Wij gaan dit jaar skiën !

sammiemammie

Wij gaan dit jaar skiën !

Berichtdoor sammiemammie » 01 nov 2015, 10:16

Wij gaan dit jaar skiën! Of eigenlijk volgend jaar, eind januari.

Ach, onze kindjes zijn nog niet echt schoolplichtig, 3 en 5, en en hebben een hele toffe en vooral betaalbare bestemming gevonden. Of het leuk is, zal ik daarna vertellen...

Het wordt Frankrijk, redelijk in het zuiden al, net iets boven Briançon, waar ik als kind wel heen ben geweest met mijn ouders. Daar hebben we een leuke skibestemming gevonden in de Franse Alpen, tegen echt wel democratische prijzen. Ik kijk er enorm naar uit! Mijn man en ik zijn nog nooit samen wezen skiën, maar hij is ook al wel geweest als kind.

Het is een soort vakantiecomplex met verschillende studio's en appartementen, en het ziet er absoluut heel erg leuk uit. Het komt op een 400 euro voor de hele week met ons viertjes! Dat valt mee he. Je kunt ter plaatse eten, maar je kunt dus ook zelf koken in een kleine keuken. We zien wel, ik denk dat we vooral zelf zullen koken of iets afhalen of zo, en dan wel nog iets gaan drinken of een dessertje eten. Het leuke is dat alles mogelijk is.

Er is vlakbij ook een zwembad, waar we gratis toegang hebben, en in het appartementencomplex zelf is een sauna en hammam. De kinderen doen we op les, en wij nemen eerst een halve dag les, om er weer even in te komen.
Het skigebied zou heel leuk zijn, met veel makkelijke pistes. Dat hebben wij toch wel nodig... Ach, en als het skiën ons tegenvalt, kunnen we ook gewoon gaan langlaufen of sleeën.

Heerlijk! We zijn vorige zomer wel een weekje met z'n viertjes weg geweest, maar we zijn toen hals over kop weer naar huis moeten komen omdat Peter zijn vader zijn heup had gebroken. We waren toen net 6 dagen weg. Dat was natuurlijk niet leuk voor zijn vader, maar het is eigenlijk best snel weer goed gekomen. Hij heeft geluk gehad. In de winter gaan we eigenlijk nooit weg, dit is dus een heel tof inhaalmanoeuvre !

anonymous_5b24f1fb67a4d

Re: Wij gaan dit jaar skiën !

Berichtdoor anonymous_5b24f1fb67a4d » 02 nov 2015, 09:09

Wanneer wordt die Sammiemammie eigenlijk geblokt met al haar spam berichten?!

anonymous_5b8d872d6fe80

Re: Wij gaan dit jaar skiën !

Berichtdoor anonymous_5b8d872d6fe80 » 02 nov 2015, 09:23

Ik heb haar/hem/het nogmaals gerapporteerd aan de moderator. Hopelijk doen ze er iets mee.

Terug naar “Op vakantie!”