vaste benoeming = meer verdienen?

Gast

vaste benoeming = meer verdienen?

Berichtdoor Gast » 13 jan 2008, 13:08

Ik ben sedert 1 januari 19/24 vastbenoemd, zal ik meer verdienen?

Gast

RE: vaste benoeming = meer verdienen?

Berichtdoor Gast » 13 jan 2008, 14:14

vaste benoeming is niet meer verdienen, bij de vlaamse gemeenschap toch niet, wel heb je meer pensioen, en je valt niet op ziekenkas bij langere ziekte of als je in zwangerschapsverlof bent

Gast

Berichtdoor Gast » 13 jan 2008, 20:11

Er worden iets minder belastingen ingehouden op je vastbenoemd loon (11,05%) dan op je contractuele loon (13,07%), maar dit is zo goed als verwaarloosbaar.

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 07:49

Toch wel raar he, ze leggen altijd braaf uit dat als je tijdelijke bent er een deeltje van je loon elke maand wordt afgehouden om je uit te betalen tijdens de grote vakantie = uitgestelde bezoldiging. Terwijl als je vast benoemd bent wordt je door betaald.
Dus zou je elke maand toch meer op je rekening moeten krijgen als je vast benoemd bent aangezien ze niets meer moeten afhouden om je tijdens de vakantie te betalen. Maar hier is daar niets van te merken hoor!

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 08:06

@ hierboven, ik heb al heel vaak juist hetzelfde gedacht en gevraagd en er is niemand die mij echt een antwoord kan geven!!
Ze houden inderdaad normaal ong. 250 euro (maandelijks) achter voor je uitgestelde bezoldiging, maar waar is die 250 euro naartoe eenmaal je benoemd bent...

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 09:48

Die 250 euro zou anders wel welkom zijn, volgend jaar :)

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 21:27

Ik probeer het iedereen wijs te maken maar ze geloven me niet: je verdient iets minder als je vastbenoemd bent dan als tijdelijke ( je hebt natuurlijk meer pensioen)

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 08:08

Mijn man zijn loon is nochthans zeker met ¿5 omhoog gegaan hoor :)

Terug naar “Andere onderwerpen”