Relax Babybjörn

Gast

Relax Babybjörn

Berichtdoor Gast » 10 nov 2007, 14:11

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede relax voor onze kleine pruts.

Zijn er hier mensen die de relax van Babybjörn hebben en zijn jullie hiervan tevreden?

Of is er een andere relax die jullie voorkeur heeft?

Groetjes en bedankt,

Gast

RE: Relax Babybjörn

Berichtdoor Gast » 10 nov 2007, 20:32

Ik heb een relax van babybjorn en ben er heel tevreden van. Kan lang mee. Is comfortabel. Stof kan er gemakkelijk af om te wassen.
Mijn dochter heeft er ook altijd heel graag in gezeten. Dat "wipt" heel erg. Ze vond dit super! En wij ook, want het was een komisch zicht! :hihi

Gast

Berichtdoor Gast » 10 nov 2007, 22:03

Ideale relax!

Absolute aanrader!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 11 nov 2007, 07:11

voor mijn eerste zoontje had ik de relax van esprit (niet doen!) nu ben ik zwanger van nummertje 2 en heb ik de relax 2dehands gekocht van babybjörn. ervaring met de relax en baby heb ik nog niet, maar mijn zoontje van 2 vindt het in elkgeval super!

Gast

Berichtdoor Gast » 11 nov 2007, 09:23

En vanaf welke leeftijd kunnen ze hierin?

greetje

Berichtdoor greetje » 11 nov 2007, 11:10

ik heb hem gebruikt voor mijn zoontje vanaf de geboorte. Kan echt heel plat.

Gast

Berichtdoor Gast » 11 nov 2007, 12:50

ik was er totaal niet tevreden van (had hem op de geboortelijst staan en heb hem gelukkig nog kunnen omwisselen naar een andere). De babybjorn relax wiebelt constant, je kan die niet stilzetten, en mijn dochtertje had reflux dus het gevolg kan je wel raden ...

Gast

Berichtdoor Gast » 12 nov 2007, 17:05

Ik heb deze relax op aanraden van vele mama's hier gekocht en nog geen minuut spijt van gehad.
Heel makkelijk om te wassen om mee te nemen en vooral dochterlief vind het zalig.
Zware reflux en daarvoor net ideaal: kan in verschillende standen waarvan één vrij recht kan wat ideaal is voor haar reflux en ze kan zelf wiebelen.
Vind hem super!
En mooi meegenomen als je hem na een tijdje niet meer gebruikt dan krijg je hem heel gemakkelijk verkocht voor de helft van de prijs!
Tweehands vind je deze relax niet zo makkelijk vandaar dat wij hem nieuw kochten.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 nov 2007, 10:16

Mega-goeie relax!!!! (ook al had mijn zoontje reflux)
hij zat niet graag stil en dat ding kon tenminste wippen, uren heeft hij er in gezeten, ik zou het voor geen geld willen missen hebben.
Als hij dan in een ander relaxje zat (bij vrienden of zo) of zelfs in een ander zitje ging hij meteen op en neer wippen en was dan heel erg teleurgesteld dat het niet bewoog. Toen hij ongeveer 7 maand was hebben we de relax wel opgeborgen, hij haalde veel te gevaarlijke stoten uit. Maar toen zat hij ook al wel zelfstandig dus relax was niet meer nodig

Ellen

Berichtdoor Ellen » 15 nov 2007, 11:16

Hallo opstartster,

Als je geïnteresseerd bent om de relax babybjorn tweedehands aan te kopen, ik heb er één, en hij is NOOIT gebruikt !!

Ik had hem gekocht, omdat ik dacht dat onze spruit graag zou schommelen. Ik heb hem er een stuk of vijf keer ingezet, maar meneer wou persé op de grond!
Bijgevolg, relax in de bergkamer, waar hij nu al vijf maanden staat.

De stof is bluejeans. Ik heb hem gekocht in de kinderplaneet te Tremelo, voor +/- 60 euro ( weet het niet meer exact ). Ik verkoop hem voor 40 euro.
Ik woon in het leuvense.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 nov 2007, 12:05

60 euro! Amai, da's niet veel! Ik heb 89 euro betaald! Heb ik mij nu in 't zak laten zetten?

Gast

Berichtdoor Gast » 15 nov 2007, 12:38

Ik heb mijn Babybjorn 90 euro betaald.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 nov 2007, 16:34

Hier ook zeker meer dan 80¿. Weet het niet meer exact.

S.

Berichtdoor S. » 16 nov 2007, 07:51

Ik heb ook 87 euro betaald. Veel geld maar is echt zijn prijs waard! Heb er nog geen minuut spijt van gehad. Ook onze zoon heeft reflux en zit heel graag op de hoogste stand!

vlinder

Berichtdoor vlinder » 28 nov 2007, 16:18

ergens een te koop regio eeklo of gent?????

Heeba

Berichtdoor Heeba » 28 nov 2007, 21:33

Hoi Ellen,
ik heb wel interesse, wil je me een mailtje sturen?

kersen@versatel.be

Waarom is deze relax nu beter als alle andere, kan iemand mij dat even uitleggen???????

dank,

Heeba

Gast

Berichtdoor Gast » 28 nov 2007, 22:09

vooral omdat hij zo gemakkelijk wipt en dat vinden de kindjes zelf SUPER. Enfin mijn zoontje toch in ieder geval. Hij doet gewoon zijn beentje op en neer en wipt ge kunt nie meer. En als hij dan in een andere relax zit doet hij ook zo zijn beentje op en neer en dan kijkt hij zo van 'oei, is dat ding hier kapot of zo?'. Een ander voordeel voor de ouders is dat je ze niet moet vasthespen, maar je schuift ze gewoon met hun beentjes in een soort 'broekje'. Geen gedoe dus met vastklikken en als ik vergelijk met de andere relax die ik heb vind ik dat je kindje niet zo gevangen lijkt. Het is gewoon echt een super ding. Ik ben er heel tevreden van. En voor fruipap te geven gaat het ook. Gewoon relax met kindje voor je zetten en de zijkanten van de relax tussen je benen klemmen en dan kunnen ze niet meer wippen, anders hangt de fruitpap echt wel overal.

Gast

Berichtdoor Gast » 01 dec 2007, 11:57

Hier is de Babybjorn relax ook een groot succes, ons meisje heeft ook ontdekt hoe ze zichzelf in gang kan wippen en dat is echt om u een breuk te lachen. Ook hebben we het speeltje en ons meisje is daar van in het begin door geïnsteresseerd. Wel wegnemen bij het geven van fruitpap anders is het nogal een plakboel ;)

Zoals hierboven al zei, bij het geven van fruitpap tussen de benen klemmen of je moet heel goed kunnen mikken ;)

De relax is hier denk ik wel het meest gebruikte item van babyspullen.

We hebben de onze toch ook EUR 87 betaald hoor ...

Sofie_Machiels

Re: Relax Babybjörn

Berichtdoor Sofie_Machiels » 13 mei 2020, 12:07

Hallo mama’s
Ik ben op zoek naar een goede wipper om mijn dochter haar vaste voeding in te geven. Diegene die ik nu heb is van Dreambee... ze zakt er telkens in weg dus zit helemaal niet stevig.
Welke raden jullie aan?
Op de schoot gaat al helemaal niet want ze is heel hevig 😂
En doordat ze zo hevig is wiebelt de relax ook mee en zakt nog meer 🙄

Terug naar “Andere onderwerpen”