Registreren en inloggen

Ben je op zoek naar een antwoord op jouw vraag omtrent het forum van Libelle Mama? We bundelen kort even de veelgestelde vragen, hopelijk vind je hier een antwoord op je vraag!
Marthe_Jansen

Registreren en inloggen

Berichtdoor Marthe_Jansen » 09 jun 2020, 21:18

Hoe registreer ik mij op het forum van Libelle Mama?
Door rechtsboven te klikken op 'aanmelden' krijg je een nieuw venster te zien. Klik op 'registreer nu'. Het is mogelijk om je in te loggen met je e-mailadres, Facebookprofiel of LinkedIn-profiel.

Hoe log ik in op het forum van Libelle Mama?
Je kan je gemakkelijk inloggen door rechtsboven te klikken op 'aanmelden'. Hierna krijg je een nieuw venster te zien waarin je jouw gegevens kan invullen.

Waarom moet ik me registreren op het forum van Libelle Mama?
Door je te registreren krijg je toegang tot het forum en bijkomende functies die voor andere gasten niet beschikbaar zijn. Dankzij de registratie kan je in contact komen met andere (toekomstige) mama's, vragen stellen en nog zoveel meer. Om je te registreren vul je je jouw echte naam, je e-mailadres en wachtwoord in.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Ben jij jouw wachtwoord vergeten? Geen probleem! Klik op wachtwoord vergeten en vul het e-mailadres in waarmee je geregistreerd bent op het forum van Libelle Mama. Je ontvangt hierna een e-mail waarmee je jouw nieuw wachtwoord kan instellen.

Terug naar “Veelgestelde vragen”