Waar is toppic van Wouter?

Raar

Waar is toppic van Wouter?

Berichtdoor Raar » 10 nov 2007, 21:01

Ben ik nu blind? Hier was toch een toppic over dat kindje dat dood in Oostende gevonden was? Er had een mama een heel mooi tekstje geschreven en ik wou dat nog eens lezen en nu vind ik het niet meer...

Gast

RE: Waar is toppic van Wouter?

Berichtdoor Gast » 11 nov 2007, 20:33

iedereen die nog maar gewoon een topic vermeldt aan de moderators,hetgeen hem niet aanstaat of zo,wordt dezer dagen verhoord met het gewoon direct wissen van het ganse topic.
de moderators lezen niks meer en zeggen enkel nog gewoon alles wat vermeldt wordt te verwijderen.
dit antwoord heb ik gekregen na een vraag aan zappybaby zelf toen enkele weken geleden gewone topics telkens opnieuw werden verwijderd bij pleegouders en elders.

L.

Berichtdoor L. » 11 nov 2007, 21:17

Ik heb het ook gelezen, het was toch geen "harde" of lelijke discussie? Er werd uiteraard wel wat van mening verschilt, maar dat is toch normaal hier op zappy.
En gedichtje heb ik niet gelezen, jammer. Misschien kan de schrijfster het er nog eens opzetten...

Gast

Berichtdoor Gast » 12 nov 2007, 14:22

de topic over wout xander aaron werd verwijderd door de moderator op vraag van tweety die de tpoic opstartte. Het was als een nagedachtenis aan dat ventje bedoeld en niet als scheldtirade, want dat is waar het zou op uitdraaien.
Sorry voor de mensen die dat tekstje wilden.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 nov 2007, 19:59

scheldtirade? Sorry, hoor, dat was geen scheldtirade, gewoon mensen die van mening verschilden met de opstartster. Hoe kleingeestig kan je zijn... Vrije meningsuiting alleen maar goed zolang het jouw mening is dus!

Gast

Berichtdoor Gast » 13 nov 2007, 09:23

Ik vermoed ook dat Tweety het topic heeft laten verwijderen omdat ze het niet kon verkroppen dat sommigen de mama van Wout het voordeel van de twijfel wilden geven. Trouwens, de hardste woorden kwamen van Tweety, haar emotionele betrokkenheid bij dit alles was buiten proportie.

Gast

Berichtdoor Gast » 13 nov 2007, 14:06

Het was inderdaad een heel mooi tekstje. Vind het nu ook spijtig dat ik het niet heb opgeschreven.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 nov 2007, 07:59

Dit vind ik echt zo'n schandaal!

Gast

Berichtdoor Gast » 15 nov 2007, 09:28

ik denk dat dit forum er is om mensen te helpen. Wij hebben het recht niet om te oordelen over 'vreemden'. Dit is ook niet de plaats waar jullie deze discussie moeten voeren. We vechten genoeg voor onze kindjes en hun nagedachtenis, maar als er zo hevig geroddeld wordt over mensen die we op het nieuws gezien hebben, dan vraag ik me toch af wat de bedoeling is van dit forum. Wij hebben niet het recht om anderen te oordelen, hoe erg het ook is, want niemand kent exact de omstandigheden.
Het doet mij alleen de vraag opkomen ... als ze ooit zoiets durven schrijven over mij en m'n engeltje die ... EN bovendien jullie lezen ook mee op onze onderwerpen, maar als ik daarbij stilsta heb ik geen zin meer om te reageren. Laat dit forum er zijn voor de mensen die het zelf nodig hebben.. een oordeel vormen kan je zelf en houdt het voor jezelf.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 nov 2007, 11:50

Ik zei: dit vind ik zo een schandaal op het feit dat het is weggehaald. Ik wou dat mooie tekstje ook hebben omdat het mij helpt!

Terug naar “Andere onderwerpen”