baby verloren door fout vroedvrouw

saskia

RE: baby verloren door fout vroedvrouw

Berichtdoor saskia » 20 jan 2006, 19:33

en nu nog één van ons engeltje Ruben°

saskia

Berichtdoor saskia » 20 jan 2006, 19:43

en nog één van Ruben° hier hangt hij echt vol draadjes en naalden.
was echt moeilijk om ons ventje zo te zien liggen...

saskia

Berichtdoor saskia » 20 jan 2006, 19:46

nog eens Ruben,veilig bij mama en papa.
en op die foto lijkt hij sprekend op z'n zusje

saskia

Berichtdoor saskia » 20 jan 2006, 19:48

en dan nog één van toen hij juist overleden is,precies of hij ligt te slapen...

amber

Berichtdoor amber » 21 jan 2006, 09:10

een dikke kus vandaag voor Ruben°!!! XXX

prachtige fotos,prachtige baby's !!

amber

Berichtdoor amber » 21 jan 2006, 09:14

had de laatste foto's niet gezien,(nu dus wel) daar ze op een andere pagina staan.
en inderdaad....2 druppels water,zo gelijkend! echt pracht van kindjes!

Saartje

Berichtdoor Saartje » 23 jan 2006, 11:44

Lieve Saskia,

ik ben zo blij dat ik jouw 2 kindjes nu eindelijk ook eens kan zien. En ze zijn inderdaad prachtig, allebei! Omdat Ruben een plakker voor zijn gezichtje heeft kan ik niet goed zien of ze nu ook echt zo hard op elkaar lijken. Maar als iedereen dat beweert zal dat wel waar zijn zeker....
Ik voel me nu nog meer met jullie verbonden nu ik eindelijk een gezichtje op jullie 2 kindjes kan plakken.
Nog een 5 à 6tal weken en dan kunnen wij eindelijk ook weer beginnen proberen. Ik kijk er ongelooflijk naar uit (niet echt naar dat proberen, maar wel naar het resultaat ;-)
Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten.
Geef jouw mooie meid een kus van mij. Ruben stuur ik elke avond zelf een kusje.
Hou ons op de hoogte, dat zal ik ook zeker doen.
Liefs, saartje

saskia

Berichtdoor saskia » 23 jan 2006, 12:16

hallo saartje,

het heeft een beetje lang geduurd hè,maar had ik geweten dat ik maar zo'n gewoon simpel bakje nodig had dan had ik het veel eerder gedaan!
nu weet ik hoe en wat ik moet doen en eerlijk gezegd het is echt wel simpel hè!
maar ik ben geen krak om iets nieuws te proberen op de pc en zeker niet met foto's. (ben altijd bang dat ik de foto's kwijt zou zijn,maar nu weet ik beter)

goh nog een 5 à 6 weken,die zijn zo voorbij!
ik ga zeker mee aftellen met jullie en zoals ik al heel veel gezegd heb het zal jullie wel lukken en ik hoop echt dat het snel mag gebeuren voor jullie!
hou mij zeker op de hoogte hè!
ik kom nog geregeld eens kijken als er al nieuws opstaat en ook wel om te weten hoe het met je gaat.
ik weet maar al te goed dat je soms heel tegenstrijdige gevoelens hebt...
maar als ik die overwonnen heb ga jij dat zeker ook kunnen.
en je zal zien eens je terug zwanger bent ga je automatisch doen wat goed is voor dat kleintje die groeit in je buik.
noem het maar je moedersinstinct!

Er staat ook een foto op van Ruben° zonder buisjes en naaldjes,dat is die van op 20/01/06 van omstreeks 20U48.
nu hebben jullie inderdaad een duidelijker beeld van Ruben°,ik weet dat je het je soms heel anders voor stelt,als er geen foto is ja dan gaat je fantasie werken hè,en die kan soms heel anders zijn dan de werkelijkheid!

saartje hou je goed oefen maar veel,maar ook niet te veel.
gewoon zorgen dat die zaadjes en die eitjes hun werk kunnen doen...
hihihi
zodanig dat jullie terug een wondermooi boeleke in jullie armen kunnen nemen zoals Simon° is

groetjes
veel liefs saskia

Saartje

Berichtdoor Saartje » 23 jan 2006, 13:19

Lieve Saskia,

ik heb net weer op een verkeerd knopje gedrukt en dus ben ik weer heel mijn tekst kwijtgeraakt.
Ik ben echt blij dat ik jouw 2 kindjes nu eindelijk eens gezien heb. Nu ik er een gezicht op kan plakken voel ik mij extra verbonden met jullie. Ze zijn inderdaad prachtig, allebei, alleen is Rubens gezicht niet helemaal vrij waardoor ik niet goed kan zien of ze nu inderdaad zo hard op elkaar lijken. Maar als iedereen dat zegt zal dat zo wel zijn zeker?

Nog een 5 à 6 tal weken en wij kunnen eindelijk ook weer beginnen proberen. Ik kijk er ongelooflijk naar uit (naar het resultaat dan toch. Naar dat proberen iets minder ;-)
Blijf vooral foto's plaatsen. En hou ons op de hoogte. Ik zal dat zeker ook doen.
Liefs, Saartje

Saartje

Berichtdoor Saartje » 23 jan 2006, 15:47

Lieve Saskia,

God zeg, wat een ingewikkeld systeem. Zo heb ik waarschijnlijk al veel berichten niet gelezen hoor...
Inderdaad, op deze foto's zie je Ruben duidelijker. Ze lijken inderdaad sprekend op elkaar he.
Leuk dat je mijn verhaal blijft volgen. Op die manier zal je dan zeker ook weten wanneer ik het blijde nieuws kan verkondigen....

Liefs, Saartje

Saartje

Berichtdoor Saartje » 23 jan 2006, 16:04

Saskia,

nog snel even melden dat ik zaterdag Rubens eerste verjaardag niet vergeten ben hoor. Ik heb eens extra op jullie gedacht.

Liefs, Saartje

saskia

Berichtdoor saskia » 26 jan 2006, 16:37

hey bedankt saartje,

het was een moeilijke dag maar we hebben er het "beste" van gemaakt!
we zijn een traditie begonnen,ieder jaar op Ruben° zijn verjaardag gaan we een ballon loslaten met een kaartje aan waar we enkele woorden opschrijven...
we doen het ook maar als het donker is dan kan de ballon letterlijk naar de sterren vliegen!
zo doe ik toch iets voor mijn engeltje...

lief van jou dat je eraan gedacht hebt.

groetjes
saskia

mama van 5 kindjes en 2 engeltjes

Berichtdoor mama van 5 kindjes en 2 engeltjes » 27 jan 2006, 21:40

hey saskia
hier is de juiste link
http://www.9maand.com/forum/reactions/id/10632/page/1

sorry van de late reactie hoor!
hoe gaat het met ruth?

liefs

mama van 5 kindjes en 2 engeltjes

Berichtdoor mama van 5 kindjes en 2 engeltjes » 28 jan 2006, 13:13

hier is de juiste link http://www.9maand.com/forum/reactions/id/10632/page/1

Saartje

Berichtdoor Saartje » 28 jan 2006, 18:16

dag Saskia,

dat idee van die ballon, dat vond ik echt prachtig.
Wij zouden dat ook graag willen doen op Simons verjaardag. Alleen heb ik zo ondertussen wat zitten rondzoeken en zou echt niet weten waar je 1 witte ballon kan vinden die dan ook nog kan vliegen?! Waar hebben jullie die eigenlijk vandaan gehaald? Je hoeft daarvoor toch niet zo'n hele gasbidon te kopen he?

Liefs, Saartje

saskia

Berichtdoor saskia » 29 jan 2006, 09:44

hallo saartje,

nee hoor je hoeft geen zo'n gasbidon te kopen!
ik weet niet van waar je bent maar hier in west-vlaanderen zijn er verschillende winkeltjes die balonnen verkopen en andere geschenkjes.
ze doen er ook zo van die ballons waar een geschenk in zit.
waar ik geweest ben is in vichte (molecule ligt er niet ver van) het winkeltje heet als ik me niet vergis waw ofwel is waaw zoiets toch hoor!
ik denk dat er een site van is ook maar ben niet zeker.
zal dan nog eens kijken en het je laten weten.
ze doen dat voor verjaardagen en andere feesten.
je kan er alle soorten kopen.
en eigenlijk niet duur ook hoor,was het nu 1euro50 voor 1 ballon
zal eens kijken of ik de site vind.

uiteindelijk is het "maar" dat wat we nog kunnen doen en zo heb ik er nog een goed gevoel bij...
groetjes en veel liefs
saskia

cindy

Berichtdoor cindy » 31 jan 2006, 19:44

Hallo Saskia, je kent me misschien nog van het verhaal van Laurens, gestorven door zuurstofgebrek!wel als ik nu de foto van jullie klein Ruben zie dan zie ik zo onze Laurens liggen we hebben bijna juist dezelfde foto!Een klein ventje met zo'n grote tube te vechten om toch bij ons te blijven wat jammergenoeg bij ons niet gelukt is.Je hebt een pracht van een dochter die wel de pijn wat kan verzachten maar je dan ook dagelijks confronteert met wat je hebt gemist.
groetjes Cindy

Gast

Berichtdoor Gast » 01 feb 2006, 07:29

sterkte en wat een mooi meisje

Gast

Berichtdoor Gast » 04 feb 2006, 07:48

foutje

Gast

Berichtdoor Gast » 05 feb 2006, 17:51

up

Gast

Berichtdoor Gast » 05 feb 2006, 17:52

upppppppp

Gast

Berichtdoor Gast » 15 mar 2006, 10:03

wat een lieve foto's van Ruben* en Ruth.
Gaat het goed met je Saskia? En met je kleine meisje?

Saartje

Berichtdoor Saartje » 15 mar 2006, 11:53

Dag Saskia,

hoe gaat het ondertussen met jullie kleine meid? Ze moet waarschijnlijk al heel wat veranderd zijn ondertussen. Je zou nog eens fotootjes moeten plaatsen nu je weet hoe het moet ;-)
Hopelijk heeft ze niet te lang meer afgezien van dat rotavirus. Dat moet echt wel iets besmettelijk zijn he, want bijna elke baby die ik ken heeft daar al last van gehad. Ik wilde jou ook nog eens bedanken voor die link met die ballonen. Op 9 september zal ik normaal in Frankrijk zitten, maar ik hoop van daaruit toch iets te kunnen doen voor Simon. En hopelijk heb ik tegen dan al een dikke buik he...

Liefs, Saartje

saskia

Berichtdoor saskia » 15 mar 2006, 21:41

hey,

ja hoor het gaat goed met mij!
met Ruth gaat ook alles prima,ze is een echt schatje...
ze is ondertussen al een 9cm gegroeid en de laatste keer dat ze gewogen is woog ze 4kg780 dus dat gaat ook goed!
Alleen mis ik Ruben° heel hard nu,nu Ruth er is besef ik maar al te goed wat we allemaal moeten missen met Ruben°,die eerste glimlach, die eerste kreetjes...
we hebben nooit Ruben° zijn stem gehoord,wel heel even (2sec.) toen ze het buisje uittrokken anders niet.
Het verlies zit heel diep,de gevoelens daar leer je gelijdelijk aan mee leven,maar het word er niet makkelijker op in tegendeel vind ik.
ik probeer het een plaatsje te geven,maar soms kan een echte huilbui "deugd" doen als je begrijpt wat ik bedoel...
gelukkig ben ik heel veel bezig met Ruth en iedere glimlach die zij me geeft,die geeft me terug de kracht om door te gaan.
ze is een zeer vrolijke baby en ze vertelt héél graag,alhoewel we er nog niets van verstaan zij geeft niet op,ze blijft vertellen en lachen!
echt fijn om bezig te zijn met haar,iedereen is weg van haar.

@ saartje,
die link is graag gegeven hoor!
en ik ben er zeker van dat je op 9september er een "speciale dag" van gaat maken gelijk waar je ook bent!
en laat ons hopen dat je tegen dan een dikke buik hebt hé,ik duim met je mee dat weet je hé!

groetjes en veel liefs

ik

Berichtdoor ik » 17 mar 2006, 10:57

dag Saskia,

Nu ik hier die berichten lees, moet ik terugdenken aan wat vorig jaar gebeurd is. Ik ben enkele weken later dan jij bevallen in het ziekenhuis waar jouw Rubentje geboren is. Bij mij is alles prima verlopen. Maar ik heb toen wel véél aan jullie gedacht. Het was immers pas in het nieuws geweest.
Ik vind het leuk om te lezen dat jullie nu opnieuw ouders zijn geworden van een dochterje met de mooie naam Ruth. Ik wens jullie het allerbeste toe.

Terug naar “Andere onderwerpen”