Bezoek grootouders corona

Gertjan_Vancraeyebroeck

Bezoek grootouders corona

Berichtdoor Gertjan_Vancraeyebroeck » 20 aug 2020, 19:50

Hey, ik wou even deze vraag stellen aan jullie. Ik ben Gertjan, papa van een flinke zoon Bert van vier jaar. Met de corona nu proberen mijn vriendin en ik zo veel mogelijk thuis te blijven en ons aan de regels te houden. Dat is voor ons Bert niet altijd even makkelijk. Hij mist zijn vriendjes en vriendinnetjes en natuurlijk ook zijn grootouders. Het probleem is nu dat wij een heel stuk van mijn ouders wonen (Limburg en oostelijke kant van de provincie Antwerpen) en mijn ouders graag willen dat we op bezoek komen. Wij staan hier nu niet meteen voor te springen vooral door de afstand. Daarnaast kiezen mijn ouders er ook voor om ondanks de coronamaatregelen nog steeds met anderen af te spreken buiten hun bubbel. Mijn jongere broer woont ook nog thuis en neemt het niet zo nauw met de maatregelen. Wij willen dus niet het risico lopen om per ongeluk hun aan te steken of andersom Bert ziek te maken. Wat vinden jullie dat we moeten doen? Toch op bezoek ook al zijn er risico's aan verbonden of de grootouders nu best even niet zien? Mijn ouders en broer zijn er zelf niet zo tevreden mee dat we al even niet op bezoek geweest zijn maar respecteren niet echt wat wij willen. ZE willen altijd binnen bij hun thuis afspreken en niet ergens buiten waar we de afstand kunnen bewaren. Kan het ook slecht zijn voor Bert als hij zijn oma en opa zo lang niet ziet? Laat maar weten wat jullie denken, alle hulp is welkom.

Terug naar “Gezondheid”