arne

cindy

RE: arne

Berichtdoor cindy » 11 mei 2007, 14:30

mieke en bart

veel sterkte en moed op deze zware dag
laat ons maar hopen en denken dat jullie Arne en onze Arne het samengoed hebben hierboven
ik denk aan jullie
groetjes cindy

Els

Berichtdoor Els » 21 mei 2007, 07:57

Helaba Arneke,
Nog steeds op je brusje aan het wachten. Jenne wou je al een cadeautje geven omdat je bijna grote broer bent. Hij heeft een leuke tuinkabouter gekozen. We zijn hem woensdag op je plekje komen zetten. Vind je hem mooi?
Dikke knuffel,
Els en Co

Mieke

Berichtdoor Mieke » 21 mei 2007, 11:21

We zijn doorheen de supermoeilijke dagen geraakt, pff, het was zwaar... Het was wel een troost te weten hoeveel mensen er aan ons gedacht hebben in die dagen. Els, bedank Jenne zeker voor de mooie kabouter, we vroegen ons al af wie dat mooie geschenk had uitgekozen!!

En ja, we zijn ongeduldig aan het wachten op de geboorte van Arne° zijn brusje! Ons kleintje wriemelt zich te pletter in mijn buik (en dat doet niet altijd evenveel deugd voor de mama) en Bart is constant aan het zeggen dat hij/zij groot genoeg is en eruit mag maar ik heb de indruk dat ons kleintje nog goed zit en weinig zin heeft om eruit te komen. Ik moet vrijdag naar de gyne, zal horen wat hij te zeggen heeft want dan ben ik al 39w ver. Ik kijk enorm uit naar het moment dat ik ons 2de wondertje kan vastnemen ... helaas zal dat gepaard gaan met gemengde gevoelens maar ergens geloof ik dat Arne° ons dit geluk gunt.

Mieke

Gast

Berichtdoor Gast » 21 mei 2007, 14:10

Oei dat beloofd, als brusje nu al niet naar papa luistert ;)
Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie nu echt uitzien naar de geboorte. En of Arneke jullie dit gunt. Ik denk dat hij heel erg tevreden zal zijn als hij z'n mama en papa zo gelukkig ziet en ziet dat ze hun liefde voor elkaar en voor hem kunnen delen met een nieuw leven.
Groetjes,
Els

Gast

Berichtdoor Gast » 22 mei 2007, 11:48

Hallo Mieke,

Arne° zal zeker over Brusje weken, daar ben ik gerust in en soms zal je dat voelen. Ik denk dat je dat tweede kindje direct in je hart sluit. Toen m'n engeltje geboren werd was ik heel blij dat ze op haar grote broer leek. Misschien is het voor jou heel vreemd om terug gelijkenissen te zien, omdat jullie Arne° zo lang bij jullie hebben gehad. Maar je zal brusje wel direct in je hartje opnemen. Alle het gefriemel in je buik belooft al veel hé!
Heel veel succes voor de laatste weken, we duimen en wachten vol spanning af ! De laatste loodjes wegen soms letterlijk zwaar.
Een heeeele dikke knuffel.

mama van een bengel en een engeltje

Els

Berichtdoor Els » 25 mei 2007, 08:02

Hallo,
Nog steeds wachten we hier vol spanning af wanneer brusje zich aankondigt! Jullie ook waarschijnlijk. We denken aan jullie en hopen dat alles vlot mag verlopen.
Arneke,
Jij waakt wel over je mama, papa en brusje hé?
Dikke knuffel,
Els

inge mama van Fien

Berichtdoor inge mama van Fien » 25 mei 2007, 11:24

Dag Mieke,

Ondertussen heb ik alles terug kunnen inhalen met lezen. Heb een tijdje in ziekenhuis gelegen. Ben nu terug thuis en kan terug aan pc gaan lezen. Blijkbaar ben je nog steeds niet bevallen van je 2de wondertje. Ben echt benieuwd. Ik ben heel blij te lezen dat je de overlijdensdatum van Arne bent door geraakt. Niet gemakkelijk. Heb ik ook enorm schrik voor maar dat is in november bij ons. Lieve meid, ik wens je een wolk van een baby en grote broer zal altijd een speciaal beschermengeltje zijn. Daar ben ik van overtuigd.

Ps Omdat ik het een en ander heb mee gemaakt op 3wkn tijd moet ik een volgende zwangerschap een enkele maanden uitstellen. pff bikkelhard.

Succes he

Stijn, Inge en ons engeltje Fien

Mieke

Berichtdoor Mieke » 25 mei 2007, 13:04

Arne° zijn brusje stelt ons geduld op de proef... Vanmorgen naar de gyne geweest en ons kleintje zit blijkbaar nog goed bij de mama in de buik! Pff, Bart & ik zijn nu echt wel aan het aftellen. Het nichtje, en mijn metekindje, (mijn broer en zijn vrouw verwachtten hun eerste babytje ook voor 31 mei, was een groot toeval) is er al sedert dinsdag dus we duimen allemaal dat ons 2de wondertje niet meer té lang op zich laat wachten. Maar ja, de natuur is onvoorspelbaar hé. Vanmorgen ook 20' aan de monitor gelegen, gyne heeft dat voorgesteld om ons toch wat gemoedsrust te geven en het hartje klopte stevig dus dat was een geruststelling.
Emotioneel wordt het wel altijd maar zwaarder, 's nachts slaap ik slecht en overdag pieker ik veel...
Weet niet meer of ik het al ergens geschreven had maar Arne° zijn grafsteentje staat er sedert dinsdag. We zijn er echt heel tevreden mee, het was ook een opluchting dat dit geregeld was voor het brusje geboren is.

Els, je krijgt zeker een kaartje eens het brusje geboren is!!

Inge, kan me voorstellen dat het uitstellen van een volgende zwangerschap een zware opdoffer moet zijn, hopelijk komt alles snel in orde... We duimen voor jullie! En Fien° zal op haar manier haar mama & papa helpen, dat weet ik zeker.

Groetjes,

Mieke

Els

Berichtdoor Els » 25 mei 2007, 16:32

Hey Mieke,
Meme en mama worden in een paar dagen tijd, dat moet je kunnen!
Hopelijk komt brusje (volgens mij echt een zusje) snel. Ik kan me heel goed voorstellen dat de spanning ook emotioneel begint door te wegen. Ik zou zeggen: laat het gewoon over je heen komen, je kan er niet veel aandoen. En het aanvaarden dat die emoties er zijn, brengt soms al veel rust op zich. Maar misschien heb ik makkelijk praten. Weet zeker, dat we aan jullie denken, ook al zitten we dit weekend in Parijs :D
Volgende week gaan we zeker eens kijken hoe Arneke z'n plekje geworden is. Ik kan me voorstellen dat het 'goed' voelt dat zijn plekje in orde is voor het brusje komt.
Mieke, het is misschien een beetje raar, maar weet je waar ik deze week aan dacht? Als er in een gezin een 2de kindje geboren wordt, dan voelen mama en papa zich soms een beetje schuldig dat ze minder tijd hebben voor hun eerste kindje en zoeken ze iemand die een beetje mee kan helpen opvangen. Ik kan me goed voorstellen dat jullie dat tegenover Arne ook hebben, want ik denk dat je hem nu bijna iedere dag bezoekt. Als je dat niet meer lukt de eerste dagen of weken, zoek dan gerust ook hulp. En je weet dat ik dan graag mee inspring om jullie kampioen eens te gaan bezoeken of zo. Ik wil mij niet opdringen hoor, maar ik wil gewoon zeggen dat je daar niet moet over piekeren. Je kampioentje blijft ieder moment van de dag in jullie hart ook al zullen jullie nu fysiek wat meer tijd steken in jullie 2de wonder. Roep maar als het nodig is.
Els

Els

Berichtdoor Els » 01 jun 2007, 12:19

Kippevel en traantjes, maar ook zo blij: ik vernam net dat deze grote kleine superkampioen gisteren grote broer is geworden van een zusje!
De details laat ik liever over aan de mama.

Lieve Arne,
Straal nu maar van trots daar op je sterretje en waak over je zusje, je mama en papa!

Mieke en Bart,
Ik kan echt niet omschrijven wat dit nieuws me doet. Ik probeer nog persoonlijk contact met jullie op te nemen. Maar ik wens jullie alle geluk met dit kleine wondertje. Ik weet dat het niet vanzelfsprekend zal zijn om van dit moment te genieten, maar ik hoop dat het jullie lukt om weer wat geluk te vinden in de zorg om dit jonge leven.

Groeten,
Els en Co

caro

Berichtdoor caro » 01 jun 2007, 12:40

hier ook kippevel en traantjes!!!!
geniet van jullie klein wondertje...
met een lach en een traan..

proficiat, ook aan de superkampioen Arne°

Gast

Berichtdoor Gast » 01 jun 2007, 13:18

proficiat !! Gemengde emoties, maar o zo blij ...

Ann

Berichtdoor Ann » 01 jun 2007, 14:37

Gefeliciteerd met jullie kleine meid!

leentje

Berichtdoor leentje » 01 jun 2007, 14:55

Super proficiat! Geniet van jullie momenten.
Jullie dochtertje heeft een bovenbeste beschermengel die jullie dit geluk zeker gunt.
Nogmaals, proficiat
idd, kippevel

cindy

Berichtdoor cindy » 01 jun 2007, 19:43

nen heel dikke proficiat met dit kleine wondertje
het is jullie van harte gegund
we wachten met ongeduld op je verhaal

groetjes cindy

sammeke

Berichtdoor sammeke » 02 jun 2007, 23:48

Proficiat! Hopelijk kunnen jullie er een beetje van genieten want ik vermoed dat jullie ook wel niet erg gerust kunnen zijn... Hebben jullie een babymonitor meegekregen?

x
Sammeke

Elke

Berichtdoor Elke » 05 jun 2007, 10:43

Ook van mij drie dikke kussen aan de mama, papa en aan Arneke!!
Proficiat!
Elke

Gast

Berichtdoor Gast » 05 jun 2007, 15:35

Ook van hieruit een dikke proficiat!! Geniet ervan! En weet dat je ergens een allerbeste beschermengel hebt!
Hoe heet het kleine zusje trouwens?

Gast

Berichtdoor Gast » 07 jun 2007, 10:19

Proficiat,

de stilte in huis zal terug gebroken zijn. Een kleine ukkie die terug de aandacht opeist, waar je weer kinderdingetjes mee kan doen ...
Van harte proficiat met jullie dochter.
Hopelijk kunnen jullie enorm genieten van de meid, en Arne° zal zeker waken, daar zijn we allemaal zeker van.
Laatst praatte ik echt tegen m'n engelenmeisje vroeg effectief dingen aan haar. We zijn met IUI bezig en vroeg om ons helpen. Iets wat ik nooit eerder gedaan had. En ergens vond ik het fijn dat ik het aan 'iemand' kon vragen en er kwam een rust over mij. Heel vreemd. Dus hoe ze het ook allemaal doen onze engeltjes ... ze waken !
liefs
mama van een bengel en een engel

mieke

Berichtdoor mieke » 08 jun 2007, 11:41

Even een kort mailtje...
Zoals Els reeds aangekondigd heeft (dank je wel daarvoor) hebben wij er sedert 30 mei een dochtertje bij en Arne° een klein zusje. Ze heet Margot en het is een flinke meid, ze woog 3.9 kg bij de geboorte. Ik heb er een foto bijgevoegd en als ik wat meer tijd heb kom ik zeker een uitgebreider verhaal neerschrijven. Allemaal bedankt voor de gelukwensen, vind het ook heel fijn dat Arne° niet vergeten wordt!!

Mieke, de mama van Arne° en Margot

Attachment : IMG_6094.jpg

Gast

Berichtdoor Gast » 08 jun 2007, 12:29

amaiiiiiiiiiiii wa een dotje arne zal fier zijn zene ben er zeker van
nog nen hele dikke proficiat geniet samen van
groetjes gewoon iemand die mee leest

Els

Berichtdoor Els » 08 jun 2007, 15:37

Ach, kijk daar, wat een mooi prinsesje!!!! Daar moeten jullie wel apetrots op zijn!

En die superkampioen van jullie straalt ook van trots denk ik,....weet ik. Maandagavond zaten wij buiten rond 21u45, het was nog niet helemaal donker en er was nog geen enkele ster te zien, behalve één, de helderste ster die je je maar kan indenken. Ik dacht direct dat is Arneke die straalt van geluk omdat z'n zusje thuis is. Ik weet het, het is een kleine troost, maar soms voelt het gewoon goed te weten dat hij er altijd is, ook al zie je hem niet!
Ik hoop jullie Margot binnenkort eens echt te mogen bewonderen, maar we laten even de tijd aan jullie om samen met de familie en de vrienden te genieten van jullie meisje.
Groetjes,
Els en Co

Els

Berichtdoor Els » 11 jun 2007, 10:22

Even speciaal voor papa Bart,
Gisteren was het vaderdag: Vorig jaar een dag vol verdriet. En dit jaar: niet alleen een kindje diep in je hart geborgen, maar ook een klein meisje om voor te zorgen. Hopelijk heb je dit jaar met een lach en met een traan kunnen genieten van jouw dag.

Ergens hoog tussen de sterretjes
vliegt een lief engeltje zacht
Stil genietend van het geluk
dat zijn kleine zusje bracht

Een engeltje in de wolkjes
en een kindje hier op aard
Beiden zijn oneindig
en evenveel waard.
Els

Els

Berichtdoor Els » 15 jun 2007, 08:44

Dag Mieke, Bart en Margot,
Hoe gaat het daar een beetje? Hopelijk kunnen jullie een beetje genieten van jullie prinsesje. Ik kan me goed voorstellen dat jullie emoties nu echt op een roetsjbaan zitten. Doe het rustig aan, het lukt jullie wel!

Op mijn wolkje kijk ik naar beneden,
een heel mooi meisje is geboren,
zo lief en heel tevreden.

Ik zal over je waken,
jij bent mijn kleine zusje.
En iedere avond voor jij slapen gaat,
stuur ik jou vanaf mijn wolkje een heel klein kusje.

Els

Mieke

Berichtdoor Mieke » 18 jun 2007, 15:33

Hallo,

ik ben er eindelijk nog een keer geraakt!

Met Margot gaat alles goed, het is een flinke eter en ze kan al enorm actieve periodes hebben (maar dan is alleen de arm van mama of papa goed, liggen in het park is veel minder plezant!!). De monitor is voor ons een grote geruststelling, we hebben wel een keer vals alarm maar zonder zou het voor ons niet doenbaar zijn. Ik had niet gedacht dat ik zou kunnen slapen maar het lukt ons toch, ze slaapt natuurlijk wel bij ons op de kamer dus kan ik altijd piepen naar de monitor om te zien of alles nog OK is.

Met de mama gaat het met zijn ups en downs. Na de bevalling, die ingeleid was omdat ik lichamelijk maar vooral emotioneel erdoor begon te zitten, is het redelijk goed gegaan in het ziekenhuis maar dan was ik natuurlijk constant bezig. Eens terug thuis ben ik direct naar Arne° zijn grafje gegaan, heb daar enorm staan huilen... Door terug een klein babytje in huis te hebben komen de herinneringen terug van hoe het met Arne° was. Daarnaast vragen we ons dan ook af hoe hij gereageerd zou hebben tov zijn klein zusje en hoe flink hij al zou geweest zijn. Dat gevoel/gemis ... pff, zit hier gewoon met tranen in mijn ogen terwijl ik dit aan het schrijven ben :-(((
Ook Bart heeft het soms moeilijk maar we kunnen nog altijd enorm goed praten met elkaar en dat helpt. Els, hij vond jouw gedichtje voor vaderdag heel mooi...

Moet stoppen met schrijven want ons meisje is wakker geworden en wil wat aandacht...

Groetjes,

Mieke, de mama van Arne° en Margot

Terug naar “Andere onderwerpen”