gescheiden mama zoekt lief x

mama

gescheiden mama zoekt lief x

Berichtdoor mama » 09 jan 2008, 19:55

Ja, want het is niet gemakkelijk alleen. Ik ben alleen bang dat het moeilijk zal zijn om iemand anders te vinden. Ik kom nergens meer!
Denk je dat er mannen zijn die een mama van 34 met 2 kleine kindjes ziet zitten? Zo ja,waar vind ik er dan een?
Hoe ben jij aan je lief geraakt?
Laat maar komen!

Gast

RE: gescheiden mama zoekt lief x

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 21:07

Ik heb mijn huidige vriend leren kennen via het internet. 'k Heb een zoon van 6 jaar uit een vorige relatie die bijna 10 jaar heeft geduurd. Mijn ex heeft me verlaten op kerstdag 2004.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 21:13

Amai, dat is hard. Wat een L..!
Heb je je nieuwe vriend leren kennen via een dating-site?

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 21:15

Niet echt een dating-site. Vroeger heette dat Redbox, maar nu is het Netlog.be.
Je kan daar een profiel invullen en foto's zetten.

Grts T.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 21:17

Is dat gratis?

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 21:17

Ja, 't is gratis.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 21:24

Ik ben snel eens gaan kijken maar het zijn allemaal heel jonge mensen en in een of andere scandinavische taal ofzo... Ik ben wel een leek in dat soort dingen...

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 21:24

Ik heb daar een profiel staan en mijn nicknaam is girl_Bono.

Grts.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 21:25

www.netlog.be

Kies de Nederlandse taal.

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 09:15

Ik ben een weduwnaar met kinderen en weet maar al te goed dat het een 'mission impossible' is om een nieuwe partner te leren kennen.

De dames klagen erover dat ik kinderen heb, maar tegelijkertijd willen ze wel dat de man hun kinderen aanvaardt!?

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 13:59

ik ben gescheiden in de zomer van 2006. Ik heb ook twee kleine kindjes, en heb mijn nieuwe partner leren kennen via relatieplanet. Is een drempel om te overwinnen, en er heerst nog veel te veel onbegrip over internetrelaties onder de mensen. Maar als je er voorzichtig mee omspringt is het echt een goede manier om mensen te leren kennen. Ik zou er wel NOOIT een foto van mezelf op zetten. Wees voorzichtig, maar niet bang, zou ik zeggen.

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 14:14

ik ben gescheiden sinds april 2005 en nog steeds alleen met men kindjes
toen was ik nog maar 26 jaar en ik dacht dat het wel makkelijk ging zijn
maar!!! eigenlijk ben ik te jong om alleen te komen met kindjes blijkbaar
heb het is gevraagd aan men kameraden en die willen het liefste een relatie zonder zorgen blijkbaar
ale ja ik heb is gepolsd hoe hun gevoel is tov een relatie met iemand die kindjes heeft
ik begrijp ze ook wel natuurlijk want het is niet gemakkelijk om der ineens twee kapoenen bij te nemen

@mama

Berichtdoor @mama » 10 jan 2008, 16:29

Stuur anders eens een mailtje naar:
ik.zoek.jou@hotmail.com .Ben ook op zoek naar een lief iemand.Mvg

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 20:55

Ik zou wel willen maar kan je je hier niet eerst eens kort voorstellen?
groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 11 jan 2008, 18:56

Ik heb mijn huidige man leren kennen via de rendez-vous site. Eerst een paar teleurstellingen tegengekomen maar dat kan je overal tegenkomen, mannen die getrouwd waren en uit waren op een avontuurtje ed. Maar kijk na 2 jaar RDV'en toch een leuke man en na 5 jaar hebben we samen een kindje.

@mama

Berichtdoor @mama » 11 jan 2008, 20:00

Wel,ik zal me eens kort voorstellen zoals je vroeg.Ik ben dus 37 jaar,en heb ook twee kindjes.Verder ben ik een spontaan,rustig,lief en geduldig iemand.
Groetjes,je mag me altijd mailen als je wil,dank je..

Milo

Berichtdoor Milo » 12 jan 2008, 19:53

Hey, ben hier blijkbaar goed terecht bij de eenzame hartjes. Ben een man van 33 uit Leuven heb twee kinderen. Ga hier mijn e-mail plaatsen indien ........... papamilo@live.be

Groetjes,

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 18:51

Ik ben sinds 1.5 jaar gescheiden en heb 4 kindjes! Ben 32 jaar.

Ik dacht dus ook dat het een onmogelijke droom zou zijn om nog iemand tegen het lijf te lopen die er ook mijn kindjes zou willen bijnemen.

En toch is het gelukt! Ik heb nu al een jaar lang een hele fijne relatie met iemand die ik leerde kennen via match.com. Het was zelfs de eerste man met wie ik echt contact had gezocht! Gewoon liefde op het eerste gezicht zeg maar. En ja, de kindjes komen erbij, maar het vlot wel! Met ups & downs, met vallen & opstaan.

Succes!

mama

Berichtdoor mama » 14 jan 2008, 21:05

Dat klinkt fantastisch... Dat wil ik ook maar nu staan hier al 2 e-mail adressen van waarschijnlijk fantastische kerels maar ik durf toch nog nie goe mailen.. gek eh. Van de ene kant wil ik dolgraag iemand leren kennen maar ben ik er wel echt klaar voor. Ik ben mss bang om weer gekwetst te worden!
Liefs

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 22:01

Niet twijfelen gewoon doen je weet nooit als de ware ertussen zit.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 09:07

Ik ben gescheiden in 2004, heb twee kleine kindjes en ben zelf, 35.

Ik heb mijn partner leren kennen via z'n zus, (die ik op haar beurt weer leren kennen heb via een forum).
Had tevoren wel al enkele mannen leren kennen via internet, maar dit bleef op vriendschappelijke basis. Dè klik was er gewoon niet. En draai of keer het, het wordt er niet gemakkelijker op als je een tijdje alleen bent, je bent gewoon veeleisender. Ik heb heel veel geluk gehad, de klik tussen hem en mijn kindjes was er ook van het eerste moment. Momenteel is hij zelfs een betere papa voor hen dan hun biologische vader. Ondertussen zijn we zelfs getrouwd en verwachten we ons eerste kindje samen.

Dus, niet twijfelen, op elk potje past een dekseltje ;) En vooral, het overvalt je, als je er niet naar zoekt!

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 10:19

Doe eens mee aan het VTM programma 'Hou van ons', dan kunnen we nog eens goed lachen!

ik

Berichtdoor ik » 15 jan 2008, 10:35

ik ben feitelijk gescheiden sinds feb 06. Een maand later schreef ik me in op rendez-vous omdat ik mijn kindje drie dagen per week moest missen en alle sociale contacten tijdens mijn huwelijk opgaf. Ik heb met een paar mannen afgesproken en twee ervan heb ik nu nog contact als vriend. De derde 'date' is uitgedraaid in bed en nu zijn we bijna 2 jaar samen eind Maart!

Het ergste struikelblok in de liefde is bang zijn voor teleurstellingen!

Terug naar “Gescheiden ouders”