op 5maanden zwangerschap

Gast

op 5maanden zwangerschap

Berichtdoor Gast » 29 okt 2007, 11:24

ik ben mijn kindje op 5maanden verloren.voelde hem nog bewegen tot een uur voor de bevalling
moest het even kwijt

mama van een engel en 2 bengels

RE: op 5maanden zwangerschap

Berichtdoor mama van een engel en 2 bengels » 29 okt 2007, 11:35

Ik weet wat je doormaakt
Ik ben mijn kindje tijdens de bevalling verloren op 8 maanden
Heel erg veel sterkte en probeer er veel over te praten.
Dit helpt echt wel tijdens je verwerking
Alhoewel verwerking, bij mij is het nu al een aantal jaren geleden en nog ziin er dagen dat ik daar dus continue aan denk , depressief ben en voor 't minste begin te huilen
Het leven is toch zo onrechtvaardig hé! Waarom , waarom waarom moesten onze kindjes sterven?
Dat vraag ik me voortdurend af en geloof me, na al die jaren heb ik daar nog geen antwoord op.
Nogmaals erg veel sterkte en mijn innige deelneming

bianca mama van Larrisa*,Fleur* en Tessa*

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur* en Tessa* » 29 okt 2007, 13:50

hallo,

ik ben mijne 2ling Larrisa*en Fleur* ook verloren op 5 maanden zwangerschap
toen ik weeën had heb ik ook onze kindjes nog voelen schoppen tot het laatste uur voor de bevalling
op dat moment toen ik hun nog voelde dacht ik alé ze leven dus kan het niet da ze na de bevalling niet meer zullen leven
heb dat ook tegen de vroedvrouw gezegd en gevraagd of hun het zouden weten dat er iets mis ging gaan
zij zei ze weten wel dat er iets aant gebeuren is maar niet wat of hoe en ze voelen zich nog steeds veilig in u buik
ik heb die laatste 6 uren dan ook nog heel veel genoten van hun schopjes en ook nog veel tegen hun gepraat, hun gerust gesteld

ik wens je nog heel veel sterkte toe
knuf bianca

jody

Berichtdoor jody » 29 okt 2007, 17:14

hoi

ik ook hier vorig jaar met ongeveer 20wk. kijk maar op mijn site. daar staat mijn hele verhaal.

www.jeremiahbeumer.vlindersite.nl

Gast

Berichtdoor Gast » 04 nov 2007, 18:07

heel veel sterkte, ik wou dat er woorden bestonden om jouw pijn wat te verzachten, maar, ik vrees dat dat mij niet lukt. Je zal je kindje wel enorm missen. Ik hoop dat je je gesteund voelt door je omgeving en er met hun over kan praten.
Als je steun zoekt kan je misschien ook terecht bij de site met lege handen, een site die enkel bezocht wordt door mensen die een kindje verloren hebben rond de geboorte.
Nogmaals veel sterkte

Terug naar “Andere onderwerpen”