wie kan helpen

c

wie kan helpen

Berichtdoor c » 18 jan 2007, 18:50

Ik had graag iets gehad voor aan een ketting te hangen.Ons zoontje is 7j geleden overleden,had graag een herinnering.Heb niet echt een idee,heb een klein beetje haar dus eventueel iets waar ze het in kunnen stoppen.Zijn er mensen die zo iets hebben?waar zou je het best zoeken,juwelier of begraffenisondernemer?Alvast bedankt

Gast

RE: wie kan helpen

Berichtdoor Gast » 19 jan 2007, 08:58

hoi ,ik heb mijn zoontje 1,5 jr geleden verloren ,wij hebben een beetje as in een sieraad/hangertje.. laten verwerken ,dat kun je laten doen bij het crematorium ,je zou in jouw geval ook een lokje haar in een medallion kunnen laten doen ..en wat ook kan.. je kan plaatjes laten maken ,die je aan je ketting hangt waar ze een foto in graveren ook heel mooi ,het zijn zo maar wat ideeen ,anders ga eens navraag doen bij een goede juwelier of begrafenisondernemer/crematorium ,ik weet zeker dat ze daar ook ideen hebben er kan zoveel tegen woordig ,susces en sterkte ..

Gast

Berichtdoor Gast » 23 jan 2007, 17:58

mijn vriendin heeft een medalionnetje waar een foto van haar kindje in staat gegraveerd super mooi.

mama van suus

Berichtdoor mama van suus » 25 jan 2007, 18:20

http://www.assieraden.com/

kijk eens op deze site, wij willen daar het bronzen beeld "family hug". Maar je kan ook een heel breed scala aan sierraden vinden daar!

Mama van Suus

Gast

Berichtdoor Gast » 25 jan 2007, 18:42

Alvast bedankt voor de mensen die hier antwoorden!!Ben er nog niet goed uit wat het zal worden.liefst iets waar ik de haartjes kan insteken,dan is mijn lieverd een beetje bij ons waar we ook naartoe gaan.
@mama van suus,ik ga eens een kijkje nemen wie weet vind ik er wat tussen.
alvast bedankt!!

Gast

Berichtdoor Gast » 26 jan 2007, 07:50

Hallo,

Ik had nog oud goud liggen van m'n familie; Het waren erfstukken die je toch niet meer aandoet (een trouwring, een ketting die gebroken was ...). je doet het zeker niet weg, maar gebruiken/dragen doe je ook niet.
Ik heb met dit goud een ring laten maken en heb haar naam en datum erin laten graveren. En zo is ze iedere dag bij mij.
Zo krijgt alles bewust 'nieuw leven'

mama van een bengel en een engeltje

Kat

Berichtdoor Kat » 01 feb 2007, 16:07

Ik heb ook lang getwijfeld om as van mijn overleden dochtertje in een sieraad om mijn hals te hangen, maar heb uiteindelijk besloten van het niet te doen. De gedachte dat ik de ketting misschien wel zou kwijtraken, maakte me al enigzins gek. Dan zou het aanvoelen alsof ik haar voor de tweede maal moet afgeven. Ik heb respect en begrip voor mensen die dit doen, maar wou even mijn gedacht erover laten weten.

mama van Suus

Berichtdoor mama van Suus » 05 feb 2007, 11:05

In geval van as kan ik me daar zeker iets bij voorstellen, ook ik wil alle as van mijn kleine meisje bij elkaar houden. Gevoelsmatig voelt dat beter. Maar het plukje haar, kan je zeker in een hanger bij je dragen. Ik heb zelfs ook ringen gezien waarin je dat kan doen.
Succes, ik hoop dat je iets moois kan vinden!

Liefs mama van Suus.

Gast

Berichtdoor Gast » 07 feb 2007, 10:28

hi ik wil even reageren op de reacties over as in een sieraad ,ik heb dat dus ook een klein hartje aan een ketting met wat as ,en de rest staat bij ons thuis wij hebben onze kleine man niet uitgestrooid maar mee naar huis genomen ,waar hij hoort en dat voelt goed dus ook het als ik d eketting kwijt raak en dan niks meer heb is zo oppgelost ..ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt,,ik wen sje veel sucses en sterkte

Terug naar “Andere onderwerpen”