Hoeveel vloeistof meenemen in ruimbagage?

femke_hanne

Hoeveel vloeistof meenemen in ruimbagage?

Berichtdoor femke_hanne » 05 aug 2015, 12:45

Weet er iemand of er ook een maximum staat op het aantal vloeistof dat je mag meenemen in de ruimbagage ?

Voor de handbagage weet ik dat dit beperkt is tot 1 l en in afzonderlijke van max. 100 ml, maar ik vind nergens info over de maximum toegelaten vloeistoffen in de ruimbagage.

anonymous_5b5237dd04850

Re: Hoeveel vloeistof meenemen in ruimbagage?

Berichtdoor anonymous_5b5237dd04850 » 05 aug 2015, 14:26

Waarom zou je dat willen meenemen?

Vloeistof doet wel het gewicht toenemen natuurlijk en dat is wel beperkt, afhankelijk van de maatschappij.

Als het gewoon om drinken gaat, zou ik dat ter plaatse kopen (in de meerderheid van de landen ook nog eens véél goedkoper dan hier :))

bollewietje

Berichtdoor bollewietje » 05 aug 2015, 16:48

Daar staat geen maximum op (tenzij het om alcohol gaat)
Ik heb dat ook nog gedaan, mijn dochter dronk sojamelk en ik wist niet of ik dit in Turkije ging kunnen krijgen. 2 brikjes per dag: halve kilo per dag, zoveel extra gewicht was dit dus niet

Adri antoth

Berichtdoor Adri antoth » 24 sep 2018, 12:03

To produce a high-quality essay you need to demonstrate your ability means to understand the precise task set by the title, to identify, appropriate material to read, to understand and evaluate that material, to select the most relevant material to refer to in your essay. Also, an essay paper should contain a title and a body part. A title is the simple words that can describe the essay contest. And the body holds the details of the essay deeply. There are so many essay writing services available around us online. We can search on Google and get the good quality essay paper online. Many of the writing resource like custom essay writing service and other online services are giving the quality ideas and guidelines for reducing the students stress and also improve their knowledge.

Terug naar “Op vakantie!”