My Friends Sterrebeek / Zaventem

petike

My Friends Sterrebeek / Zaventem

Berichtdoor petike » 08 jan 2011, 09:33

Hallo iedereen,

Heeft er iemand ervaring (of via kennissen en vrienden) met de kinderopvang My Friends in Sterrebeek of in Zaventem? De eigenares blijkt dezelfde te zijn. We zijn er langs geweest en het leek wel in orde allemaal en ze zijn een heel jaar open.

Op franstalige en engelstalige forums lezen we dat het een goede kinderopvang is, maar dat er ook wel al eens problemen zijn met de waarborg op het einde van de periode. En we hebben de naam van de eigenares teruggevonden op een website met faillissementen... iemand die hier iets van weet?

Groetjes

anonymous_5b4ec316a7f7b

Re: My Friends Sterrebeek / Zaventem

Berichtdoor anonymous_5b4ec316a7f7b » 10 feb 2011, 11:23

NIET INSCHRIJVEN!
Er zou maar 1 plaats meer geweest zijn en we moesten onmiddellijk beslissen.
Hebben dit gedaan, maar ook in contract laten opnemen dat we op andere wachtlijst stonden.
Zou geen probleem zijn, waarborg ( = 1 maand!) zou dan worden teruggestort.

Ik heb creche meerdere maanden voor mijn bevalling afgebeld en aangetekende zending verstuurd.
Mijn zoontje is nu 5 maand en ik heb nog steeds geen geld, en zelfs geen nieuws.

Een totale non-communicatie!

Ik heb ook van geldproblemen gehoord.

Mijn zoontje gaat naar de crèche 'de sterretjes' en hij is er dolblij.

anonymous_5b0e0c853ec3e

Berichtdoor anonymous_5b0e0c853ec3e » 23 feb 2011, 17:11

Ik kan enkel de slechte ervaring hierboven bevestigen.

Blijf weg van 'My Friends' zowel in Sterrebeek als in Zaventem.

Het gaat inderdaad om dezelfde verantwoordelijke: N.S.

Haar zaken balanceren steeds op, en soms over, de rand van het failliet. Wijzelf hebben meer dan 6 maanden moeten wachten op ons geld nadat ons kind er weg was. Dat geld is er pas gekomen na wekenlang liegen van haar kant en dan verhoogde druk en dreigement van onze kant.

Ik heb dit gemeld aan Kind en Gezin via hun klachtendienst maar zij kunnen met zulke zaken geen rekening houden. Wat slecht nieuws is voor toekomstige ouders die bij K&G om raad zouden gaan, toch wel een gigantisch manco, zeker als je even de moeite neemt om te googlen.

Afrader dus, iedereen weze gewaarschuwd.

Klaar12

Berichtdoor Klaar12 » 26 mei 2011, 13:34

We hebben ook een hele slechte ervaring met deze crèche. Bij ons zei ze ook dat er maar 1 plaats meer was (en ik heb twee collega's waar ze het ook tegen gezegd had).

Wij hadden de crèche afgezegd tijdens mijn bevalling omdat ik zo veel slechte dingen gehoord had van 2 collega's wiens zoontjes daar gingen.

We hebben de opzeg via een aangetekende brief gedaan zoals in het contract bepaald was. Normaal gezien moesten we dan 2 maanden later onze waarborg terugkrijgen maar deze hebben we tot op vandaag nog steeds niet terug. We wachten nu al 1,5 jaar op onze waarborg

Na heel veel bellen en loze beloften van Naima - vooral veel leugens - hebben we dan uiteindelijk een advocaat ingeschakeld. De advocaat heeft ontdekt dat ze failliet is.

anonymous_5b8eb83e20275

Berichtdoor anonymous_5b8eb83e20275 » 27 sep 2011, 18:24

Zelfs personeel wordt belogen en krijgt hun geld niet!

navi

Berichtdoor navi » 04 okt 2011, 15:11

Hi,

I had a very bad experience with this chrech. She mislead us alot. She took advantage that i can't understand Nederlands at that time. She took over payment of 1 and half month and she didn't gave me my garantee back till now.

anonymous_5b8a1a73cd4bb

Berichtdoor anonymous_5b8a1a73cd4bb » 03 dec 2011, 23:27

Kent iemand een onthaalouder in Zaventem of Sint-Stevens-Woluwe die nog plaats zou hebben vanaf september?

Zou super zijn.. ;-)

Katieke

Berichtdoor Katieke » 05 dec 2011, 16:24

Hallo,

Ik wou even op je berichtje reageren omdat ik en mijn zus een kinderdagverblijf beginnen in Perk "Tropikidz" vanaf 1 maart 2012, moest je interesse hebben of informatie willen weten mag je altijd bellen op 02/308/09.53 of eens een kijkje nemen op onze site http://www.tropikidz.be, we hebben zeker nog een plaatsje vrij voor September. Misschien passeer je voorbij Perk onderweg naar je werk want Perk ligt slechts op 10 min van Zaventem.

Groetjes,

Kissy Peremas

AnnickL

Berichtdoor AnnickL » 31 mei 2012, 07:35

Beste,

WEG BLIJVEN van deze opvang !

Ik heb een groep op facebook gemaakt (MY FRIENDS 2).

Voor de gene die hun waarborg (zoals ik) NIEt hebben teruggekregen ==> meer info op Facebook.

Laatste nieuws : Zij is FAILLIET ! Jullie moeten de curator op de hoogte bregen van de waarborg dat zij u moet terug betalen !

ik raad iedereen AAN om daar NIET te gaan ....
Die verantwoordelijke is niet serieus, niet eerlijk... ze neemt de waarborg (cash dans nog wel) en betaald niet terug !

Bedankt

Elizadevoss

Berichtdoor Elizadevoss » 14 mei 2015, 23:47

Vandaag de dag was ik ook geconfronteerd met deze oplichter Naima Seddik.

Geloof haar woorden niet en alles wat ze doet!

AnnickL

Berichtdoor AnnickL » 11 jan 2016, 10:20

Elizavoss..... heb jij soms een adres van haar of weet je meer info, ik probeer al 4 jaar mijn geld teru g te krigen en ik vind haar niet en zonder adres kan ik niet naar de vrederechter :-( kan je mij iets laten weten aub als je deze nog leest . danku

AnnickL

Berichtdoor AnnickL » 10 feb 2016, 10:04

10/02/2016
Vandag een verzoening aangevraagd bij de vrederechter van Zaventem om mijn waarborg terug te krijgen van NAIMA SEDDIK.

Mevrouw is gewoon zelfs niet komen opdagen, dat zegt al genoeg.

480 € blijft ze mij nog schuldig.

Veel sterkte aan degene die nog gels moeten terug krijgen want ze speelt er blijkbaar graag mee !

NAIMA SEDDIK convoquée en justice ce matin à Zaventem pour récupérer ma garantie. Madame n'a même pas daigné venir, ca en dit long sur ce genre de personnage. Si on à rien à cacher au moins on vient à la convocation.

C'est une sale voleuse !!!! Une sale profiteuse, comment peut elle dormir l'esprit tranquille quand on arnaque autant de personne.......

Eva Maats

Berichtdoor Eva Maats » 02 okt 2018, 14:16

Is deze post nog actief? Nog info?

Terug naar “Kinderopvang”