Zwanger en naar een feest? Huur je feestjurk!

Want niks zo leuk als adresjes uitwisselen!
Marijke Pots

Zwanger en naar een feest? Huur je feestjurk!

Berichtdoor Marijke Pots » 24 dec 2018, 16:04

Hallo allemaal,
ik deel graag mijn nieuwe concept store met jullie! In Zemst opende ik oktober Mild, waar je zwangerschapskleding en borstvoedingskleding kan kopen, maar ook feestkledij kan huren! Een uniek concept in België, waarmee ik zwangere en borstvoedende dames wil laten stralen!

Alle kledij van Ripe, Tiffany Rose, Paulina en NinaBelly is te koop, en de feestjurken zijn ook te huur. Want waarom zou je enkele honderden euro's uitgeven aan een feestjurk als je die maar één keer gaat aandoen, en daarna op de zolder gaat verdwijnen?
Daarboven heb ik ook accessoires: zwangerschapspanty's en voedingsbeha's van Mamsy, oorbellen van Mme Bovary en LoboGato, sjaals van alpacawol van Bufandy en wasmiddel van Seepje.

Er is alledaagse kledij, sportkledij, yogakledij, casual chique, black tie, suitekledij, maar ook bruidskledij.

Als je meer info wil, kan je kijken op mijn website www.wildvanmild.be, of blijf op de hoogte via facebook of instagram: wildvanmild
02/899.94.04
Open op zaterdag en maandag van 14.30 tot 18 uur en op vrijdag van 12.30 tot 18 uur. Ik open ook de deuren op afspraak buiten deze uren!

Marijke

Terug naar “Stockverkopen”