sociaal-maatschappelijk onderzoek: kinderen&scheiding

Katja Himčenko

sociaal-maatschappelijk onderzoek: kinderen&scheiding

Berichtdoor Katja Himčenko » 16 nov 2018, 14:02

Hallo allemaal!

De Universiteit van Antwerpen uitvoert een onderzoek rond het thema kinderen en ouders in een relatie-breuk. Daarom ben ik op zoek naar een koppel [inclusief gay koppels], die relatie-breuk achter de rug hebben (vanaf 2010 en later) en minstens een gezamenlijk kind hebben. Wij willen diepte-interviews met ex-partners doen over hun afspraken over de kinderen en hoe hebben zij al dit met elkaar geregeld tijdens en na de scheidingsproces. De interviews zullen apart en afzonderlijk van elkaar gebeuren.

Alle gedeelde informatie zal volledig anoniem en vertrouwelijk blijven (zelfs uw ex-partner zal niks weten wat uw ons verteld hebt). Wij zijn vooral geïnteresseerd in om het verhaal van beide kanten te horen.

Dat is uiteraard een intieme onderwerp, maar als u denkt dat u interesse zou hebben om uw ervaring met ons te delen, dat zal een enorme hulp zijn voor mij als studente bij mijn examenopdracht als ook voor het sociale wetenschap in het algemeen. Deze informatie zal heel nuttig zijn om een beeld te krijgen over hoe zit het in Vlaanderen en wat er nog gedaan kan worden.

Mocht u interesse, andere vragen of suggesties hebben, stuur een berichtje naar kateryna.khimchenko@student.uantwerpen.be

Bedankt voor uw aandacht!

Met vriendelijk groet,
Kateryna

Terug naar “Kinderopvang”