baby verloren door fout vroedvrouw

Wendy

Berichtdoor Wendy » 22 nov 2005, 13:52

Hey saskia

Heb niet zo"n goed nieuws :(, onze zwangerschap is uitgedraaid op een miskraam :(, vind het wel héél spijtig.
Mss raar dat ik dit ga zeggen, maar ergens vind ik dit toch niet zo héél erg, zeker niet na wat we meegemaakt hebben met onze Yarno. (wil zeggen dat het kindje toch geen leven zou gehad hebben hé) Maar had het niet op een MK uitgedraaid was het ook zeker welkom hoor, ookal zou het dan niet gezond geweest zijn.

Hopelijk 3x goede keer.
Dat ma vlug 2006 is dat da mss een beter jaar wordt voor ons, want 2005 is echt al een rotjaar geweest :(

Hoe is het met jouw meisje? Verloopt alles goed?
Binnen een paar weekjes mag je haar eindelijk in jullie armen sluiten... Ik zal zeker aan jullie denken

Groetjes
Mama van *Yarno*

saskia

Berichtdoor saskia » 22 nov 2005, 16:38

hey wendy,

goh ik verschiet hier wel van.
wat kan ik zeggen,ja ik weet nog dat ik er zelf enorme schrik voor had de eerste drie maanden van mijn zwangerschap nu!
maar ik had ook zoiets van dan liever vroeg dan dat je de zwangerschap uitdraagt en dat je dan terug je baby verliest.
ik wens je in ieder geval héél véél sterkte en hou de moed erin hè meid!
ik zal mee duimen dat 2006 een beter jaar word voor jullie en dat je dan mag genieten van een nieuwe zwangerschap...
ik vind het echt rot voor jullie na wat je al meegemaakt hebt,de wereld is gewoon niet eerlijk.
als je je hart eens wilt luchten,kom dan gewoon hier en schrijf het even van je af...
ok,je kan op me rekenen!

met ons meiske gaat het nog altijd goed,maar hoe dichter we komen bij de bevalling hoe meer de schrik terug komt!
maar we moeten door hè!
zal wel blij zijn als we de geboorte gehad hebben en dat alles goed afloopt(hopelijk)
voor de stress die er gaat vanaf vallen maar ook voor mijn lichaam,heb nu echt het gevoel dat mijn lichaam op is!
bij alles wat ik doe ben ik vlug moe en doet mijn rug zeer,en vanmorgen weer eens moeten overgeven...
dat was nu toch al een week geleden!

wendy,meid hou je goed en veel sterkte de komende tijd.
en weet dat ik klaar sta voor jou hè!

groetjes en dikke knuffel

Wendy

Berichtdoor Wendy » 23 nov 2005, 18:12

Hey

Ja idd da mag je wel zeggen liever vroeg in de zwangerschap als dat je je zwangerschap uitdraagt.
Je hebt er nog geen band mee hé, deze keer heb ik het ni gevoeld ofzo, tis natuurlijk wel spijtig dat verkeerd afgelopen is...
Maar 't geluk zal mij ooit wel eens tegemoet komen zeker...

Ik versta je hoor dat de schrik steeds meer in je begint te zitten nu de bevalling dichter bij komt, ma ik voel dat het echt wel goe zal aflopen nu... Gewoon positief denken. Alles zal wel goed komen.

Véél succes nog met je zwangerschap, en laat iets weten als ze geboren is hé

Groetjes
*Mama van Yarno*

saskia en filip

Berichtdoor saskia en filip » 24 nov 2005, 17:13

hallo,

ben vandaag terug op controle geweest en alles zag er terug goed uit!
ons meiske zou nu al 2kg536gram wegen.
vanaf nu moet ik elke week op controle dus dat wil zeggen dat het dichterbij komt...
nog even geduld en dan heb ik ons meiske in mijn armen!

groetjes van saskia

Niekske

Berichtdoor Niekske » 24 nov 2005, 21:23

Amai Saskia, dat is al een goei gewichtje. Het begint idd gaan te korten hé.

amber

Berichtdoor amber » 24 nov 2005, 21:39

das inderdaad al een ferm boeleke,hé..! tof dat je nu elke week mag gaan,is toch telkens een geruststelling vind ik.en met die geplande keizersnee kan het echt niet meer stuk. jaja,ruben heeft er bijna een zusje bij.nog een paar weekjes tanden bijten en je zal je poppeke kunnen knuffelen en koesteren! ik hoor je hier nog wel es,tot schrijfsxx

amber

Berichtdoor amber » 27 nov 2005, 21:07

ben hier terug,kon het niet laten..nog 1 maandje!!!!
ben al zo erg als toen ik zelf zwanger was. tata

saskia

Berichtdoor saskia » 02 dec 2005, 09:57

hey hallo allemaal,

ben gisteren terug op controle geweest maar kon het niet laten weten want ik raakte niet op zappy!
alles ziet er goed uit,ons meiske weegt nu een 2kg933gram.
ze beweegt goed,dus ja nog even geduld en dan weten jullie hoe ons meisje zal heten...
nog 24 dagen en dan is het ons grote moment!
ik ga terug op woensdag 7/12/05
kijk er al terug naar uit.
ben echt benieuwd,en wil eigenlijk zo snel mogelijk alles achter de rug hebben.
dan pas ga ik op mijn gemak zijn...
gisterenavond was ik de echo's aan het vergelijken met die van Ruben*,kreeg ineens terug een klap in mijn gezicht.
toen ik naar Ruben* zijn laatste echo aan het kijken was,besefte ik plots terug dat daar nog alles in orde was met hem.
veilig in mijn buik,de tranen komen terug in mijn ogen,het is gewoon ongelofelijk moeilijk!
ik mis hem enorm,had zo graag de dagen met hem doorgebracht!
ik begrijp nog altijd niet hoe zo'n fouten kunnen gebeuren in de tijd dat we nu zijn!
kreeg gisteren m'n zwangerschapsnieuwsbrief (die krijg ik week/week van kind en gezin)
en daar stond dat je de keuze had,een thuisbevalling of bevallen in het ziekenhuis.
bij de voordelen stond in het ziekenhuis heb je alles bij de hand,moest er iets fout gaan...
ja,dat dachten wij ook!
de stress word groter en groter op dit moment,de angst spookt dagelijks door mijn hoofd.
soms vraag ik me af "is alles wel de moeite,alles wat we nu meemaken?"
maar ik weet zeker als we ons dochtertje in onze armen gaan mogen nemen,het zeker de moeite geweest zal zijn!

groetjes en ik hou jullie op de hoogte ok!

Niekske

Berichtdoor Niekske » 02 dec 2005, 18:07

Heykes saskia,

Ik kan geloven meid dat je het momenteel weer ff moeilijk hebt, maar blijf positief denken. Nog 25 keer slapen en jullie bollemieke is er. Ik ben echt benieuwd hoe ze gaat heten, hoeveel ze weegt, lengte, maar vooral naar hoe ze eruit zal zien.
Dikke knuffel, Niekske

Gast

Berichtdoor Gast » 07 dec 2005, 12:13

Lieve, lieve ouders van Ruben*,
Ik wens je alle geluk ter wereld...

saskia en filip

Berichtdoor saskia en filip » 07 dec 2005, 15:34

hallo,

ben terug op controle geweest en ze doet het goed!
ze zou nu een 3kg 117gram wegen.
alles ziet er goed uit haar hartje klopt goed en ook de navelstreng is goed!
nog even op onze tanden bijten en hopelijk hebben we dan onze prinses in onze armen!

@ hierboven:
bedankt...

groetjes

nog een saskia

Berichtdoor nog een saskia » 07 dec 2005, 17:05

Dag Saskia en Filip,

wat leuk om te horen dat alles goed gaat met jullie kleine meid!

Van in het begin dat jullie hier iets gepost hebben, heb ik meegelezen en meegeleefd met jullie. Het is wel te begrijpen dat je met gemengde gevoelens tegen de bevalling aankijkt, maar hou er alsjeblieft de moed in, voor jullie prinsesje, voor Ruben en voor jullie zelf.

Ik wens jullie nog een zalige zwangerschap, een vlotte bevalling en een pracht van een zusje voor Ruben.

Groetjes

Saartje

Berichtdoor Saartje » 07 dec 2005, 21:35

Haha, ik wist dat je vandaag op controle ging, dus heb ik de hele dag met spanning afgewacht...

Super he, dat alles zo goed loopt...
Nog een paar weken geduld en we weten hoe jullie meisje nu zal heten....
Ruben* krijgt dan zijn kleine zusje te zien waarop hij, vanop zijn kleine wolkje, superfier zal neerkijken. Dat weet ik zeker.

Sterkte, Saartje

amber

Berichtdoor amber » 13 dec 2005, 08:51

nog 2 weekjes....wwwhhiiiii...nu word het pas spannend. probeer(!)niet te piekeren en geniet nog van de laatste stampjes in je bollebuik van je kleine meid.tatax

saskia

Berichtdoor saskia » 13 dec 2005, 09:50

hallo,

morgen terug op controle,dan laat ik zeker terug iets weten.
ben benieuwd op hoeveel haar gewicht nu zal geschat worden.
het kan niet rap genoeg morgennamiddag zijn!!!
@nog een saskia,fijn dat je ons verhaal meevolgt.
bedankt...

@saartje,hey hoe gaat het ermee?
nog een 3maandjes en jullie kunnen ook terug gaan proberen,ik wens het je van harte dat je dan snel terug zwanger bent!
maar ik zeg altijd als je lichaam er klaar voor is zal dat zeker lukken!
de moed niet opgeven,ik kan me voorstellen dat het lang wachten is,maar je lichaam gaat je dankbaar zijn!
voor mij is het niet voor herhaling vatbaar om nog eens zo snel terug zwanger te zijn,ik voel echt dat mijn lichaam afziet.
maar ben ook wel blij nu dat het bijna gedaan is en dat ik ons meisje in mijn armen ga kunnen dragen in plaats van in mijn buik!
vele groetjes

@ amber,ja nu gaat het vlug gaan hè!
ik kan niet wachten en ik probeer niet teveel te piekeren.
moet zeggen dat ik er redelijk goed in slaag,ben momenteel veel te druk bezig om alles netjes te krijgen.
we zijn bezig met grote verbouwingen aan ons huis,en we willen nog zoveel mogelijk gedaan krijgen!!!
groetjes

tot morgen,dan breng ik terug verslag uit hè!

vele groetjes aan iedereen...

saskia en filip

Berichtdoor saskia en filip » 14 dec 2005, 20:27

hallo,

ben dus vandaag terug op controle geweest en het blijft er goed uitzien!
ons meisje zou nu een 3kg252gr.wegen.
ze blijft dus bijkomen,wat goed is hè!
volgende week mag ik terug op controle op dinsdag.

zo nog vele groetjes aan iedereen...

Niekske

Berichtdoor Niekske » 14 dec 2005, 20:57

Nog 13 dagen te gaan. Het gaat er vlug zijn. Ik kijk weeral uit naar volgende week.

Karen

Berichtdoor Karen » 15 dec 2005, 08:34

Saskia en Filip,

Ik volg jullie hier al al die tijd in stilte. Jous 'verhaal' en dat van alle mama's en papa's hier spookt geregeld door m'n hoofd. Om eerlijk te zijn maakt het me tijdens deze derde zwangerschap wat ongeruster dan tijdens de vorige twee. Misschien goed om realist te blijven...
Onze oudste dochter wordt op 27 december 6. Weet dat ik die dag extra aan je zal denken.

saskia

Berichtdoor saskia » 15 dec 2005, 09:53

bedankt karen en alvast een dikke proficiat voor je dochter haar verjaardag en een dikke knuffel...

groetjes.

@niekske,
ik kijk ook alweer uit naar volgende week,tot dan hè!

Gast

Berichtdoor Gast » 20 dec 2005, 11:05

We wachten weer op nieuws, nog maar een weekje te gaan....

Sophie

Berichtdoor Sophie » 20 dec 2005, 13:06

Beste ouders van Ruben*,
Ik wens jullie een serene Kerst toe, samen met jullie engeltje en hoop dat 2006 terug wat vreugde mag geven. Veel liefs, mama van Juliette*

Saartje

Berichtdoor Saartje » 20 dec 2005, 19:43

@ saskia en Philippe, maar ook aan Sigrid (mama van Mirte*): jullie zwangerschap loopt langzamerhand op z'n einde. Ik wil jullie een 2006 wensen met heel wat minder verdriet dan 2005 met zich meegebracht heeft. Maar nog voor ik met mijn wensen van volgend jaar begin wens ik jullie voor dit jaar eerst nog een flinke, gezonde baby!

Alle andere mama's en papa's op dit forum die hun kindje of een geliefde verloren hebben wens ik uiteraard ook een mooi jaar toe en hopelijk zullen we allemaal iets terugkrijgen; een beloning voor het vele verdriet dat we tot nu toe moeten doorstaan hebben...

Sterkte, liefs, saartje, mama van Simon*

Sigrid

Berichtdoor Sigrid » 21 dec 2005, 15:41

Bedankt voor de lieve wensen! Ik loop hier nog altijd bol en gezond rond. Ik denk hoe langer hoe meer dat friemel pas volgend jaar gaat komen...Ik hou jullie op de hoogte!

Ander nieuws van Saskia en Filip....
Saskia, ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik de mensen hier al verwittig..
Jaja, Saskia en Filip zijn op 17 december de fiere ouders geworden van Ruth! Alles is in orde! Ik denk dat het nu toch een spontane bevalling was. Meer weet ik niet, maar ze zal ons waarschijnlijk zo snel mogelijk iets laten weten.

Saartje: veel sterkte de komende feestdagen. Ik vond dat vorig jaar een rotperiode, maar je ziet hoeveel er op een jaar kan veranderen. Hopelijk wordt 2006 een veel beter jaar voor jou!

Sigrid

Niekske

Berichtdoor Niekske » 21 dec 2005, 16:43

Proficiat aan Saskia en Filip met hun dochter en ook aan Ruben* die nu grote broer is en over zijn zusje zal waken vanop zijn wolkje. Ik ben echt blij dat alles achter de rug is en dat alles in orde is. En Saskia zal dat zeker niet erg vinden dat je het hier al hebt gezegd Sigrid. Ben eens benieuwd naar gewicht en lengte van Ruth.

Saartje

Berichtdoor Saartje » 21 dec 2005, 19:32

Lieve Saskia en Philip,

EEN DIKKE PROFICIAT!!!!!!
Eindelijk is jullie kleine meid er en worden jullie beloond voor het lange wachten.
Geef Ruth (mooi naam hoor) een dikke knuffel van mij en stuur ons zeker eens een fotootje door zodat wij haar ook eens kunnen bewonderen...
Succes!

Lieve Sigrid,
nu is het jouw beurt he. Ben zo nieuwsgierig wat dat gaat worden. Je weet dat ik mee aftel he. Het feit dat bij jullie alles goed gaat geeft mij zoveel moed...

Liefs, Saartje

Terug naar “Andere onderwerpen”