as in juweel verwerken

nu even niet

as in juweel verwerken

Berichtdoor nu even niet » 22 feb 2007, 13:21

Waar kan ik dat laten doen? Bestaan er speciale juwelen hiervoor?
Ik ben van regio Brugge.
Op internet vind ik niet veel...

Gast

RE: as in juweel verwerken

Berichtdoor Gast » 22 feb 2007, 19:41

Wij hadden daar ook aan gedacht, tot we te horen kregen dat er maar een deel in verwerkt werd. En dat konden we dan persoonlijk niet doen.

Wij hebben die juwelen gezien in de winkel waar ze de urnes verkopen.

Laur

Berichtdoor Laur » 22 feb 2007, 20:23

De as van mijn papa is op zijn vraag uitgestrooid maar als kind heb je recht op een beetje as en die heb ik ook gekregen. Ik heb daarvan een beetje in een gouden kokertje laten steken die rond mijn hals aan mijn ketting hangt, de rest zit verder in het kleine kokertje die ik had meegekregen.

Het kokertje heb ik gevonden bij de begrafenisondernemer zelf, ze hadden dit in vanalles: hartjes, kokertjes, zelfs in ringen kon je dit laten verwerken.

Dus best eens navragen bij de begrafenisondernemer! Ik zelf heb dit niet gedaan bij de begrafenisondernemer die de uitvaart heeft geregeld omdat die niet zoveel keuze had!

Kat

Berichtdoor Kat » 28 feb 2007, 18:55

http://www.assieraden.com/
Deze link heb ik gevonden wat verderop dit forum. Het gaat over hetzelfde onderwerp met als titel: Wie kan helpen?

Groetjes,
Kat, mama van mijn engeltje Mila°

Gast

Berichtdoor Gast » 01 mar 2007, 13:38

hai bij ons kon je dit laten doen bij het crematorium ,wij hebben allebei een ketting met hanger met wat as erin ,en derest zit in een urn en die staat thuis ,de rn hebben we in een knuffelbeer geplaatst en die staat binnen ..is een fijn gevoel zo ,

Terug naar “Andere onderwerpen”