Bevalling

Evelien Mellebeek

Bevalling

Berichtdoor Evelien Mellebeek » 11 jul 2018, 22:42

Hoi iedereen,

Ik ben momenteel 38 weken en 2 dagen zwanger van mijn 2e kindje. Ik moet zeggen dat dit een hele andere zwangerschap is als de eerste . Ben gedurende mijn hele zwangerschap misselijk geweest en draag enorm fel naar voor waardoor ik snel begon te lijden aan rugpijn. Nu zit men kindje van vorige week al op een gewicht van 3kilo300 en zit ook al tijdje klaar . Had vorige week ook al 2 cm ontsluiting maar men baarmoeder is nog lang en gesloten. Echter zie ik het allemaal zo nimmer zitten, lichamelijk ben ik echt op en emotioneel lijd ik er ook enorm onder. Vorige week tijdens men bezoek aan gyneacoloog heb ik dit laten horen en zei ze dat het te vroeg is om in te leiden. Ze heeft wel proberen strippen. Ik had vorige week ook begrip voor haar mening. Maar vandaag liet ze me verstaan dat ze me gaat lopen tot alles spontaan komt. Op dit moment wil ik niets liever dan laten inleiden omdat ik bang heb om er emotioneel onderdoor te gaan voor men kindje geboren is en ik het dan niet aankan. Maar zonder medische redenen willen ze het niet doen. Iemand tips om me te helpen? Of kan ik echt eisen dat ze dit doen?

Alvast bedankt!

Terug naar “Andere onderwerpen”