pijn in beide borsten

k.

pijn in beide borsten

Berichtdoor k. » 05 jul 2007, 18:39

hallo,
ik heb pijn in allebei de borsten, als ik voel voel ik overal knobbeltjes maar moet ik mij ongerust maken.

*

RE: pijn in beide borsten

Berichtdoor * » 08 jul 2007, 16:55

Hallo,

als je je ongerust maakt, ga dan zeker langs bij je huisarts. Knobbeltjes kunnen cystjes zijn die onschuldig zijn, of kliertjes... maar het kan ook iets anders zijn. Laat je onderzoeken, en wacht hier niet mee!

Grtjs

hey

Berichtdoor hey » 09 jul 2007, 23:49

dit kan inderdaad wel onschuldig zijn.
Hoogstwaarschijnlijk zal je net als ik last hebben van teveel bindweefsel.
Laat gewoon eens een mamografie maken en echografie. Dit zal dan weergeven wat die knobbels net zijn.
Heb der al heel lang last van, gewoonlijk als het de tijd is van de maandstonden, dan voel je dit vele harder en zijn de borsten ook vele pijnlijker.
Zoals die van hierboven al zei, naar de gynea gaan en laten onderzoeken. Ook altijd zelf onderzoek doen. Maar zal onschuldig zijn hoor.

Heb net een klein knobbeltje laten weghalen, pappiloom, is heel onschuldig. Voelde aan als een klein erwtje, hard en rond. Had dit zelf gevoeld en direct naar de dokter gestapt.
Bij het weghalen hebben ze nog een tweede letseltje gevonden, dat ook goedaardig is, maar als je dit niet opvolgt word dit kwaadaardig.

Dus, elk jaar nen mammo en echo.
Doen meid, geld eigenlijk voor iedereen he, elke maand ne keer zelf goe onderzoeken. Kan nooit kwaad. :)
Ook nooit direct het ergste denken en nuchter blijven.

k

Berichtdoor k » 10 jul 2007, 18:28

bedankt voor het antwoord, ik laat dit zeker checken

Terug naar “Borstkankerforum”