Plaatsen van berichten

Ben je op zoek naar een antwoord op jouw vraag omtrent het forum van Libelle Mama? We bundelen kort even de veelgestelde vragen, hopelijk vind je hier een antwoord op je vraag!
Marthe_Jansen

Plaatsen van berichten

Berichtdoor Marthe_Jansen » 09 jun 2020, 21:33

Hoe plaats ik een bericht in een forum?
Om een nieuw bericht in een forum te plaatsen, klik je op de juiste knop in het forum of het onderwerp namelijk 'nieuw onderwerp'. Om een bericht te plaatsen moet je je eerst registreren. Daarnaast is het niet mogelijk om in elk forum een bericht te plaatsen. Is het niet mogelijk? Dan kan je dit onderaan het forum terugvinden. Voorbeeld: je mag nieuwe berichten plaatsen, etc.

Hoe kan ik een bericht bewerken of verwijderen?
Als je geen beheerder of moderator bent dan is het enkel mogelijk om je eigen berichten te bewerken of te verwijderen. Dit kan je doen door te klikken op de bewerkknop van je bericht. In sommige gevallen kan je dit enkel doen wanneer je bericht al een bepaalde tijd online staat. Daarna komt onderaan het bericht te staan hoe vaak je het bericht al bewerkt hebt, indien er nog niemand op je bericht gereageerd heeft. Je kan je bericht normaal gezien niet meer verwijderen indien er al gereageerd op is.

Waarom heb ik een waarschuwing gekregen?
Elke moderator van het Libelle Mama forum heeft zijn/ haar eigen regels opgesteld. Als je een regel overschrijdt dan is het mogelijk dat je als gebruiker een waarschuwing krijgt. Dit is volledig de beslissing van de moderator. Maar je mag steeds contact opnemen met de beheerder van het forum als je graag wilt weten waarom je een waarschuwing gekregen hebt.

Terug naar “Veelgestelde vragen”