Vraagje???

Gast

Vraagje???

Berichtdoor Gast » 18 nov 2007, 11:27

Hey,
Sorry maar jullie vinden het mss een stomme vraag hoor maar wie van jullie hebben of kennen iemand die de urne van hun geliefden thuis hebben staan of mag dit helemaal nog niet????
Groetjes xxxxxxx

@ opstartster

RE: Vraagje???

Berichtdoor @ opstartster » 18 nov 2007, 11:39

hallo ik weet mensen die hun zoon bij hun thuis hebben staan
ik ken hen wel niet persoonlijk maar het stond in zijn rouwbericht dat hij thuis ging blijven

Gast

Berichtdoor Gast » 18 nov 2007, 12:53

Hallo,

Wij hebben de urne van onze 2 kindjes bij ons thuis staan.

Groetjes,
C

A.

Berichtdoor A. » 19 nov 2007, 08:38

Ook bij ons (belgië of moet ik zeggen vlaanderen ;) ) staat de urne van ons zoontje thuis. Dit kan, bespreek het met je begrafenisondernemer. Je kan ook een klein kokertje met as laten vullen, dat je aan een kettinkje draagt.
Wij zouden ons zoontje graag zelf verstrooien. Maar, in principe mag je de assen niet zelf verstrooien. De urne is verzegeld, en moet zo blijven. Maar ik geloof nooit dat iemand dit ooit zal komen controleren.
Ik denk dat we hierin gewoon ons hart en gevoel zullen volgen.

Kat

Berichtdoor Kat » 19 nov 2007, 15:08

Ik heb ook de urne van mijn dochtertje thuis staan.

:-(

Berichtdoor :-( » 19 nov 2007, 18:01

ik wil hier niemand tegen de borst stoten, AB-SO-LUUT niet, maar... zijn jullie dan nooit bang dat er wat mee gebeurt? Wat als er brand komt in jullie huis? Dan zijn jullie de urne kwijt :( of als je dat dierbare hangertje kwijt doet? Ik ben ooit een hangertje verloren dat ik kreeg van mijn oma en dat deed me al zoveel verdriet, laat staan een hangertje met de as van een overleden kindje :s

Ik zou het nooit over mijn hart krijgen, al zou ik hem liefst van al ook het dichtst bij me hebben, ik ben gewoon te bang dat er wat zou gebeuren waardoor ik hem voor een tweede keer verlies

Gast

Berichtdoor Gast » 30 nov 2007, 13:59

Wat een antwoord
Als je de urne op't kerkhof staan hebt ben je hem in mijn ogen ook kwijt
Mijn zoontje is begraven omdat je in die tijd nog geen urne thuis mocht bewaren maar moest het toen mogelijk geweest zijn, ik zou hem zeker en vast mee terug naar zijn"thuis" genomen hebben

Terug naar “Andere onderwerpen”