Opnieuw zwanger...

Saar

Opnieuw zwanger...

Berichtdoor Saar » 15 feb 2007, 12:21

Hey,

In september 2005 ben ik op 23w en een paar dagen bevallen van een prachtig dochtertje, dat was uiteraard nog veel te vroeg en ze heeft dus ook amper een half uurtje geleefd...

Ik ben nu opnieuw zwanger, ondertussen al 19w en 4d... maar het loopt weer niet erg goed...

Ik ben al thuis vanaf ik wist dat ik zwanger was, aan 13 weken ben ik opgenomen in het ziekenhuis omdat ik teveel harde buiken had, vanaf dan Prepar moeten nemen om de 4u. Aan 14 weken een cerclage gekregen en een week later mocht ik weer naar huis, met de Prepar en platte rust (dus enkel het bed uit om naar het toilet te gaan). Sinds vorige week is de Prepar opgedreven naar 1 pilletje om de drie uur omdat ik teveel last had.

In het begin van mijn zwangerschap voelde ik mij redelijk rustig, maar nu die 23 weken beginnen te naderen, merk ik dat ik banger en banger word. Hoe gingen jullie om met die angst???

Liefs
Saar

Stéphanie

RE: Opnieuw zwanger...

Berichtdoor Stéphanie » 15 feb 2007, 12:36

Hoi Saar,
Ik kan je jammer genoeg geen tips geven omdat ik niet in dezelfde situatie heb verkeerd, maar ik wou je gewoon zeggen dat ik met je meeleef en dat ik hoop dat alles in orde komt voor jou en je kindje...
Veel sterkte,
Stéphanie

even anoniem

Berichtdoor even anoniem » 15 feb 2007, 15:35

hoi Saar,

ik heb hetzelfde meegemaakt nog niet zo lang geleden. We denken nu ook aan een volgende zwangerschap. Het gaat keihard zijn, maar we willen het toch nog eens proberen.

veel sterkte voor jou en hou de moed erin

groetjes

Veerle,mama van Ilona*

Berichtdoor Veerle,mama van Ilona* » 16 feb 2007, 07:33

Saar,

We hebben niet juist hetzelfde meegemaakt, maar we hebben ook een kindje moeten afgeven na een zeer zware misschien erfelijke ziekte( is niet duidelijk omdat het uiterst zeldzaam is amper 30 patiëntjes over de hele wereld).
Ze is 3.5 jaar bij ons mogen zijn en ze is nu al bijna 2.5 jaar een engeltje.
het hele verhaal kan je lezen op www.ilona.be

We hebben na lang twijfelen besloten om het risico te nemen en voor een tweede kindje te gaan. We zijn nu intussen 15 weken in blijde verwachting maar we hebben ook enorm veel schrik omdat als het kindje de ziekte heeft dan krijg ik tussen de 18 en 24ste week een bloeding.
Ik ben altijd zeer gerust geweest maar nu het naar die spannende weken toegaat begint de angst toch te komen hoor.

Maar we moeten positief blijven denken en onze engeltjes zullen er wel voor zorgen dat alles goed zal verlopen. Daar moeten we in blijven geloven.

We wensen je nog veel sterkte om deze angst te overbruggen, maar probeer toch van je zwangerschap te genieten, ik weet het is moeilijk maar ik probeer het toch ook te doen.

Liefs
Veerle,Leon en Ilona*

emma

Berichtdoor emma » 17 feb 2007, 12:57

Ik wil je veel steun wensen Saar, en probeer er in te geloven dat het nu wel goed zal gaan.

Veel moed

Terug naar “Andere onderwerpen”