knobbel

Gast

knobbel

Berichtdoor Gast » 19 mei 2007, 21:50

Ik woon in spanje, ze hebben mij in februari een mamografie gedaan, ben 32. Ik voel een knobbel ter grote van een halve duim. De huisdokter dacht dat het een kiste was. De mamografie toonde niets speciaals, alleen veel 'fibra's' (vezels? ik weet niet hoe vlaamse gynecologen dat zouden zeggen). De knobbel blijft, en af en toe knelt het. De gynecoloog zegt dat ik mij geen zorgen moet maken. Ik moet nu wel jaarlijks een mamografie ondergaan. Zou ik mij echt geen zorgen moeten maken?

Gast

RE: knobbel

Berichtdoor Gast » 19 mei 2007, 22:22

Gewoon laten WEGHALEN.geloof mij je zal je veel beter voelen.Laten weghalen en onder de microscoop laten onderzoeken dan heb je pas zekerheid.veel succes

Gast

RE: knobbel

Berichtdoor Gast » 19 mei 2007, 22:34

Mijn zus had ook een knobbel. Haar gyné dacht ook dat het niet kwaadaardig was, maar zei inderdaad dat hij niet 100% zeker kon zijn. Hij moest er ook uit en zou dan onderzocht worden. Gelukkig was het ok. Ik kan me niet inbeelden dat er gyné's bestaan die de knobbel laten zitten. Ze moeten toch van het ergste uitgaan. Ik wil je zeker geen schrik aanjagen, maar zou toch voor een 'second opinion' gaan.

Terug naar “Borstkankerforum”