vervoer in de buurt en kan altijd de auto's van mijn ouders lenen of mijn zusje kan me ergens heen brengen.
Het klinkt heel dom maar ik ben er op den duur maar voor gegaan, ik was 33 en wilde niet meer lang wachten.
Maar ik ben echt niet arm, en heb zeker geen geldzorgen.
Vroeger ging ik 2 keer per week tennissen (waarvan 1 keer les) en bleef daarna op het terras zitten. Dat kan ik nou niet meer, omdat ik er stomweg geen tijd meer voor heb.
Kleren kopen doe ik ook al minder, al koop ik best eens wat nieuws. Maar zomaar ineens gaan shoppen met vriendinnen kan niet meer in verband met slapen en voedingen enzovoort.
En zo zijn er meer dingen die anders zijn: ik ben naar zee geweest met vakantie in plaats van een verre reis wat ik anders gedaan zou hebben, ik fitness niet meer maar wandel met Lauren en de honden, ik ga niet meer naar beauty-arrangementen maar doe andere dingen met vriendinnen die ook kinderen hebben enzovoort.
Ik kan niet voor jou beslissen, je moet je inderdaad op de mening van anderen afgaan en op een gegeven moment de knoop maar doorhakken: wel of niet of even wachten.
Veel succes met je keuze!
Groetjes,

Kariboe

Kariboe

Berichtdoor Kariboe » 15 okt 2007, 08:26

Hallo iedereen,

Wat is het hier stil de laatste tijd.
Maar ik heb het zelf ook druk.
Ik ben vorige week met Lauren een paar daagjes met het vliegtuig op vakantie geweest en dat was erg leuk. En Lauren deed het erg goed. Maar het is wel een gedoe alles op tijd te organiseren: flesjes, slapen (in de kinderwagen voor een keer) in een hotelbad enzovoort.
Maar we hebben genoten.
Kay, succes bij je bevalling en veel geluk erna!
De rest, zorg goed voor de kindjes!
Groetjes,

Kariboe

rosalie

Berichtdoor rosalie » 23 okt 2007, 13:33

hallo
ik ben (oudere) moeder in spé en woon in Brussel . Mag ik erbij komen?
nu ben ik 11 weken zwanger; binnenkort dus uitgebreide echo en metingen in uz..
ik zie dat er hier behoorlijk veel dames zitten, ik zal eens de tijd moeten nemen om te lezen..
doei !

Terug naar “Alleenstaande ouders”