arne

Gast

RE: arne

Berichtdoor Gast » 18 jun 2007, 16:36

Hallo Mieke,

Als ik m'n bengel een knuffel geef, knuffel ik hem voor twee. Hij weet het niet (en geniet er gewoon heel hard van), maar ik denk steeds aan haar. Niet dat het met een traan is of zo, maar ik denk terug aan haar, en een beetje aan het gemis.
Terug leven in de brouwerij. Je zou het voor geen geld van de wereld meer willen missen, maar de gedachte aan Arne° zullen des te sterker naar boven komen. Ik vermoed dat je gevoelens heel intens zijn geworden, maar daar is niets mis mee. Margot zal op haar manier later aan haar grote broer denken, zeker hoe jullie omgaan met Anre° en de kleine zus! Krop je gevoelens zeker niet op want dan zit je werkelijk in knoop, maar zolang je er open over kan praten, ben ik er zeker van dat jullie de goede weg opgaan.
Ik ben in ieder geval heel blij dat alles goed gaat met jullie, ook al is het met een traan. Zo lang is het nog niet geleden, en Margot zal terug heel veel gevoelens losmaken. Ze zal zeker trekjes hebben van Arne°, ze zal dezelfde stadia doorlopen zoals Arne°, terwijl het ondertussen zo lang geleden is.
Een hele dikke kuffel, ik hoop dat dit forum een beetje een steun kan zijn.
Geniet van Margot, en weet dat er altijd een wolkje, een sterretje in de buurt is !

mama van een bengel en een engeltje

Els

Berichtdoor Els » 28 jun 2007, 14:18

Dag grote broer!
We denken vaak aan jou hoor en hoe blij je zou geweest zijn met die kleine zus van jou. In de vakantie komen we zeker nog eens langs op jouw plekje en brengen dan iets moois mee. Dikke knuffel!

Mieke, Bart en Margot,
Hoe gaat het met jullie? Lukt het allemaal een beetje? Die monitor zal wel een hele geruststelling zijn. Op die manier ben je toch een beetje gerustgesteld en kunnen jullie wat 'onbezorgder' genieten. Ben je nog een tijdje thuis Mieke? Hopelijk wordt het weer nog een beetje beter, zodat je ook eens lekker buiten kan komen met jullie meisje. Zaterdag is dat kleine ukje alweer 1 maand. Dikke zoen hoor voor haar. Ik wou eerst eens langsgaan bij Arneke, maar P. komt eten, dus dan moet ik eerst iets lekkers in elkaar flanzen ;). Het zal dus voor in de vakantie zijn. En dan komen we zeker ook eens naar Margot kijken!
Groetjes,
Els

théa mama van Elise*, Emma* ,Amélie en Tibo

Berichtdoor théa mama van Elise*, Emma* ,Amélie en Tibo » 02 jul 2007, 00:30

hoi,

ik weet als de beste wat jullie nu doormaken!
ik heb mijn 2 kids kort na elkaar verloren er zaten maar 3 maanden verschil tussen en ik ben er dan ook nooit echt helemaal over gekomen!
ons emmake was 5 maanden toen ze bij mijn ouders gestorven is aan wiegdood die zijn de klap dat het bij hen gebeurt is ook nooit helemaal te boven gekomen! dan kwam er voor ons ook een zwart gat maar wij hadden wel eliseke nog om ons an op te trekken tot die plots heel erg ziek was ze kreeg koorts en was een beetje grieperig dus wij naar de dokter en die dacht ook dat het de griep was! dus we leggen haar in haar bedje en 's nachts begint ze zo wat te kreunen en papa staat op! hij neemt haar uit haar bedje en voelt dat ze heel erg veel koorts heeft dus hij besluit om het licht aan te steken en verschiet zicht een ongeluk ons meisje stond helemaal onder de vlekjes dus wij direct naar de spoed gereden! daar kwamen we toen en hebben ze heel erg lang aan haar gewerkt het verdict was hersenvliesonsteking en is 5 uur nadat we haar binnengebracht hebben doodgegaan! ze was toen 26maand en mijn 2 meiden hebben me veel te vroeg verlaten! en met hen ben ik ook een beetje gestorven! maar ik weet dat ze daarboven goed voor elkaar zorgen en dat is voor mij wel een hele troost wij zijn ook rap na de dood van ons elise zwanger geworden welis waar onverwacht ! maar dankzijn amélie en tibo is ons leven wel weer een beetje zinvoller geworden! onze meiden blijven altijd in ons hartje en we zullen ze altijd blijven missen maar we hebben het een plaatsje kunnen geven! en we gaan nog vaak hun grafjes bezoeken met amélie en tibo en amélie is nu 3 jaar en snapt toch al een beetje dat ze nog 2 zusjes heeft!
Bij deze wil ik jullie heel veel sterkte wensen!!!

Mieke

Berichtdoor Mieke » 19 jul 2007, 13:54

Hallo allemaal,

Ik heb eindelijk wat tijd gevonden om hier nog wat te komen vertellen!

Ons meisje groeit & bloeit, ze weegt al 5.3 kg, is volop aan het lachen en volgt ons met de oogjes. Het is een actieve meid die graag rond gedragen wordt omdat er zo veel te zien is! ¿s Nachts valt het wel mee, wel nog een nachtvoeding maar meestal valt ze snel weer in slaap (behalve vannacht want juffrouw is nog 1u aan het zeuren geweest). De monitor blijft een geruststelling en gelukkig hebben we weinig alarm. Ik heb er nog een foto bijgestoken van onze kleine meid.

Met ons gaat het wel, toegegeven, er zijn wel momenten dat ik met Margot in mijn armen zit en de tranen over mijn wangen rollen¿ Het gemis gaat nooit voorbij¿ Als het goed weer is, dan wandel ik met haar naar Arne zijn grafje, tja, dan doet het toch verschrikkelijk veel pijn dat ze nooit zullen spelen met elkaar.

Ik blijf nog thuis tot begin september en dan blijft de papa de ganse maand sept thuis met Margot (heeft dat ook gedaan met Arne en vond dat zo plezant dat hij het opnieuw doet).

Théa, snap enorm goed wat je bedoelt dat je ook een beetje gestorven bent en dat het leven terug wat zinvoller is geworden na de geboorte van jullie derde kindje. Het valt toch niet te snappen dat zoiets moet gebeuren!

Els, je geeft maar een seintje als je een keer wilt langs komen hé!!! Ben benieuwd om jullie kapoen een keer te zien¿

Groetjes,

Mieke, de mama van Arne° en Margot

Attachment : IMGP2364.JPG

Elke

Berichtdoor Elke » 19 jul 2007, 20:19

Wow! Wat een knappe meid jullie Margot!
Ze lijkt ook erg op Arne, maar dat zal door de donkere oogjes komen zeker, mijn kindjes hebben dat ook!
Proficiat!

Els

Berichtdoor Els » 31 jul 2007, 08:18

Dag Arneke, Mieke, Bart en Margot,
Eindelijk ben ik er nog eens even. Niet dat wij jullie vergeten hoor. Jenne is net thuis van 2 weken aan zee met oma en opa en dus was het moeilijk hier te komen. Maar ook aan zee is jullie kleine man in onze gedachten.
Wat is Margot een mooi meisje, amaai, die zal nog harten breken! Vanaf 11 augustus zijn we in verlof en dan komen we zeker eens langs. Ik vraag aan P. wel eens jullie e-mailadres. Dat lijkt me beter om eens af te spreken. OK? Voor nu een dikke knuffel voor Margot en een kus in de wind voor Arne!
Els

Els

Berichtdoor Els » 10 aug 2007, 08:48

Dag lieve Arne,
Vanaf vanavond zijn we met vakantie. We komen zeker eens naar jou toe. En we komen ook eens je mooie zusje bekijken. Ik bel wel even met je mama of papa!
Dikke kus in de lucht,
Els

Mieke

Berichtdoor Mieke » 10 aug 2007, 09:29

Hei Elke, je hebt inderdaad gelijk, het is overduidelijk dat Arne° en Margot broer en zus zijn... Soms vinden we dat fijn, op andere momenten geeft dat een pijnlijke steek.

Els, jullie zijn zeker welkom voor een bezoekje!!!

Mijn tijd thuis begint ondertussen serieus in te korten, nog 3w en dan moet ik weer aan het werk. Maar dat betekent wel dat Bart kan aftellen want hij is gans de maand september thuis met zijn kleine meid.
Margot is echt veel aan het bijleren, lachen kan ze als geen andere (foto bijgevoegd) en het is ook al groten ambiance op het speeltapijt. 's Nachts slaapt ze meestal door.

En nu is ze wakker... Ga dus moeten stoppen!!

Groetjes,

Mieke, de mama van Arne° en Margot

Attachment : IMG_6562.jpg

Els

Berichtdoor Els » 10 sep 2007, 08:51

Hoi Arneman,
We hebben je kleine zus gezien hoor. Wat een mooi meisje! Echt een lief levensgenieterke met bolle kaakjes en een mooi snoetje.
Ik was heel erg onder de indruk om bij jou thuis te komen. Je voelt zo dat er zo veel liefde is in jullie huis: Voor Margot, maar zeker ook voor jou. Ik werd er echt stil van. Dat zullen je mama en papa misschien wel gemerkt hebben. Ik kon er niks aan doen, maar ik moest steeds denken aan dat kleine ventje dat daar ook had moeten rondlopen. Ik miste iets en toch was je zo aanwezig. Ik ben zaterdag met Jenne nog even bij jou geweest ook, want ik vond dat ons bezoekje niet volledig was als ik ook niet eens bij jou was geweest. Je mama en papa hebben gelijk: je bent een echte superkampioen en een superbroer, want ik ben er zeker van dat jij veel van die liefde daar in huis hebt gebracht. Je zusje geniet er met volle teugen van.
Dag kleine man, tot gauw nog eens.
Mieke, Bart en Margootje,
Jenne vraagt of jullie al zoentjes hebben verstuurd met zijn raket? Ik hoop dat jullie eens binnenwaaien als jullie op stap zijn met Margot. Altijd welkom.
Groetjes,
Els en Co

Mieke

Berichtdoor Mieke » 16 sep 2007, 16:31

Hei Els,

nogmaals bedankt voor jullie bezoekje, het supertoffe kado voor Margot en natuurlijk voor Arne zijn kusjesraket. Het heeft ons echt geraakt dat jullie ook iets mee hadden voor onze kampioen, jullie zijn de enige mensen die daaraan gedacht hebben!! Je mag aan Jenne zeggen dat we iedere avond kusjes naar boven sturen, Margot kan dat natuurlijk nog niet maar als ze de slappe lach krijgt dan sturen we haar giecheltjes naar haar grote broer!!

Mijn 2de werkweek is nu achter de rug en het was terug afzien... Ik mis haar enorm maar Bart geniet van zijn tijd met ons dochtertje.

Ik heb wel de indruk dat het begrip voor ons verdriet verminderd is na haar geboorte, vind ik wel erg want de pijn blijft en soms is het zelfs erger dan voor de komst van Margot.

Jullie mogen ons zeker een keer verwachten als bij jullie passeren met Margot!!

Groetjes,

Mieke, de trotse mama van Arne* en Margot

Els

Berichtdoor Els » 28 sep 2007, 13:11

Dag Arne,
Vandaag eindelijk weer even tijd om jou eens te schrijven. Niet dat we niet aan je denken hé, maar ja, druk, druk, je kent die grote mensen hé. Maar nu ben ik er toch even om je dag te zeggen. En om je iets te vragen ook wel een beetje. Wil jij daar op jouw sterretje eens uitkijken naar een piepklein sterretje dat daar rondtwinkelt? Wil jij daar een beetje zorg voor dragen? Ik heb het namelijk een beetje moeilijk rond deze tijd. Normaal gezien zouden wij rond deze tijd ons tweede wondertje mogen begroeten, maar ja.... Maar als ik er aan denk dat jij daar goed voor zorgt, dan wordt de pijn een beetje zachter. Dag lieve man.

Mieke, Bart en Margot,
Hoe is het daar? Bart zijn mooi leven is ook bijna afgelopen zeker. Pfff, ik kan me voorstellen dat dat weeral een moeilijk moment zal zijn om jullie meisje toe te vertrouwen aan iemand anders, ook al weten jullie dat ze daar in goede handen is.
Mieke,
ik herken jouw gevoelens wel een beetje als je schrijft dat mensen denken dat alle pijn nu over is, nu Margot er is. Als ik soms nog eens praat over ons verdriet om mijn miskramen krijgen wij ook wel eens de opmerking: "maar jullie hebben Jenne toch, wees maar gelukkig met wat je hebt, je hebt zo'n leuke zoon, het leven gaat door,...." Allemaal wel goed bedoelt hoor, ik weet het, maar toch...Ik weet dat wel dat ik een leuke zoon heb. En dat ik daar gelukkig moet mee zijn? Natuurlijk, niks maakt mij gelukkiger dan dat. Maar mag ik dan geen verdriet hebben om onze tweede kinderwens die we niet zien vervuld worden? En elke keer als ik geniet van onze Jenneman, besef ik des te meer wat ik moet missen. En dat hebben jullie met Margot ook, denk ik. Maar wees maar zeker dat jullie kleine man niet vergeten wordt en dat er altijd mensen zullen zijn die jullie begrijpen, ook al laten ze dat niet altijd merken.
En soms, als ik in een positieve bui ben ;), denk ik dat het besef van dat gemis ervoor zorgt dat ik veel bewuster en intenser geniet van wat ik wel heb. En dat dat mijn leven veel rijker maakt dan dat van mensen voor wie kinderen krijgen en hebben 'vanzelfsprekend' is.
Groetjes,
Els en Co

PS: Jenne glunderde nogal als ik zei dat Margootje giecheltjes naar boven stuurde met zijn raket. "Ik denk dat Arne mijn cadeau wel het allerleukste vindt" zei hij :) :) Het is moeilijk bescheiden te blijven hé....

Emilie

Berichtdoor Emilie » 29 okt 2007, 07:43

Dag Arneman,
Zaterdag bij jouw lang geweest. We waren bij nonkel Paul bloemen gaan zetten omdat het bijna het feest is van alle mensen in de hemel. En toen zei Jenne: dan moeten we Arne ook bloemethes brengen, want het is ook zijn feest.

En voor jouw mama, papa en zus nog even een gedichtje:
Een zucht is onzichtbaar,
net als de wind.
De nacht is onzichtbaar
als de dag begint.
Onzichtbaar zijn de dingen die je kwijt bent,
die je niet meer vindt.
Maar met je ogen dicht
zie je alles wat je hoofd verzint.

Dikke knuffel,
Els en Co

Mieke

Berichtdoor Mieke » 29 okt 2007, 14:41

Hei Els,

toen we gisteren langs gingen bij onze superkampioen zag ik jullie bloemetjes staan, dank je wel daarvoor, Jenne is toch echt een schat!!

Hier is het de laatste tijd druk geweest nu we weer alletwee aan het werk zijn, daarom pas nu reactie.
Margot naar de creche brengen is uiteindelijk beter meegevallen dan gevreesd, vooral omdat we ook aanvoelen dat de verzorgsters enorm bezorgd zijn, ik denk dat ze verwend wordt ;-)
Haar doopviering 1w geleden was mooi, we hebben er Arne op een 'fijne' manier bij betrokken (o.a. zijn doopkaars gebruikt) en er zijn ook traantjes geweest maar is normaal...
De komende weken worden wel zwaar denk ik, volgende week woensdag is Margot dan exact 23w, de leeftijd die Arne had toen hij stierf en dat spookt toch echt door mijn hoofd. Als de monitor nu afgaat (gelukkig niet veel) dan panikeer ik toch sneller alhoewel ik wel weet dat de kans heel klein is. En dan volgt zijn verjaardag op 1 december, pff, hij zou dan al 2j geweest zijn...

En ivm het begrip voor ons en jullie verdriet, tja, de mensen bedoelen het meestal wel goed maar het is wel zo dat je het niet kan vatten als je er niet zelf mee geconfronteerd wordt. Ik denk ook wel dat we anders naar het leven kijken en meer kunnen genieten van het geluk dat we dan wel hebben via Margot en Jenne!!! Ik geniet alleszins van mijn halftijds werken in oktober en november, de tijd die ik met haar kan doorbrengen koester ik enorm. En ja, het doet ook pijn dat ze dingen kan die we Arne nooit hebben zien doen (bv draaien van rug naar buik) maar we kunnen ook terug gelukkig zijn al is het niet meer zo onbezorgd als vroeger en blijven de pijn/verdriet aanwezig.

En nu hoor ik 'lawaai' dus ga stoppen. Ik steek er nog een fotoke bij!

Groetjes,

Mieke, trotse mama van Arne en Margot

Attachment : IMG_7300.JPG

Els

Berichtdoor Els » 29 okt 2007, 15:44

Hallo Mieke,
Ach, Mieke, kippevel krijg ik als ik dat lees van die 23 weken. Echt waar ik heb daar al een hele tijd aan gedacht: dat jullie meisje de dag van Arne z'n 2de verjaardag ongeveer even oud zal zijn als de tijd die hem gegeven was. En dan weer die dubbele gevoelens over al die dingen die Margootje meer kan dan Arne en die jullie hem ook zo graag hadden zien doen.... Ik leef echt waar met jullie mee.
Maar jullie hebben inderdaad ook meer dan reden genoeg om blij en trots te zijn hoor. Amaai, wat is dat een mooi "madammeke" geworden. Zoals ze daar op die foto aan het kijken is....echt om in te bijten. Die zal nog harten breken. Al
voorspelt haar blik ook wel dat ze weet wat ze wilt en vooral niet wilt.
Knuffel van ons!

s

Berichtdoor s » 31 okt 2007, 10:25

dag mieke

ik ken jullie helemaal niet
maar jullie verhaal treft me wel
zo een lieve baby, die Arne en zo oneerlijk dat hij amper vijf maand oud is mogen worden
zelf heb ik een dochtertje van één jaar ; als ik mij alleen al probeer in te beelden dat ze er niet meer is, ga ik kapot vanbinnen -laat staan dat het realiteit is, zoals bij jullie
In elk geval veel sterkte en veel steun gewenst. Geniet van jullie prachtige dochtertje en van de herinnering aan jullie mooie engeltje.
Arne 'volgt' jullie zeker nog op zijn manier, daar ben ik van overtuigd.

Lieve groeten

S

Els

Berichtdoor Els » 26 nov 2007, 12:48

Dag lieve superkampioen,
Hoe gaat het daar boven? Het is niet omdat we niet zoveel langskomen hier, dat we niet aan je denken hoor. Telkens we een kaarsje doen branden in ons fotohoekje, lacht jouw lieve snoet ons toe en flikkeren jouw oogjes mee in het kaarslicht.
Zal ik jou eens iets verklappen? Na veel weken van spanning, weeral wanhoop en paniek, maar deze keer ook veel hoop, hebben we vrijdag goed nieuws gekregen: op het schermpje bij de gyn verscheen een beebje van 12 weken en 2 dagen. 5,58 cm, 2 armen, 2 benen, 10 vingers (na een beetje zoeken, want er zat er één in het mondje ) en 10 tenen. Als alles nu verder goed blijft gaan (en we moeten positief blijven) dan komt er op 6/6 een tweede kindje en een broertje of zusje voor onze Jenneman. En iedereen mag dat nu weten!!! Waak jij nog eventjes mee daar vanop je sterretje?
Dikke knuffel,
Els

Mieke

Berichtdoor Mieke » 27 nov 2007, 12:43

Hei Els,

wat een fantastisch nieuws!!!!!!!!! Ik ben echt enorm blij voor jullie... En Jenne wordt een superbroer, dat is zeker!! Het komt deze keer allemaal goed, en wees maar zeker dat Arne vanop zijn sterretje meeduimt. Hopelijk heb je niet te veel lichamelijke ongemakjes. Goh zeg, het is altijd fijn te lezen dat er een nieuw wondertje onderweg is... Geniet ervan en probeer niet te veel te piekeren (ik besef wel dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan).

Ons kleine Margot is echt een superschatje, we genieten elke minuut van haar aanwezigheid. Ze heeft wel temperament (merken we vnl bij de groenten/fruitpap!!) maar met haar opgewekte karakter is het echt een zonnetje in huis. Vrijdag wordt ze al 6 maanden, en dan zitten mijn 2 maandjes 50% ouderschapsverlof er ook op, vond die echt fantastisch.
Emotioneel zit ik wel weer in een serieus dal, zaterdag zou ons kampioentje 2 jaar geworden zijn en in plaats van een groot verjaardagsfeest kunnen we enkel naar zijn grafje gaan... Zag vandaag een gedicht dat goed omschrijft hoe ik mij nu voel:

Kindje van twee, hoe had je er nu uitgezien?
Kindje van twee, zou je zwarte haartjes hebben gekregen?
Kindje van twee, hoeveel had je nu moeten wegen?
Kindje van twee, we houden zoveel van jou.
Het doet dan ook verschrikkelijk veel pijn dat jij nooit een kindje van twee zult zijn.

Gelukkig kan ik nog altijd bij mijn ouders, Bart en goede vrienden terecht met mijn verdriet maar soms voel ik mij zo alleen, gisteren ben ik gewoon in slaap gevallen met zijn knuffel in mijn armen omdat ik iets van hem dicht bij mij wou hebben. Pfff, de tranen rollen hier over mijn wangen terwijl ik aan het schrijven ben.

Mieke

Els

Berichtdoor Els » 28 nov 2007, 07:21

Dank je Mieke voor de felicitaties. Ik probeer nu ook wel te genieten hoor, maar het besef dat het toch een heel groot wonder is als een kindje gezond en wel ter wereld komt, doet mij af en toe eens panikeren. Maar met zo'n supporter daar boven moet het lukken hé!
Arne z'n verjaardagskaarsje staat al klaar bij ons. Zaterdag doen we het branden en ik weet zeker dat Jenne uit volle borst zal zingen. Wedden dat hij het hoort daar boven?
Stilletjes huil ik met je mee als ik je verhaal lees. Pfff, hoe moeilijk moet dit zijn. Telkens opnieuw de moed vinden om weer recht te krabbelen. Telkens weer de momenten meemaken die zo mooi hadden moeten zijn en die je nu net weer naar beneden doen tuimelen omdat het gemis dan weer in alle hevigheid wordt benadrukt. Ik ben blij te lezen dat jullie nog voldoende steun vinden om dat telkens weer te doen. En dat kleine mevrouwtje daar zal daar zeker ook voor veel tussenzitten.
Ik weet dat hij altijd dicht bij jou is, in je hart en in je hoofd, maar ik kan me zo goed voorstellen dat je hem af en toe eens echt fysiek zou willen vastpakken en knuffelen. Koester de kleine spulletjes die van hem waren zodat hij ook op die manier nog eens heel dicht bij jou kan zijn.
Zaterdag zal het heel moeilijk zijn als jullie daar aan zijn grafje staan, maar probeer er ook een beetje een feest van te maken met taart en ballonnen. Dat verdient die superkampioen, want hij heeft jullie die dag mama en papa gemaakt, hij heeft jullie die onvoorwaardelijke liefde leren kennen. En dat gaat nooit verloren! Dikke knuffel
Els en Co

Gast

Berichtdoor Gast » 28 nov 2007, 22:18

Beste Mieke, Théa en andere ouders van Engeltjes,

Heel veel sterkte! Als ik jullie verhalen lees dan word ik stil, ik kan het maar niet uit mijn hoofd krijgen.
Hoe doen jullie het toch om op zo een moedige manier met die grote verlies om te gaan! Ik denk niet dat ik het zou kunnen!

Mieke

Berichtdoor Mieke » 01 dec 2007, 08:36

Onze allerliefste superkampioen O:), vandaag zou het je 2de verjaardag geweest zijn. Straks gaan we samen met je zusje ballonnen oplaten, een kaarsje branden en kadootjes brengen... We missen je enorm!!

Dikke kus van je mama, je papa en Margot

inge mama van Fien

Berichtdoor inge mama van Fien » 01 dec 2007, 09:43

Beste Arne,

Proficiat met je 2de engeltjesverjaardag!!! Het zonneke schijnt alvast. veel plezier daarboven aan de hemelpoort en amuseer je op je verjaardagsfeestje samen met al die engeltjes.

Lieve Mieke,

Hopelijk gaat het wat vandaag en kun je toch nog iets van de dag maken. Veel sterkte en probeer er wat van te maken. Succes

Stijn, inge en ons engeltje Fien

caro

Berichtdoor caro » 01 dec 2007, 10:27

liefste arne,

een dikke zoen met je tweede verjaardag.
help je je mama en papa een beetje vandaag want het word vast en zeker een moeilijke dag maar met toch zo véél mooie herinneringen....2 jaar geleden heb jij ze namelijk intens gelukkig gemaakt en daarom doet het nu allemaal zovéél pijn.
veel liefs kleine man XX

aan de ouders...héél véél sterkte vandaag en alle andere dagen dat het wat moeilijker gaat.

linda C.

Berichtdoor linda C. » 01 dec 2007, 16:43

Mieke,

Met ingehouden adem en prikkende tranen heb ik dit hier zitten lezen...
Schaamrood kwam naar boven toen ik dacht aan alle dingen waar ik me deze dag al kwaad over had gemaakt of mezelf zielig had voor gevonden...
Ik zit voor 't moment met zakelijke problemen die een serieuze financiele kater meebrengen..dit terzijde...

Ik vind het zo erg dat jullie dit hebben moeten doorstaan en er nog steeds door moeten, trouwens. Wat kan een mens trouwens voor zinnigs zeggen op zo'n verdriet...?
Ik wens jullie een mooi leven toe.

Linda.

Els

Berichtdoor Els » 03 dec 2007, 07:32

Dag superkampioen,
Heb je er zaterdag een mooi feest van gemaakt daarboven? Ik kon hier niet langskomen, maar thuis hebben we jouw kaarsje wel laten branden hoor. We zijn zaterdagnamiddag naar zee geweest om eens lekker uit te waaien en daar heeft Jenne mooie schelpjes voor jou gezocht. We hopen dat het voor mama, papa en kleine zus ook gelukt is om deze moeilijke dag vol mooie, maar zo pijnlijke herinneringen door te komen. We sturen jullie allemaal een hele dikke knuffel.
Groetjes,
Els en Co

Els

Berichtdoor Els » 10 dec 2007, 08:26

Dag Arneman,
We hebben zaterdag de kerstboom gezet. En natuurlijk hebben we ook jouw kerstmanlantaarn weer bij jou gezet en een klein schaapje. Heb je mee kunnen genieten van het kaarsje en de liedjes die Jenne zingt? Dikke knuffel
Els en Co

Terug naar “Andere onderwerpen”