baby verloren door fout vroedvrouw

Gast

Berichtdoor Gast » 21 dec 2005, 20:00

PROFICIAT SASKIA EN FILIP!!!!

(mooie naam trouwens ;))

Karen

Berichtdoor Karen » 22 dec 2005, 08:43

Een dikke proficiat! Geniet van jullie meid. Ruben* zal er fier op zijn.

amber

Berichtdoor amber » 22 dec 2005, 12:22

een dikke proficiat !!! een mooier kerstcadeau kon je niet krijgen,hé! geniet van je kleine meid! mooie naam,past goed bij broertje ruben.

Feys Wendy

Berichtdoor Feys Wendy » 23 dec 2005, 19:14

Saskia en Filip ,
Nogmaals een dikke proficiat met jullie dochtertje , het is echt een schatje !!! Ik kreeg direct weer zin om aan een derde te beginnen ;-)
Ik ben blij dat ik je na zo een lange tijd eens terug heb gezien !
Groetjes en tot hoors ,
Wendy .

saskia en filip

Berichtdoor saskia en filip » 23 dec 2005, 19:33

hey hey hey,

ja hier ben ik weer!
sigrid ik vind het heel leuk dat je hier al verwittigd hebt dat ik bevallen ben,bedankt hè!
en ook bedankt aan iedereen voor de leuke berichtjes!

ja Ruth heeft er anders over beslist,vrijdag op zaterdag heeft mijn water gebroken rond 3u45
tegen 4u30 stond ik met alle valiezen in het ziekenhuis,maar ze hebben me toch nog eerst aan de monitor gelegd tot rond 7u30.
dan zijn ze me komen halen om naar de operatiezaal te brengen.
het was terug een keizersnede zoals gepland.
wel was mijn gyneacoloog juist weg naar een congres en kon hij niet tijdig aanwezig zijn!
ik was echt teleurgesteld hoor.
maar langs de andere kant zoals sigrid mij al gezegd had ze hebben zij ook recht op vakantie en zo hè!
hij vloekte ook wel hoor dat het juist dan gebeurde.
maar het bijzonderste is dat ons meisje er gezond en wel is!
ben wel zéér blij dat filip erbij mocht zijn,toen we haar hoorden huilen viel er gewoon een pak van mij,onbeschrijfelijk het gevoel ik toen had!

dus ze heet Ruth
ze weegt 2kg 910gram,ze is wel gezakt naar 2kg600
ben dan gestopt met borstvoeding,want Ruth had echt niet genoeg en nu weegt ze terug 2kg650gram
en ze meet 47cm.
en ruth lijkt sprekend op Ruben*,eigenaardig hoor.
ze is wel een goed stuk kleiner dan Ruben* die was 52cm en 3kg350,al een heel verschil.
het is precies een poppetje dat ik vastneem!

saartje,
van het moment ik zo een aparaat ben gaan halen om de foto's op de pc te zetten zal ik het zeker proberen om een foto te plaatsen,maar dat kan nog even duren hoor!

morgen komt er voor mij nog een droom uit,we kunnen kerst vieren als een echt gezinnetje.
iets waar ik al zolang naar hunkerde...
en met het mooiste kerstcadeau we ons ook maar konden wensen.
ze is gewoon perfect...
ik moet zeggen ik voel me duizend man sterk,Ruth heeft mij een kracht waarvan ik niet wist dat ik ze had!

nogmaals bedankt voor jullie reactie's
en nog vele groetjes aan iedereen.
saskia,filip,Ruben* & Ruth

amber

Berichtdoor amber » 23 dec 2005, 22:35

ben echt blij voor jullie dat alles achter de rug is!en het is mss wel beter zo,dat het spontaan gekomen is..want die laatste week ging de spanning alleen maar stijgen. nu met kerstdag hebben jullie je kindje dicht bij je en dat zal wel deugd doen na alle bezorgdheid die je hebt moeten meemaken. moeilijke momenten zullen jullie nog wel hebben om de kleine ruben* maar er is nu toch terug plaats voor vreugde. nogmaals proficiat aan de trotse ouders!!

me and my son

RE: baby verloren door fout vroedvrouw

Berichtdoor me and my son » 27 dec 2005, 20:31

hallo saskia en filip,
ik heb heel veel respect voor jullie dat jullie door kunnen gaan met het verlies van jullie kindje,heel veel sterkte verder xx van mij en mij zoon.

Gast

Berichtdoor Gast » 28 dec 2005, 17:50

Tiens vorige week stond hier vermeld dat Saskia bevallen was van Ruth, maar ik vind die berichtjes nergens terug.

Klopt dit nu?

Zoja: Saskia, Filip en Ruben* een dikke proficiat met jullie dochter/zusje!

saskia

Berichtdoor saskia » 29 dec 2005, 12:51

bedankt aan iedereen voor de lieve berichtjes...

Ruth is een schatje,die soms wel van haar laat horen!
zeker als ze honger heeft,maar ik mag niet klagen.
nu is het echt met volle teugen genieten van ons gezinnetje!
Met Ruben* in ons hart en Ruth in onze armen...

heb het soms wel moeilijk want Ruth lijkt sprekend op Ruben*,heb al reactie's gekregen dat je zou denken dat het Ruben* is die daar ligt in de wieg.
Maar Ruth is Ruth en Ruben* is Ruben*!

nog vele groetjes van saskia,filip mama & papa van Ruben* & Ruth!

saskia met nieuws van Sigrid!!!

Berichtdoor saskia met nieuws van Sigrid!!! » 29 dec 2005, 18:00

hey iedereen,

heb vandaag het lang verwachte smsje gekregen van Sigrid!
Mirte* heeft er een broertje bij.
Sigrid is vandaag om 13u32 bevallen van een flinke zoon die Victor heet!
Victor weegt 3kg940gr en meet 52cm.
zowel Victor als mama & papa stellen het goed!

Sigrid nogmaals een dikke proficiat en geniet maar met volle teugen van jullie wonder...
dat doen wij hier ook!

vele groetjes saskia,filip,Ruben* & Ruth

Saartje

Berichtdoor Saartje » 29 dec 2005, 20:24

EINDELIJK! Ik weet niet waar ik Sigrid en haar man ergens anders kan bereiken dus wens ik haar vanaf hier een hele dikke proficiat en alle geluk van de wereld met haar flinke zoon... Victor... mooie naam voor een mooie jongen. Als jij een scanner hebt Sigrid, moet jij je kleine prins zeker eens aan mij tonen...
Pfff, nu jullie beiden bevallen zijn heb ik geen bevalling meer om naar uit te kijken. Ik zal dus maar aftellen naar mijn zwangerschap he (alsof ik daar al niet mee bezig was).
Blijkbaar is het traditie dat het 2e kindje van het andere geslacht is, dus zal ik me waarschijnlijk aan een dochter kunnen verwachten volgende keer ;-)

PROFICIAT! Heel veel liefs, Saartje

mama van 5 kindjes en 2 engeltjes

Berichtdoor mama van 5 kindjes en 2 engeltjes » 02 jan 2006, 14:56

hoi saskia en filip,

van harte proficiat met jullie tweede kindje!!!! wij hopen in augustus eindelijk weer baby geluk in huis te krijgen want we zijn weer zwanger!!!
dikke kus

saskia mama van Ruben* en Ruth 17/12/05

Berichtdoor saskia mama van Ruben* en Ruth 17/12/05 » 02 jan 2006, 18:02

@ mama van 5 kindjes & 2 engeltjes,

gefeliciteerd met je zwangerschap,ik hoop dat alles deze keer goed mag verlopen en dat jullie in augustus een wolk van een baby in jullie armen hebben!
hou me op de hoogte hè!
wat is er precies fout gelopen waardoor je jammer genoeg 2 engeltjes hebt?
als ik dat vragen mag...
in ieder geval gun ik jullie alle geluk bij deze zwangerschap en dat je een gezonde baby mag krijgen!

vele groetjes van saskia,filip,Ruben° & Ruth...
ps. ik wens iedereen het geluk van een baby toe,het is echt wel het mooiste wat je kan krijgen in een relatie en in je leven...

Sigrid

Berichtdoor Sigrid » 05 jan 2006, 09:47

Bedankt Saartje!

Onze Victor is echt een schatje en ik hoop dat het niet lang meer mag duren voor jullie hetzelfde meemaken! Heel normaal dat je veel bezig bent met "het zwanger worden"...het zal wel lukken...

Voor iedereen: allerbeste wensen voor 2006 en dat het veel beter mag worden dan 2005!

Sigrid

mama van 5 kindjes en 2 engeltjes

Berichtdoor mama van 5 kindjes en 2 engeltjes » 07 jan 2006, 18:25

hallo,
het verhaal van ons oudste engeltje destiney* kan je hier lezen http://www.9maand.com/forum/reactions/id/10632/page/1 ik heb het na zes jaar er nog steeds moeilijk mee :( en ons tweede engeltje is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap van 12 weken dat ik gehad heb in maart we hebben het kindje eigenlijk geen naam gegeven maar in ons hart hebben we nu 2 sterretjes aan de hemel
liefs

saskia

Berichtdoor saskia » 16 jan 2006, 11:16

@mama van 5 kindjes en 2 engeltjes,

hey,ik ben gaan kijken op die site waar jullie verhaal staat maar ik doe waarschijnlijk weer iets verkeerd want ik kan wel alle reactie's lezen maar wat jij geschreven hebt vind ik niet terug?

anders hier gaat het goed,ons meisje eet goed en morgen word ze al 1maand!
de tijd gaat verschrikkelijk snel,zaterdag zou onze Ruben° al 1 jaar geworden zijn...
ik heb zo dikwijls gefantaseerd over hoe we zijn verjaardag konden vieren moest hij er nog zijn!
in plaats van een groot feest zal het nu een droevige dag worden,ik ga toch een ballon kopen en die dan zaterdagavond omhoog laten gaan,dan heb ik toch nog iets kunnen doen voor mijn schatje die ik zo erg mis!

groetjes aan iedereen...
saskia

amber

Berichtdoor amber » 16 jan 2006, 16:30

hallo saskia...alles kids met de kleine ruth? is toch een wonder,hé,dat dit uit je buik komt. mijn zoontje is al 10 maanden en denk nog zo vaak aan de tijd dat hij in mijn buik zat.ik weet dat jij super van haar geniet maar waarschijnlijk is het ook confronterend dat je dit allemaal met ruben*hebt moeten missen. waarschijnlijk wel een dubbel gevoel,denk ik
voor mij was onze kleinste het laatste kindje,maar ik mag al heel tevreden zijn met mijn 4 pagaders en weet ook wel dat dat niet altijd zo evident is.
geniet van je prinsesje en tot later nog es..vele groetjes xx

saskia

Berichtdoor saskia » 16 jan 2006, 22:33

dag amber,

ik geniet zeker en vast van ons klein meisje.
en ja hoor het is zeer confronterend op bepaalde momenten,bv. als ze in m'n armen ligt en ze ligt te slapen met haar handjes zo in elkaar gevouwen dan is het precies Ruben°,we hebben zo'n foto van Ruben°,maar iemand die het niet weet zou denken dat het over dezelfde baby gaat...
maar we genieten toch wel met volle teugen van Ruth hoor,ze is zo mooi en lief,schattig.
ze brengt wel degelijk terug zonneschijn in ons leven!

groetjes

nog een saskia

Berichtdoor nog een saskia » 18 jan 2006, 15:45

Saskia, Filip en Ruben

een dikke proficiat met jullie dochtertje en zusje!

Ook al ken ik jullie niet persoonlijk, het doet me ontzettend deugd te horen dat er terug wat zonneschijn in jullie leven komt. Geniet er met volle teugen van.

groetjes

saskia mama van Ruben* en Ruth 17/12/05

Berichtdoor saskia mama van Ruben* en Ruth 17/12/05 » 19 jan 2006, 17:57

@ nog een saskia,

lief dat je nog eens komt piepen hier,en ja hoor we genieten echt wel van ons prinsesje!
met Ruben° in ons hart en Ruth in onze armen gaan we het leven tegemoed.

nu heb ik het even terug wat moeilijker,nu Ruben° zijn verjaardag eraan komt!
maar we slaan er ons wel door dat doen we telkens weer...

groetjes
saskia,filip,Ruben° & Ruth!

amber

Berichtdoor amber » 20 jan 2006, 09:00

hallo saskia, ik wilde je vragen wanneer ruben juist jarig es? ik weet dat het binnenkort is maar weet niet juist wanneer. ik zou die dag hier een kaarsje branden speciaal voor hem. ik weet,het is niet veel maar het is mss een kleine steun. weet dat ik nog vaak aan hem denk,ook al ken ik jullie niet. groetjes en sterkte want het zal waarschijnlijk niet makkelijk worden die dag! xx

saskia

Berichtdoor saskia » 20 jan 2006, 12:27

hey amber,

lief dat je het vraagt!
Ruben° zou morgen de 21ste 1 jaar geworden zijn...
het word zeker een moeilijke dag,ik heb het trouwens al de hele week wat moeilijk.
ik beleef zoveel mooie momenten met Ruth dat ik nu pas echt besef wat ik allemaal moet missen met Ruben° en dat doet pijn.
ik zal toch proberen om er morgen een "speciale dag" van te maken,een beetje in teken van Ruben°...

nogmaals bedankt voor de steun,vind het echt heel lief!

groetjes van saskia,filip,Ruben° & Ruth!

amber

Berichtdoor amber » 20 jan 2006, 13:34

de dag dat ik ruben° zijn verhaal hier las,voelde ik me een "beetje" verbonden met jullie.je weet dat het bij ons ook niet veel gescheelt heeft,maar bij ons was er één groot verschil.onze baby haalde het dank zij het snelle ingrijpen van vroedvrouw en gyn. (waar ik hen eeuwig dankbaar voor ben!!).maar sinds die dag sta ik wel veel meer stil bij het leven,en vind ik niet alles zo vanzelfsprekend meer. dagelijks spoken die beelden nog door mijn hoofd,dagelijks krijg ik tranen in mijn ogen als ik mijn baby bekijk,ik kan er niets aan doen...en dan telkens denk ik aan ruben°.ik zie die beelden van jullie nog voor me in het nieuws,hoogzwanger was ik dan...ik zat te schreien in de zetel,niet wetende dat mij ook "bijna" ging overkomen. maar dat woordje "bijna" is een wereld van verschil! ik ben zo blij voor jullie met jullie princesje,het neemt de pijn niet weg,het verzacht een beetje, verzet jullie zinnen..het had zo anders kunnen zijn. nu,weet dat ik ook nog aan ruben° denk, morgen brand er hier een kaarsje voor hem en ik zal heel de dag bij hem zijn in gedachten. veel meer kan ik niet doen, heel veel sterkte morgen en alle dagen nadien... groetjes xx

saskia

Berichtdoor saskia » 20 jan 2006, 19:27

hallo iedereen,

even proberen om een foto te plaatsen van Ruth hè!

saskia

Berichtdoor saskia » 20 jan 2006, 19:30

gelukt!

zal er nog ene zetten.
die is samen met onze poes fluffy!

Terug naar “Andere onderwerpen”