Wauters vs Waes

Op algemene aanvraag: tv.
Natsch

Wauters vs Waes

Berichtdoor Natsch » 04 mar 2014, 12:47

Spijtig dat het alweer bijna gedaan is!
Schitterend hoe weergegeven wordt dat Koen het tactisch speelt en Tom op kracht.
Na de aflevering van gisteren (5 dagen afzondering) vind ik dat Koen mag winnen. Ook de vorige aflevering dat hij verloor, maar veel beter met de schoolkinderen omging, had hij moeten winnen...

bollewietje

Re: Wauters vs Waes

Berichtdoor bollewietje » 04 mar 2014, 12:58

Ik vond het ook heel interessant gisteren.
Akkoord hij speelde het niet altijd even proper (briefje niet voorlezen, in slaap vallen met Waes vastgebonden) maar hij stond psychisch veel sterker.
Idd vorige week met de schoolkinderen, ik denk dat Waes gewoon geluk had dat dat heel slim meisje in zijn klas zat, want de aanpak van Wauters was echt heel goed. Ik vind dat ze de 2 juffen die het volgden moesten mee laten beoordelen.

Fleur08

Berichtdoor Fleur08 » 04 mar 2014, 13:05

Echt een tof programma! Jammer dat er nog maar 2 afleveringen zijn.
Vind het grappig dat mensen nu ineens klagen over het tactisch spelen van Koen, terwijl Tom de telefoon niet wou opnemen. Had hij de telefoon opgenomen dan had hij die tip gekregen. Met de twee spelletjes heeft hij ook gewoon gewonnen. Enkel het briefje niet voorlezen was niet proper maar denk dat Tom dat ook niet gedaan zou hebben.
Andere afleveringen was Koen wel telkens de vriendelijke tegenspeler, zoals toen Tom van dat paard viel. Maar toen Koen een paar afleveringen verkeerd terecht kwam met het duiken ging Tom wel gewoon verder trainen.

bollewietje

Berichtdoor bollewietje » 04 mar 2014, 15:20

't is dat, ze hebben allebei wel al eens sportief en minder sportief gespeeld.
Dat is de bedoeling van het spel hé.

Natsch

Berichtdoor Natsch » 04 mar 2014, 15:22

ik vind ook dat Koen er veel symphatieker uitkomt. maar ja, als je uuuuren beeldmateriaal hebt, (in laatste aflevering 5 dagen beeldmateriaal) dan knip je en plak je al wat je wil om er iemand sympathiek te laten uitkomen of als streverke of als...
Desalnietmin, goed gedaan!

Dieke27

Berichtdoor Dieke27 » 04 mar 2014, 18:53

Zalig programma!
Deze week ook echt een goede en interessante aflevering. Want die aflevering met het springen vond ik wel niet zo goed. Ze hebben toen de lat te hoog gelegd met de opdracht.
Ze hadden toch geen twee betere bij elkaar kunnen zetten! Vaak elkaars tegenpolen in hoe ze de zaken aanpakken, maar alletwee willen ze zich niet laten kennen.
Mijn favoriet is Koen en die van mijn man Tom. Dat zorgt hier voor heel wat rivaliteit! Zalig! :D
Afbeelding

Afbeelding

Valaki

Berichtdoor Valaki » 05 mar 2014, 10:20

Dieke27 schreef:Want die aflevering met het springen vond ik wel niet zo goed.

Idem. Lag hier ook wat gevoelig omdat mijn broer afgelopen zomer een gebroken arm en ruggenwervel heeft opgelopen na een duik van ongeveer 10 m. Niet om mee te lachen.
Na 6x iui en 6x icsi...
Afbeelding

Natsch

Berichtdoor Natsch » 26 mar 2014, 11:43

Spijtig dat het gedaan is.
Ik vind dat Koen het even hard verdiende om te winnen.
Gelijk stand had juister geweest...
Hopelijk komt er een vervolg!

Marcia80

Berichtdoor Marcia80 » 27 mei 2014, 17:13

Ja echt spijtig hé. De échte man heeft gewonnen hé ;) Koen kan alleen maar beter zingen. Dos cervezas...

Terug naar “TV”