Niet zindelijk en bijna naar school

Plaats hier je opmerkingen, tips en vragen over het forum van Zappybaby.
Vicky Audenaert

Niet zindelijk en bijna naar school

Berichtdoor Vicky Audenaert » 06 apr 2018, 14:43

Hallokes,

Ik heb een enorm groot probleem. IK heb een meisjestweeling van ongeveer 2,5 jaar oud en zij moeten na de paasvakantie voor de eerste keer naar de instapklas. MAAR ze zijn absoluut niet zindelijk. Mijn ene dochter zegt soms op voorhand, dat ze pipi moet doen en dan zet ik haar op het potje en dan doet ze pipi erin. Maar mijn adere dochter is gewoon hysterisch als ik haar op het potje wil zetten. Ze schopt en krijst en wil het absoluut NIET.
Ik heb mezelf voorgenomen om ze gedurende de dag geen pamper meer aan te doen en ze gewoon met een onderbroekje aan te laten lopen.
Mijn ene dochter (diegene die hysterisch wordt van het potje) plast gewoon in haar broek en blijft gewoon met een kletsnatte broek rondlopen als ik het niet gezien heb. Als ik aan haar vraag of ze het niet voelt, dat haar broek nat is, dan kijkt ze me aan en begint ofwel hard te wenen ofwel loopt ze boos weg.
Het is alsof ze helemaal niet voelt, dat ze geplast heeft en ze ook niet beseft wat het is die natte broek.
Ik ben ten einde raad en ben bang, dat ze niet naar school zullen mogen komen als ze niet zindelijk zijn.
Ik ben ook stiekem bang, dat er iets mis is met mijn kleine meid. :cry:
Is er iemand die goede raad of tips heeft voor mij?

Ongeruste mama van tweeling

Terug naar “Over Zappybaby”