?

deb

?

Berichtdoor deb » 29 apr 2007, 14:26

een knobbeltje dat ze bestempelen als klier, gaat at weg of blijft dat?

Gast

RE: ?

Berichtdoor Gast » 30 apr 2007, 17:58

dat blijft!

Gast

Berichtdoor Gast » 11 mei 2007, 12:18

wie heeft nog zo'n knobbeltje(klier) en kan het zich niet laten van er steeds aan te voelen. ik zit er constant met in mijn hoofd.
groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 14 mei 2007, 14:02

niemand?

Gast

Berichtdoor Gast » 08 aug 2007, 12:42

echt niemand?

Gast

Berichtdoor Gast » 08 aug 2007, 17:20

Ik heb ook eentje, kan er niet afblijven. Het wordt een obsessie

Gast

Berichtdoor Gast » 08 aug 2007, 18:27

Als het voor jou een last is, kunnen ze het dan niet weghalen?

Gast

Berichtdoor Gast » 08 aug 2007, 18:49

ben blij dat ik niet alleen ben. ik krijg constant van mijn man onder mijn voeten, omdat ik er altijd zit aan te voelen.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 aug 2007, 22:11

ik voelde laatst ook een soort verdikking, niet echt hard, en dat werd inderdaad een obsessie, op 't werk in 't toilet gaan voelen, thuis voortdurend naar de badkamer, ... nu voel ik het plots niet meer. Maar hoe voelt een klier aan en hoe voelt een knobbeltje aan ? Het is wel goed dat de media aandacht schenkt aan borstkanker, maar op de duur word je zo bang en begint het inderdaad een obsessie te worden. ik ga jaarlijks op controle bij de gyn, je kunt toch niet maandelijks gaan.

Gast

Berichtdoor Gast » 16 aug 2007, 21:23

Ik heb dat ook, een verharde klier in mijn linkerborst. Al een paar jaar. Normaal gezien heb ik er geen last van, maar zo af en toe (meestal als je weer iets gehoord hebt op tv ofzo), begin ik er ook weer aan te voelen en begint het pijn te doen.
De gyne heeft ook gezegd dat ik het uit m'n hoofd moet zetten, dat het goedaardig is (al verschillende mammo's en echo's laten nemen, juist omdat ik zo bang ben - schoonzusje en vader zijn aan kanker overleden, juist in die periode) en dat de kans heel klein is dat het ooit kwaadaardig gaat worden.
Nu ben ik er weer fel mee bezig, het gaat in mijn leven nu net goed - ik heb de job van mijn leven gevonden, tussen mijn man en mij loopt het zo goed als het in jaren niet heeft gedaan, ik ben fel afgevallen, zie er terug goed uit, ben die triestige tijd van de voorbije jaren een beetje door en in mijn achterhoofd zaagt er zoiets van: dit geluk kan niet blijven duren, wat als..... Door het afvallen zijn mijn borsten ook kleiner geworden en heb ik het gevoel dat die knobbel er zo zit....
Ach ja.... zoals mijn man zegt: 'vrouwen'.... :hihi

Terug naar “Borstkankerforum”