vandaag uitgerekende datum

Elke2

Berichtdoor Elke2 » 14 okt 2004, 09:10

Hoi allemaal,

Vandaag was het mijn uitgerekende datum.
Ik kan met mijn zelf geen weg, de hele week lukt het mij niet, je begrijpt wel wat ik bedoel!!
Tmoest er eens uit!

Groetjes
Elke, mama van Hanne en Bert*

Kim,mama van Tibo* en Jonas

Berichtdoor Kim,mama van Tibo* en Jonas » 14 okt 2004, 19:11

Hey Elke,

Sterkte meid!
Ik weet hoe moeilijk het is.
ik weet niet goed wat schrijven maar mijn steun heb je!

Groetjes,
Kim,mama van Tibo* en Jonas

Bianca

Berichtdoor Bianca » 14 okt 2004, 20:22

hoi Elke,

Ik kan me nog niet voorstellen hoe het voelt. Zwanger zijn na het zwaarste verlies die een moeder kan meemaken. Maar toch veel sterkte en ik leef met je mee.

Bianca mama van Iwijn, Janie en *Noya(20 sept 2004)

Bianca

Berichtdoor Bianca » 14 okt 2004, 22:11

Hallo Elke2,

Sorry maar ik ben nieuw op dit forum en had je berichtje verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat je over de uitgerekende datum ven een nieuwe zwangerschap ging. Maar het is de datum waarop Bertje moest komen. Nogmaals sorry en veel sterkte.

Bianca mama van Iwijn, Janie en *Noya

Elke2

Berichtdoor Elke2 » 15 okt 2004, 09:02

Hoi,

Mercietjes.

Bianca, ik was ook niet zo duidelijk. Ik was niet zo helder om te schrijven ...

Elke, mama van Hanne en Bert*

Carmen

Berichtdoor Carmen » 15 okt 2004, 14:59

Dag Elke,

Ik weet hoe je je voelt, want ik voel me nog elke dag zo. Het is ook nog maar van 15 september geleden dat mijn dochtertje overleden is. Ze zou gisteren (14de) een maandje oud geworden zijn...

Veel sterkte

Carmen
mama van Emma en Nette*

Elke

Berichtdoor Elke » 16 okt 2004, 14:03

Hallo,

Elke2,veel sterkte voor jou in deze moeilijke periode.Het is idd een hele moeilijke periode rond de tijd dat je normaal uitgerekend bent,ik weet nog goed toen ik aan die periode toe was,het was verschrikkelijk.Je hebt je verdriet nog niet verwerkt en die dagen maakt het alleen nog maar erger.Al die verloren dromen.
Ik hoop dat je veel steun ktijgt uit je omgeving en anders kom je hier je hart maar eens luchten.

Carmen,mijn innige deelneming met het verlies van je kleine meisje.Ik wens je van ganser harte veel sterkte en een dikke knuffel toe.

Sterkte aan iedereen!

Elke,mama van Aksel,Arne*& Bjarne.

Gast

RE: vandaag uitgerekende datum

Berichtdoor Gast » 01 feb 2007, 00:33

Elke, hoe gaat het nu met jou?

Gast

Berichtdoor Gast » 01 feb 2007, 07:20

Ik hoop dat met elke alles goed gaat.Maar 3 jaar later is het te hopen dat ze hier dan nog komt lezen he

Gast

Berichtdoor Gast » 01 feb 2007, 19:34

Elke is intussen nog een tweeling verloren, maar heeft nu toch een gezond kindje, als ik goed geïnformeerd ben.

Elke2

Berichtdoor Elke2 » 20 feb 2007, 06:47

Hoi allemaal,

Een vriendin van me heeft me naar hier doorverwezen.
Heb inderdaad een tweeling verloren in juni 2005.
En in mei 2006 ben ik terug mama geworden van een dochter: Ellie. Ze wordt ondertussen 9 maanden.
Maar alles gaat goed met me. Lief dat er hier mensen zijn die aan me denken. Er zijn zo van die dagen dat het minder lukt, maar ben heel content met mijn 2 dochters en er is altijd gemis van mijn 3 zoontjes.
Mijn oudste heeft de laatste dagen voor over Bert*. Zij heeft nog gisteren gezegd dat ze een broertje wil, maar moet Bert zijn, want zegt ze, hij ligt nog in ziekenhuis. Het kan er bij haar niet in dat Bert* er niet meer is. Soms raar hoor, want wij zelf zullen nooit echt over Bert* praten (tegen haar) en toch is ze hem nog niet vegeten.
Laat ons zeggen dat we positief door het leven gaan.

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes
Elke

Terug naar “Andere onderwerpen”